Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?AMENAJARE BULEVARDUL OITUZ ?ZONA COMERCIALA ? MUNICIPIUL ONESTI?


Anunt de participare numarul 113005/15.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala:  B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea:  Onesti, Cod postal:  601032, Romania, Punct(e) de contact:  ING. CAMELIA PAVAL, Tel. 0234.317132, In atentia:  BIROU ACHIZITII PUBLICE, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0234.312502, Adresa internet (URL):  www.onesti.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: ALTE SERVICII PUBLICE LOCALE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?AMENAJARE BULEVARDUL OITUZ ?ZONA COMERCIALA ? MUNICIPIUL ONESTI?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: BULEVARDUL OITUZ ?ZONA COMERCIALA ? MUNICIPIUL ONESTI.
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?AMENAJARE BULEVARDUL OITUZ ?ZONA COMERCIALA ? MUNICIPIUL ONESTI?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233253-7 - Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform proiect nr. 62/2008 intocmit de SC SAM IMPEXSRL BACAU.
Valoarea estimata fara TVA: 880, 846.1RON
II.2.2) Optiuni
Da
Aut. contract poate suplimenta val.conf.art.122 lit. i sau j din OUG. 34/2006 .
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare in suma de 11000 lei ; garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local -cu OP din contul achizitorului in contul executantului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Formular 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180
2.Formular 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 semnat si stampilat ;
3. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat si bugetul asigurarilor sociale de la ANAF, valabil la data deschiderii ofertelor, fara datorii ? in original sau copie vizata cu stampila societatii si semnata de reprezentantul legal al ofertantului;
4. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor locale pentru sediul social si sediile secundare (daca e cazul), valabil la data deschiderii ofertelor, fara datorii ? in original sau copie vizata cu stampila societatii si semnata de reprezentantul legal al ofertantului;5.Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare ori apartenenta ca persoana fizica sau juridica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ? in copie «conform cu originalul» vizata cu stampila societatii si semnata de reprezentantul legal al ofertantului;6. Certificat constatator de la Oficiul Registrul Comertului ? original sau copie legalizata care sa contina ca domeniu de activitate lucrari de drumuri.7.Formular 6 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
8.Formular 7- Lista cu personalul implicat in derularea executiei lucrarilor ;
- informatii referitoare la personalul /organismul tehnic de specialitate da care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant , in special pentru asigurarea controlului calitatii;
- informatii referitoare la studiile , pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor;
- o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
-persoana autorizata ca Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor de drumuri si poduri;9. Formular 8- O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari indica beneficiarii , indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea , perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;
10. Formular 9- Experienta similara . Se va prezenta cel putin un contract sau maxim 2 contracte de lucrari similare in valoare de 800000 lei , fara TVA , (copie) , recomandare/recomandarile din partea beneficiarilor , procesul verbal/procesele verbale la terminarea lucrarilor.
11.Formular 10- Lista echipamentelor si utilajelor necesare realizarii lucrarilor , conform listei consumurilor de echipamente si utilaje aferente devizelor , comasata ? proprietate, inchiriate etc.;
12. Formular 11 - Declaratie privind respectarea legislatiei referitoare la conditiile de munca si protectia, securitatea si sanatatea muncii;
13.Certificat ISO 9001- valabil la data deschiderii ofertelor , pentru lucrari de constructii de drumuri si poduri;
14.Certificat ISO 14001- valabil la data deschiderii ofertelor , pentru lucrari de constructii de drumuri si poduri;
15. Formularul 12 - privind subcontractantii.16.Formular 15 ? Acord de asociere.17.Formularului 16 - Angajament de sustinere din partea unui tert,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conf. cap.III din fisa de date a achizitiei si indicatiilor operatorului SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.01.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.01.2011 00:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
110zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.01.2011 00:00
Locul: Sala de sedinte a municipiului Onesti- parter.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor cu imputernicire scrisa si copie C.I.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se va publica in cadrul anuntului de participare pe site-ulwww.e-licitatie.ro.Procedura se va finaliza cu etapa finala de licitatie electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleus nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030041, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala:  Strada Cuza Voda nr. 1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234 513296, Fax:  0234514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al municipiului Onesti
Adresa postala:  B-dul Oituz nr.17, Localitatea:  Onesti, Cod postal:  601032, Romania, Tel. 0234/324243, Fax:  0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.12.2010 14:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer