Licitatie Publica - Amenajare centrala termica la sediul UM 0603 Cluj-Napoca
Anunt de participare numarul 87046/21.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 0929 Bucuresti
Adresa postala: str.Franceza nr.48-50 Bucuresti sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030105, Romania, Punct(e) de contact: Anghelescu Teodor, Tel.0213144324, Email: [email protected], Fax: 0213134388;4106117, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare centrala termica la sediul UM 0603 Cluj-Napoca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Cluj-Napoca, jud. Cluj
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Amenajare centrala termica la sediul UM 0603 Cluj-Napoca
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 412, 084.03RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: 6.000 lei sau 1.400 euro; garantia de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legala
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl. de eligibilitate; decl. privind neincadrarea in art.181 din OUG nr.34/2006; decl. privind calitatea de participant la procedura; certif. privind indeplinirea oblig. exigibile de plata; cazier fiscal; certif. constatator (pers.jur.romane); certif. inregistrare (pers.jur.romane); doc. care dovedesc o forma de inreg./atestare ori apartenenta d.p.d.v profesional, in cf. cu prevederile din tara in care este rezident (pers.jur.straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil intocmit la 31.12.2008, in copie, vizat si inregistrat de organele competente; Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2006-2008).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu vor fi acceptati ofertantii din ale caror documente rezulta ca cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani este mai mica de 800.000 lei sau 187.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. priv lista lucr. exec in ultimii 5 ani.Lista treb sa contina si info priv exec a cel putin unui contr similar in val min specif; Cel putin o rec sau un doc constat priv indepl. oblig. contr emise de un alt benef, in ultimii 3 ani, pt lucr similare; Decl. priv partea/partile din contr care sunt indepl de subcontr si specializ lor, insot si de acord de subcont.Se va ment proport in care contr urmza sa fie indepl de subcontr; Decl. priv util, instal, echip teh de care disp op. ec. pt indepl. coresp. a contr de lucr cu lista cupr dot spec cu util echip teh, ac de subcontr ptr dot neces; Decl. priv efectiv medii anuale ale pers angajat si al cadrelor de conduc, impreuna cu CV-urile pers de conduc, precum si ale pers resp pentru indepl contr de achizitie publica. Pentru responsabilul /responsabilii tehnic/tehnici cu exec si pt. pers resp cu calit in constr se va/vor prezenta, documentul/documentele de atestare, in termen de valabilitate; Lista cu pers de conducere, pers tehnic de specialitate, precum si persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului Lista personal cheie; Certificat de conformitate cu standardul ISO 9001/2001 sau echivalent privind sistemul de management al calitatii implementat in cadrul firmei, emis de un organism acreditat, in termen de valabilitate; Decl. privind asigurarea standardelor de protectie a mediului - declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari; Decl. prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Executarea a cel putin unui contract similar in valoare de minim 123.000 lei sau 28.000 euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
O singura runda; durata 24 ore
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.10.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2009 11:00
Locul: Str. Franceza, nr. 48-50, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice persoana imputernicita de ofertant pe baza de act de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
nu a fost publicat un anunt de intentie; nu se accepta oferte alternative. Eventualele contestatii se pot depune la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor sau la instanta judecatoreasca competenta. Partea nu se poate adresa pentru solutionarea aceleiasi cereri concomitent Consiliului de Solutionare a Contestatiilor si instantei judecatoresti competente. In caz contrar, se prezuma renuntarea la calea administrativ jurisdictionala, partea avand obligatia de a notifica Consiliului introducerea cererii la instanta judecatoreasca competenta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR SAU INSTANTA JUDECATOREASCA COMPETENTA
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021-319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021-332.12.40, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic UM 0929 Bucuresti
Adresa postala: str. Franceza nr. 48-50, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030105, Romania, Tel.0213144324, Fax: 0213134388
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2009 16:28