Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajare Centru de afaceri romano-ucrainean in oras Seini, MM


Anunt de participare numarul 71025/20.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Seini
Adresa postala: Piata Unirii nr.16, Localitatea: Seini, Cod postal: 435400, Romania, Punct(e) de contact: Zamfir Adoreanu Kraiger, Tel.0262/491090, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0262/491090
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare Centru de afaceri romano-ucrainean in oras Seini, MM
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: str. Baii nr. 8, oras Seini, jud. Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparatii generale si de renovare, Lucrari de tencuire, Lucrari de zidarie, Lucrari de sarpanta, Lucrari de acoperire si alte lucrari speciale deconstructii, Lucrari de tamplarie, Lucrari de betonare, Lucrari de instalatii electrice, Lucrari de instalatii de apasi de canalizare si instalatii sanitare, Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala, Canal de scurgere, Drumuri si alte suprafete pietruite. Lucrarile se vor realiza in maximum 4 luni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
45260000-7-Lucrari de acoperire si alte lucrari speciale de constructii (Rev.2)
45261100-5-Lucrari de sarpanta (Rev.2)
45262500-6-Lucrari de zidarie si de zidire (Rev.2)
45410000-4-Lucrari de tencuire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatile de lucrari sunt prevazute in capitolul II al Caietului de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 600, 000 si 1, 110, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea contractanta poatea suplimenta cantitatile de lucrari daca va fi necesar.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 09.03.2009 pana la 10.07.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 21000 lei RON constituita conform documentatiei de achizitie, garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
platile se vor efectua in baza situatiilor de lucrari acceptate de beneficiar insotite de facturile aferente
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
in cazul in care sunt desemnati castigatori isi vor autentifica acordul de asociere la notarul public cel tarziu pana la data incheierii contractului, sub sanctiunea respingerii ofertei
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
a se vedea caietul de sarcini
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006.certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul consolidat al statului si catre bugetul local-original sau copie legalizata.
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie legalizata);
- Pentru persoane juridice/ fizice romane: -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie legalizata) din care sa rezulte ca obiectul de activitate include executia de lucrari de tipul celei care face obiectul procedurii de atribuire si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura falimentului + Certificat de inregistrare/Autorizatie de functionare altele echivalente (copie legalizata);
- Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilanturi contabile incheiate la data de 31.12.2007 si 30.06.2008 vizate si inregistrate de organele competente (copie stampilata semnata si cu mentiunea conform cu originalul pe fiecare pagina);
- Cifra medie de afaceri sa fie mai mare de 4.000.000 lei/an (justificarea valorii se face prin prezentarea de copii dupa bilantul contabil din ultimii trei ani 2005-2006- 2007);
- Solvabilitate patrimoniala la 31.12.2007 (conform bilant contabil)- min. 30%- Lichiditate generala la 31.12.2007 (conform bilant contabil) min 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificare ISO 9001 constructii sau echivalente copie certificat
- Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie- Lista de echipamente tehnice si utilajeDeclaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani- Lista cuprinzand subcontractantii + acorduri subcontractare (daca este cazul)- Lista asociatilor (daca este cazul) se precizeaza cine este lider al asocierii.- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniDeclaratie privind protectia muncii completare formular 13 din caietul de sarcini
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
545/20.01.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.02.2009 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: depunere la caseria primariei Seini sau ordin de plata vizatde banca
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.02.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.02.2009 12:00
Locul: Primaria orasului Seini, Piata Unirii, nr. 16, Maramures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): fonduri PHARE Programul de Vecinatate Romania - Ucraina 2004 2006 Phare CBC 2006/018.449 + cofinantare din bugetul local Amenajare Centru de afaceri romano-ucrainean in oras Seini, MM- parte din proiectul Dezvoltarea economica transfrontaliera prin crearea Centrului de afaceri romano-ucrainian in orasul Seini, MaramuresRo 2006/018-449.01.01.08
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213114642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor legale
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al Primariei Seini
Adresa postala: Piata Unirii, nr. 16, Localitatea: Seini, Cod postal: 435400, Romania, Tel.0262491090, Email: [email protected], Fax: 0262491000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.01.2009 22:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer