Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajare centru social- adapost de noapte pentru persoane adulte fara adapost


Anunt de participare numarul 61419/13.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
FIL Petrodava Darmanesti
Adresa postala: Str.Gavril Galinescu nr.11, bl.I1, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610290, Romania, Punct(e) de contact: Raul Silviu Mihaila, Tel.0333/ 401269, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0333/ 401269
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ONG
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare centru social- adapost de noapte pentru persoane adulte fara adapost
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Strada Muncii, Piatra Neamt, judetul Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucraripublice silucrari de constructii de adaposturi cu caracter social conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
45215210-2-Lucrari de constructii de adaposturi si centre de primire cu caracter social (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare tehnica si executarea lucrarilor de constructie a centrului social, conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 290, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 5000 de lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
subcontractanti/asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind calitatea de participant la procedura conform formularului model, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. Cerinta obligatorie: completare formular model
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, somajului, asigurarilor de sanatate (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) si orice alte datorii la bugetul de stat, la data de 31.06.2008 in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor.
Se vor prezenta toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc., comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, formular model
Se solicita bilantul contabil la data de: 31.12.2007Balanta de verificare la data de 31.06.2008Informatii referitoare la:
cifra medie de afaceri pe ultimi trei anicel putin 300 000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Pentru proiectare se solicita:
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3aniSe precizeaza completarea formularului model.
Pentru executia de lucrari:
Lista principalelor lucrari in ultimii 5aniSe precizeaza completarea formularului modelCertificat de atestare ISO 9001 pentru managementul calitatii in constructii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru proiectare se solicita;Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii pentru experienta similara, indeplinirea si finalizarea in ultimii 3 ani a cel putin un contract care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare. (se solicita contractul, proces verbal de receptie si recomandare)Pentru executia de lucrari Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii pentru experienta similara, incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani, a cel putin unui contract din care sa rezulte ca a executat lucrari similare celor cuprinse in caietul de sarcini cu o valoare egala sau mai mare decat 300.000 lei, conform formularului model.Se vor prezenta: Contractul, Procesul verbal la terminarea lucrarilor si Recomandarea beneficiarului pentru lucrarea prezentata ca si lucrare similaraAutoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a cel putin a unei recomandari din partea unui beneficiar/client vizata de I.S.C. teritorial.- Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii asigurarii (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de incheiere, etc) acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari, conform formularelor model.- Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii asigurarii personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului conform formularului model.- Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitateaasigurararii de catre ofertant a cel putin unui responsabil tehnic cu executia si responsabil cu asigurarea caliatii, care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executate, nominalizat la data incheierii contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.09.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2008 12:00
Locul: sediul fundatiei
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiei
Adresa postala: Str. Stravopoleos, Nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Strada Cuza Voda, nr. 1, ,Localitatea: Bacau, Cod postal: 600234, Romania, Tel.0234514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Fundatia de Initiativa Locala Petrodava Filiala Darmanesti
Adresa postala: str. G. Galinescu nr. 11 Bl. I1, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610291, Romania, Tel.0333401269, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2008 16:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer