Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajare Centrul comunitar al persoanelor in varsta din municipiul Slobozia.


Anunt de participare numarul 104095/15.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Slobozia
Adresa postala:  Str. Episcopiei, Nr.1, Localitatea:  Slobozia, Cod postal:  920023, Romania, Punct(e) de contact:  Eugenia Hamza, Tel. 0243231401, In atentia:  Inspector. Ivanovici Florina, sing Serban Ana, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0243212149, Adresa internet (URL):  www.sloboziail.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare Centrul comunitar al persoanelor in varsta din municipiul Slobozia.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Municipiul Slobozia, judetul Ialomita
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Amenajarea Centrul comunitar al persoanelor in varsta din Municipiul Slobozia, judetul Ialomita
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizarea prin orice mijloace corespunzatoare cerintelor specificate de autoritatea contractanta in documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 556, 520RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare- 11000 lei, garantie de buna executie- 10% din valoarea contractului fara TVA constituita prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si Fonduri structurale(Program Operational Regional 2007-2013, Axa Priioritara 3- Imbunatatirea infrastructurii sociale-Domeniul major de interventie 3.2.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Declaratii privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta, certificate constatatoare emise de institutiile abilitate care sa confirme achitarea la zi a obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local si bugetul consolidat al statului, certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului in xerocopie certificata conform cu originalul, certificat constatator eliberat de ORC in originalcu cel mult 30 zile inainte de depunerea ofertelor, pentru persoane juridice straine se vor depune inscrisuri probatorii, conform legii tarii de rezidenta a ofertantului apte a dovedi atestarea/apartenenta din punct d vedere profesional/inregistrarea ca persoana juridica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul la 30.12.2009 vizat si inregistrat; scrisori de bonitate bancara sau societati de audit financiar si contabil; declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; 2 recomandari in original sau copie legalizata din partea unor beneficiari pentru executarea a doua lucrari importante nominalizate in lista de lucrari; declaratie privind asigurarea tehnica; declaratie privind resursele umane; standarde de asigurarea calitatii ISO 9001 sau echivalente; standarde de protectia mediului ISO 14001 sau echivalente; declaratie privind subcontractantii si specializarea acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Executarea si finalizarea in ultimii 5 ani a unui contract cu obiect "constructii cladiri" cu o valoare egala sau mai mare de 555000 lei fara TVA; se va asigura 1 inginer(subinginer) specialitatea constructii cu o vechime de 5 ani in executie' un responsabil tehnic cu executia cu atestat' un responsabil tehnic cu calitatea;un inginer(subinginer) specialitatea instalatii cu o vechime de 3 ani in executie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va organiza ca etapa finala a licitatiei deschise, intr-o singura runda de o zi.Ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.07.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2010 10:00
Locul: Sala de Consiliu a Primariei etajul II
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertant sa participe la sedinta de deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contract de finantare prin Programul Operational Regional 2007-2013 Axa prioritara 3, Domeniul major de interventie 3.2
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila la sectiunea Documente si clarificari a prezentului anunt. Eventualele clarificari vor fi publicate in aceiasi sectiune.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  50091, Romania, Tel. 0213195180, Email:  [email protected], Fax:  0212195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile din ziua urmataoare luarii la cunostinta de un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Primariei Municipiului Slobozia
Adresa postala:  Str. Episcopiei, nr.1, Localitatea:  Slobozia, Cod postal:  920034, Romania, Tel. 0243231401, Email:  [email protected], Fax:  0243212149, Adresa internet (URL):  www.sloboziail.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2010 13:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer