Licitatie Publica - Amenajare Cimitir Bellu - Modernizare retea de apa si canalizare, reabilitare alei, iluminat public, CCTV, Signalistica, Amenajare Peisagera
Anunt de intentie numarul 19234/26.01.2011
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Cimitirelor si Crematoriilor Umane Bucuresti
Adresa postala: Intrarea Serelor, nr.1, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040124, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achizitii, Administrativ, Tehnic, Tel. 021.636.35.71/30, In atentia: dnei. Mihaela Dumitrascu, Email: [email protected], Fax: 021.334.42.54, Adresa internet (URL): www.accu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii funerare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Amenajare Cimitir Bellu - Modernizare retea de apa si canalizare, reabilitare alei, iluminat public, CCTV, Signalistica, Amenajare Peisagera
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: cimitir Bellu
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Amenajare Cimitir Bellu - Modernizare retea de apa si canalizare, reabilitare alei, iluminat public, CCTV, Signalistica, Amenajare Peisagera
Valoarea estimata fara TVA: 24, 566, 720RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
77310000-6-Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 02.05.2011
Durata: 24 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
de la ACCU, serviciul Achizitii, Administrativ, Tehnic
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
25.01.2011 08:30