Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajare cimitir Sarata II


Anunt de participare numarul 105071/02.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BACAU
Adresa postala:  STR. MARASESTI NR.6, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600017, Romania, Punct(e) de contact:  CORINA NEAGA, Tel. 0234-581849;0723683160, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  0234-588757, Adresa internet (URL):  www.primariabacau.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare cimitir Sarata II
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Bacau - zona Sarata destinata amenajarii cimitirului
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Amenajarea unui nou cimitir cu un nr. de 13.080 de locuri, datorita gradului mare de ocupare a cimitirelor existente. Obiectele principale ale achizitiei sunt: amenajare teren prin parcelare a suprafetei totale, sistematizarea verticala prin construirea unui drum de acces respectiv a aleilor in interiorul cimitirului, construire capela mortuara, cabina poarta si sediu administrativ, iluminat exterior si racord electric.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215400-1 - Cimitir (Rev.2)
45212600-2-Lucrari de constructii de pavilioane (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45233123-7-Lucrari de constructii de drumuri secundare (Rev.2)
45316100-6-Instalare de echipament de iluminare exterioara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- parcelare a unei suprafete de aproximativ 10 ha
- construire drum si alei in incinta cimitirul
- construire retea de apa si canalizare
- construire capela mortuara, sediu administrativ, cabina poarta si WC-uri
- bransamente electrice si iluminat perimetral
Valoarea estimata fara TVA: 8, 140, 143RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 160.000 lei. Garantie de buna executie in procent de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din fonduri legal constituite la nivelul Consiliului Local al Municipiului Bacau
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1A. Situatia personala a candidatului /ofertantuluiCerinta obligatorie: - Completarea, semnarea si prezentarea formularului A, privind eligibilitatea ? original - sau certificat echivalent;
- Completare formular B, privind situtia personala, cu anexe - certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor catre bugetul de stat eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice si a taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat valabile la data licitatiei, scanate color dupa original sau copie legalizata.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, formularul 12C.B. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)Cerinta obligatorie: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, scanat color dupa original sau copie legalizata;
- Actul constitutiv al societatii privind obiectul de activitate - copie- Certificat Unic de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala - copie ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani 2007; 2008; 2009 si cifra medie anuala. Se solicita ca cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani sa fi de min. 5.400.000 lei;
2. Bilantul contabil (balanta) la 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara in executia de lucrari similare (formular B4) ? contracte de executie lucrari finalizate in ultimii 5 ani astfel :
-executie lucrari de drumuri, retele de alimentare cu apa, retele de canalizare de valoare minima 3.000.000 lei
- executie lucrari constructii civile si/sau industriale de valoare minima 700.000 lei;
- executie lucrari de alimentare cu energie electrica si/sau iluminat exterior in valoare minima de 300.000 lei.
NOTA: Se poate prezenta un singur contract sau mai multe contracte care sa includa toate categoriile de lucrari descrise anterior.
Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta: copie dupa contracte, copie dupa procesele verbale la terminarea lucrarilor si copie dupa documentele constatatoare emise de beneficiarii lucrarilor.2. Listalucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari (se va completa formularul C3).
3. Autorizatie emisa de ANRE pentru executie lucrari de instalatii electrice si bransamente.
4. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere ? Formular F
5. Tabel cu personalul tehnic de specialitate ce va fi implicat in realizarea contractului6. Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, in special pentru asigurarea controlului calitatii CQ si RTE - autorizati ISC pentru urmatoarele domenii: lucrari de drumuri, constructii civile si industriale si instalatii electrice. Se vor prezenta CV, diplome, autorizatii, dovada ca sunt angajatii ofertantului sau au contract de colaborare
7. Declaratie referitoare la dotarea cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice disponibile pentru indeplinirea contractului de servicii - formularul E
8. Declaratia privind subcontractantii ? Formular D
9. Standarde de asigurare a calitatii - CertificareaISO 9001:2000, asistemului de management al calitatii sau sistem propriu
10. Standarde de asigurare a protectiei mediului ? Certificarea ISO 14001:2000, a sistemului de management de mediu sau sistem propriu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
70%
70
Descriere: Componenta financiara
2.
Garantia acordata lucrarilor
15%
15
Descriere: - maxim la 5 ani - minim la 2 ani
3.
Termenul de plata al facturilor
15%
15
Descriere: - maxim 180 de zile - minim 30 de zile
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
Pondere componenta tehnica: 30 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.08.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.08.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.09.2010 18:00
Locul: in SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  str.Cuza Voda nr.1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234513296, Email:  [email protected], Fax:  0234514275, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 5 zile, incepand cu ziua urmatoarea luarii la cunostinta a oricarui act al autoritatii considerat nelegal , conform art. 256^2 alin. (1), lit.b) din OUG 34/2006, actualizata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Bacau
Adresa postala:  str.Maraseti nr.6, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600017, Romania, Tel. 0234581849, Fax:  0234588757, Adresa internet (URL):  www.primariabacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2010 09:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer