Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajare cladire Teatrul pentru copii si tineret Ariel Targu-Mures


Anunt de participare numarul 101503/07.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Teatrul pentru copii si tineret "Ariel" Tg.Mures
Adresa postala:  str. Postei nr.2, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540043, Romania, Punct(e) de contact:  Claudia Chibelean, Tel. 0365-407951, Email:  [email protected], Fax:  0365-407950, Adresa internet (URL):  www.teatrulariel.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare cladire Teatrul pentru copii si tineret Ariel Targu-Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Tg.Mures, str. Poligrafiei nr.4
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.2)
45262800-9-Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini(proiect tehnic piese scrise si desenate)
Valoarea estimata fara TVA: 6, 417, 051RON
II.2.2) Optiuni
Da
autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona lucrari suplimentare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 60000 lei si garantie de buna executie in cuantum de 10 % din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prev. art.181 din OUG nr.34/2006, certificate constatatoare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si local, declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat de inregistrate si constatator emise de ORC/autorizatie de functionare - persoane juridice/fizice romane, documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, autorizatie de exercitare a meseriei sau altele echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
balanta contabila pe luna mai 2010, cifra medie de afacwri pe ultimii 3 ani (2007-2009), linie de credit de minim 150000 lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
conform balantei contabile pe luna mai 2010, operatorul economic trebuie sa inregistraze profit, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2007-2009) trebuie sa fie de minim 10000000 lei, linie de credit de minim 150000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, fise privind experienta similara, copii dupa contracte, recomandari de la beneficiari, procese verbale de receptie la terminarea lucrarii si finala (dupa caz), obligatii contractuale in desfasurare, declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice din dotare, lista cu personalul angajat si cadrele de conducere, echipa propusa pentru executia lucrarii, diplome, atestate, CV-uri, acord de asociere, subcontractare, angajament terta persoana (dupa caz), atestat de la Politie pentru realizarea instalatiei de supraveghere video si antiefractie, atestat de la ISU pentru realizarea instalatiei de incediu
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 3 contracte finalizate in ultimii 5 ani, din care: - 1 contract de executie lucrari de restaurare la o cladire monument istoric (restaurare picturi, ornamente aurite, lemn)- 1 contract de excutie lucrari - constructie noua/extindere, cu toate utilitatile- 1 contract de excutie lucrari avand ca obiect lucrari de constructie/reabilitare sala de spectacolevaloarea cumulata a celor 3 contracte trebuie sa fie de minim 3500000 lei fara TVAEchipa propusa pentru executia lucrarii trebuie sa aiba obligatoriu: - 1 RTE atestat in domeniul constructiilor- 1 responsabil cu controlul calitatii CQ atestat in domeniul constructiilor- 1 pers responsabila cu supravegherea lucrarilor atestata de Ministerul Culturii- 1 specialist, artist restaurator pictura, ornamente atestat de Ministerul Culturii- 1 specialist restaurator lemn atestat de Ministerul Culturii- ingineri, subingineri sau tehnicieni de specilitatea: constructii civile, industriale si agrozootehnice, instalatii electrice, instalatii sanitare, instalatii termice, muncitori calificati in domeniu- toti membrii echipei propuse vor avea ca vechime si experienta in executie minim 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
operatorii economici calificati vor fi inscrisi de AC pentru etapa finala a licitatiei electronice care se va desfasura intr-o singura runda de 24 h
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.06.2010 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.06.2010 10:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Mures, str. Primariei nr.2, et.I cam.45
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii si imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Mures
Adresa postala:  str. Bolyai Farkas nr. 30, Localitatea:  Tg.Mures, Cod postal:  540067, Romania, Tel. 0265-260323, Email:  [email protected], Fax:  0265-267856, Adresa internet (URL):  just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6 , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal,
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Teatrul pentru copii si tineret Ariel
Adresa postala:  str. Postei nr.2, Localitatea:  Tg.Mures, Cod postal:  540043, Romania, Tel. 0365-407951, Email:  [email protected], Fax:  0365-407950, Adresa internet (URL):  teatrulariel.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2010 16:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer