Licitatie Publica - Amenajare club nautic si de agrement Plaja Olt, municipiul Slatina
Anunt de participare numarul 105918/14.08.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Slatina
Adresa postala: Slatina, strada mihail Kogalnicenu nr.1, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230080, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA MOANTA, Tel. 0249/439377;407002, Email: [email protected], Fax: 0249/431708;439336, Adresa internet (URL): www.primariaslatina.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare club nautic si de agrement Plaja Olt, municipiul Slatina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: municipiul Slatina
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare: proiect tehnic privind amenajarea unui club nautic Plaja Olt
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborare: proiect tehnic (fazele Detalii de Executie, Caiet de Sarcini, Documentatie pentru autorizarea executarii lucrarilor de constructii, Asistenta Tehnica a proiectantului pe perioada desfasurarii lucrarilor de executie);
Valoarea estimata fara TVA: 868, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare la licitatie in cuantum de 10000 lei. Garantia de buna executie in cuantum de 5 % din valoarea contractului de servicii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local, fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Nu se cere legalizarea asocierii grupului de ofertanti, ci numai acceptul scris al lor.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181din OUG34/2006-Declaratia privind calitatea de participant la procedura-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-Certificat de inregistrare-Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale pentru sediul principal si pentru toate punctele de lucru declarate-Cazier fiscal / certificat echivalent-pentru persoane juridice straine ? in conformitate cu H.G. 31 / 2003-Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului-Cazier judiciar al administratorului societatii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilanturilor contabile de la finele anilor 2007, 2008 si 2009 (la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009) vizate si inregistrate de organele competente-Fisa de informatii generale-Informatii privind cifra de afaceri medie anuala.-Nivel minim impusprivindsituatia economic financiara
- Lichiditate generala
- Declaratie pe propria raspundere din care sa reiese ca ofertantii nu au datorii , debite sau litigii deschise din contracte anterioare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre medii de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, respectiv 1.300.000 lei. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.- rezultatele exercitiilorfinanciarepe ultimii 3 (trei)ani (2007, 2008si 2009)sa fie pozitive- Nivelul indicatoruluifinanciar ?Lichiditate generala?pe anul 2009sa fie de minim 99%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, completata conform modelului din formularesi a anexei acestuia
- Declaratie cu privire la personalul de conducere siefectivele medii anuale ale personalului angajat
- Declaratie de disponibilitate pentru personalul folosit (altul decat cel propriu angajat permanent 8 ore zilnic) in baza unui contract de colaborare/contract prestari servicii/conventie civila
- fisa de experienta similara pentru serviciile prestate care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica
- Informatii privind subcontractantii
- Pentru asigurarea optima amanagementului contractului operatorul economic trebuie sa faca obligatoriudovada ca are angajate cu contract de munca, cu norma intreaga de 8 ore zilnic, inregistrate la ITM (Inspectoratul Teritorial de Munca, sau echivalentul acestuia) categoriile de personal detaliate in fisa de date
- certificate: Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001 pentru servicii de proiectare, certificat standardul de management de mediu ISO 14001 pentru servicii de proiectare, certificat privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS18001 pentru servicii de proiectare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Indeplinirea in ultimii 3 ani de catre ofertant, dintr-un singur contractfinalizat , a unei experiente similare de prestari servicii de proiectare complexa de cladiri (arhitectura, structura de rezistenta, instalatii interioare si exterioare, amenajari exterioare), in valoarede minim 450.000 lei exclusiv TVA. Dovada indeplinirii acesteiexperiente similare se face, in mod obligatoriu, cucopie legalizatacontract, copie legalizataproces verbal de receptie la terminarea contractului, original/copie legalizata recomandare de la beneficiarul pentru care au fost prestate serviciile.- Dovedirea elaborarii in ultimii 3 ani de catre ofertant, a cel putin un proiect cu valoare de minim 150.000 lei exclusiv TVA pentru constructia de cladiri din fonduri europene si care sa fi fost acceptat in urma evaluarii tehnice pentru contractare/precontractare, de catre autoritatea de management. Dovada indeplinirii acesteiexperiente similare se face, in mod obligatoriu, cucopie legalizatacontract, copie legalizataproces verbal de receptie la terminarea contractului, original/copie legalizata recomandare de la beneficiarul pentru care au fost prestate serviciile precum si copia inscrisului prin care se confirma de catre autoritatea de management acceptarea la contractare/precontractare a proiectului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
necesitatea incadrarii in graficul prezentat in cadrul finantarii POR deja aprobate
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 8
Sunt selectati, in ordinea descrescatoare a cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului calculata pentru anii 2007, 2008 si 2009 primii opt candidati.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2010 11:00
Locul: Primaria municipiului Slatina - Compartimentul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare Contestatii
Adresa postala: strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA - SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: str. NICOLAE TITULESCU, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel. 0251418568, Email: [email protected], Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic
Adresa postala: strada Mihail Kogalniceanu, nr.1, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230080, Romania, Tel. 0249407004, Fax: 0249439336
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.08.2010 09:04