Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajare Club Nautic si de Agrement Plaja Olt Municipiul Slatina, cod SMIS 14777


Anunt de participare numarul 141377/04.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Slatina
Adresa postala: Slatina, strada Mihail Kogalnicenu nr.1, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230080, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA MOANTA, Tel. +40 249439377/ +40 249407002, Email: [email protected], Fax: +40 249431708/ +40 249439336, Adresa internet (URL): www.primariaslatina.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii de administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare Club Nautic si de Agrement Plaja Olt Municipiul Slatina, cod SMIS 14777
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Slatina
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In cadrul contractului de executie lucrari pentru proiectul Amenajare Club Nautic si de Agrement Plaja Olt Municipiul Slatina, cod SMIS 14777, vor fi executate:
- Modernizarea actualei zone de plaja, piscina, agrement, cu amplasament pe insula apartinand terenului amenajabil
- Construirea de noi terenuri de sport ? agrement
- Amenajarea spatiilor de servicii adiacente
- Construirea unor centre fitness si SPA;
- Construirea de alei, platforme si podete pentru accesul pietonal si auto;
- Construirea retelelor edilitare din clubul nautic.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45112720-8-Lucrari de arhitectura peisagistica a terenurilor de sport si a zonelor de recreere (Rev.2)
45231300-8-Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In cadrul contractului de executie lucrari pentru proiectul Amenajare Club Nautic si de Agrement Plaja Olt Municipiul Slatina, cod SMIS 14777, vor fi executate lucrari de constructii civile, constructii retele de alimentare cu apa si canalizare, constructii de cai navigabile, constructii de pontoane, constructii retele si bransamente electrice, constructii terenuri sportive, amenajare spatii verzi, constructii de alei, podete si platforme, instalare de sisteme de alarma impotriva incendiilor.
In cadrul contractului Amenajare Club Nautic si de Agrement Plaja Olt Municipiul Slatina vor fi executate:
- reamenajare integrala a insulei existente - plaja, piscina (inclusiv cu considerarea unei piscine pentru copii in suprafata de 28, 3 mp), casa pompe, cabine imbracare - dezbracare (foisor octogonal cu latura de 2 m) si punct de consum ocazional (foisor octogonal cu latura de 2 m), grup si punct sanitar cu dimensiunea de 3, 85 x 8, 05 m, 10 dusurisolare, jardiniere, elemente de protectie, panouri de informare sau avertizare.
- pista caiac - canoe (1000 ml, zona de siguranta 150ml, 50ml start), cu magazii hangare ambarcatiuni, vestiare si dotari specifice. Pentru depozitarea in hangare a utilajului specific, se realizeaza magazii - hangare pe flotoare in zona linistita a lacului, dintre insula si dig, cuplat totodata cu un mic debarcader de agrement, pentru hidrobiciclete. Zona plutitoare pe care se vor realiza acestea este de 90 m x 12 m. Accesul la acest debarcader de agrement se va face din apropierea podului de acces pe insula. Au fost prevadzute de scari de intercomunicare, insula - teren amenajat.
Construire terenuri de sport care vor avea in componenta:
- un teren de minifotbal (22, 0 x 44, Om) cu o zona amenajata de 968 mp multifunctional, cu suprafata sintetica de tipul microbile granule cauciuc;
- un teren de tenis 16 x 33 m , suprafata moderna - decoturf, dezvoltat pe cca 528 mp;
- zona tir cu arcul, amenajata pe o suprafata de 1.960 mp;
- teren minigolf, 17 piste, dezvoltat pe 1420 mp;
- teren volei pe nisip, amenajat pe 420 mp;
- o pista biciclete - 1.210 metri lungime, cu amenajarea intermediara a doua zone de rollere (de 380 mp fiecare si anume de 760 mp);
- acolo unde este necesar se vor realiza imprejmuiri de protectie, sportiva;
Amenajarea unui centru fitness de 300, 22 m2, suprafata construita cu dotarile aferente.
- pentru toate amenajarile sportive, la parter, se va fi construi o cladire cu vestiare si grupuri sanitare de 247, 66 mp (20, 90 x 11, 85 m).
- intreaga suprafata amenajata va fi interactionata cu alei pietonale, plantari delimitatoare sau de protectie. Deasemenea intreaga suprafata destinata amenajarii bazei de agrement va fi echipata cu un sistem de iluminat adecvat, iar terenurile sportive for fi dotate cu nocturne. in cadrul amenajarilor de suprafata, in desfasurarea aleilor pietonale vor exista zone retrase, asfaltate, cu amenajari speciale gen escalada, foisoare de odihna - conversatie, fantani decorative.
- realizarea unui centru SPA in suprafata construita la sol de 113, 4 mp, suprafata desfasurata de 215, 87 mp, cu dotarile aferente
In zona intrarii, se vor amenaja parcari pe o suprafata de 4500 mp (150 autoturisme) si imprejmuire generala delimitatoare pe o lungime de 1805 ml.
La toate acestea se adauga lucrarile specifice pentru realizarea racordurilor la retelele de utilitati: electric, apa, canalizare, astfel:
- Reteaua de gaze (bransamente) - nu este oportuna bransarea la reteaua de gaze (bransament la 1302 ml fata de centru fitness);
- Reteaua de apa/canal 400 ml
- Infrastructura electrica (posturi trafo) 200 ml respective 400 ml
Valoarea estimata fara TVA: 23, 047, 549.16RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 460.000, 00 lei fara TVA. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art.86 din HG nr.925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. (Model orientativ Formularul anexat in sectiunea formulare). Pentru echivalenta lei/valuta se va lua in calcul cursul de schimb valutar afisat de BNR la data publicarii anuntului de participare. I.M.M.-urile pot prezenta garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata, in baza prevederilor art.16 alin.(2) din Legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88. Conform art. 278^1 - (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, daca ofertantul depune o contestatie la CNSC ?in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei?. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului fara TVA. Modul de constituire a garantie de buna executie va fi specificat de catre ofertant in oferta sa alegandu-se din: Orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau Retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale si finale. In acest caz ofertantul are obligatia de a deschide la Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune ofertantul in contul astfel deschis va fi de 1% din pretul contractului. In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat, in baza prevederilor art.16 alin.(2) din Legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.92 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractului se face conform POR 2007-2013, Axa prioritara 5, Domeniul de Interventie 5.2.- FEDR :50 %- Buget Local: 50%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii.
Oferantul va prezenta:
- Declaratia de eligibilitate privind neincadrarea in prevederile art.180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazul);
- Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c^1) si d), daca este cazul)
- Declaratia privind calitatea de participant la procedura;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (care va fi prezentata atat de catre ofertant si ofertantul asociat cat si de catre subcontractant si de tertul sustinator daca este cazul). Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire(respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele:
- Darius Bogdan Valcov ? primar;
- Minel Florin PRINA ? viceprimar;
- Mihaela Stana ? Viceprimar;
- Florin Ionut Barbu ? Director economic
- Stoicanescu Ileana - Responsabil financiar
- Valceanu Maria - Responsabil achizitii
- Moanta Daniela ? Responsabil achizitii
- Duminecianu Ana Maria ? Responsabil achizitii
- Ciobanu Ioana ? Responsabil achizitii- Mierlesteanu Floarea ? Responsabil tehnic
- Necsulescu Liliana ? Responsabil tehnic
- Diaconu Gheorghe ? consilier juridic
- Albota Emil Florin, Ana Anghel, Badescu Virgil, Bircea Cristian, Bit Florin, Bratoi Sorin Cristian, Craciunica Dumitru Mugurel, Dogaru Mircea, Floricu Sorin, Ivan Catalin-Ionut, Matei Mariana, Obretin Florin, Petre Gheorghe Ginel, Popa Emil Costin, Tanase Aurelia, Tomireanu Maria Cristina, Vatrai Ion, Vilceleanu Gigi Ernes ? consilieri locali- Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Cerintele referitoare la obligatiile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite si in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Mentionam ca data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale, pentru sediul principal, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
- Cazier fiscal al societatii/(certificat echivalent-pentru persoane juridice straine) ? in conformitate cu H.G. 31/2003, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
- Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Persoane juridice/fizice romane
Operatorii economici vor prezentarea in original, copiei legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice straine:
Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca in cazul in care va fi desemnat castigator va incheia, inainte de semnarea contractului, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprez.antantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice.
Prezentarea bilanturilor contabile pe 2009, 2010, 2011 vizate si inregistrate de organele competente.
Fisa de informatii generale (Formular 7 din sectiuneade formulare semnat pe propria raspundere) din care sa rezulte date generale despre ofertant: adresa, obiect activitate, principala piata a afacerilor si media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011). Ofertantul va demonstra media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de sustinerefinanciara a executiei lucrarii de minim 40.000.000 lei.
Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 185 alin (2) din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?)
Capacitatea economico - financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conditiile si cu respectarea prevederilor art. 186 din OUG nr. 34/2006, coroborat cu art.11^1 din HG nr. 925/2006, prin Angajament ferm, incheiat in forma autentica.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.
Indeplinirea unei experiente similare in ultimii 5 ani, prin prezentarea a cate unui contract avand ca obiect fiecare din lucrarile precizate, fie unul sau maxim doua contracte cumulate, astfel:
- in executia de lucrari hidrotehnice in valoare de minim 6.000.000 lei exclusiv TVA;
- in executia de lucrari de constructii civile in valoare de minim 4.000.000 lei fara TVA;
- in executia de lucrari de instalatii electrice de joasa si medie tensiune in valoare de minim 1.500.000 lei fara TVA;
- in executia de lucrari de drumuri in valoare de minim 1.500.000 lei fara TVA;
- in executia de lucrari de construire terenuri sportive in valoare de minim 600.000 lei fara TVA;
- in executia de lucrari de amenajare spatii verzi in valoare de minim 250.000 lei fara TVA.
Dovada indeplinirii acestor experiente similare se face, in mod obligatoriu, cu fisele de experienta similara in original, certificari de buna executie care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani
Declaratie privind personalul specializat de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului sau al carui angajament de participare a fost obtinut
minim 1 absolvent de studii superioare cu experienta generala de minim 5 ani si experienta specifica de minim 2 ani - care va indeplini functia de Manager Proiect. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa: diplome de absolvire a studiilor superioare, Curriculum Vitae cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate/angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic, orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, acorduri de colaborare etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).
minim 1 absolvent de studii superioare in Specializarea Constructii Hidrotehnice (sau echivalentul acesteia), cu experienta generala de minim 5 ani si experienta specifica de minim 2 ani in amenajari hidrotehnice ? pentru functia de Sef de Santier Constructii Hidrotehnice. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa: diplome de absolvire a studiilor superioare in specialitatea solicitata, Curriculum Vitae cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate/angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic, orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, acorduri de colaborare etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).
minim 1 absolvent de studii superioare in constructii specialitatea Constructii Civile, Industriale si Agricole (sau echivalentul acesteia) avand o experienta generala de minim 5 ani si experienta specifica de minim 2 ani in executarea lucrarilor civile ? care va indeplini functia de Sef Santier Constructii Civile. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa: diplome de absolvire a studiilor superioare in specialitatea solicitata, CV cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate/angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al op.ec., orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si op.ec.care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, acorduri de colaborare etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).
minim 1 absolvent de studii superioare in constructii Specializarea Constructii Cai Ferate Drumuri si Poduri (sau echivalentul acesteia) avand o experienta generala de minim 5 ani si experienta specifica de minim 2 ani in executarea lucrarilor de drumuri?care va indeplini functia de Sef Santier Drumuri. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa: diplome de absolvire a studiilor superioare in specialitatea solicitata, Curriculum Vitae cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate/angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic, orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si op. ec. care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, acorduri de colaborare etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).
minim 1 inginer specialitatea Constructii Civile Industriale si Agricole/Instalatii pt Constructii/Hidrotehnice (sau echivalentul acestora)cu experienta generala de minim 5 ani si experienta specifica de minim 2 ani in executarea lucrarilor de retele de alimentare cu apa/canalizare?care va indeplini functia de Sef Santier Retele Edilitare.Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa: diplome de absolvire a studiilor superioare in specialitatea solicitata, Curriculum Vitae cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate/angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al op.ec., orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si op.ec. care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, acorduri de colaborare etc.) intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).
min.1 absolvent de studii superioare in specialitatea Instalatii Electrice/Electrotehnica/Energetica(sau echivalentul acestora) cu experienta generala de min.5 ani si experienta specifica de min.2 ani in executarea lucrarilor de retele electrice?care va indeplini functia de Sef Santier Retele Electrice. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea conf.cu originalul dupa: diplome absolvire a studiilor superioare in specialitatea solicitata, atestat/autorizatie ANRE gradul IIB, CV cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate/angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al op.ec., orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si op.ec.care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, acorduri de colaborare etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract(declaratie pe propria raspundere)
minim 5 responsabili tehnici cu executia (RTE) sau echivalentul acestuia, atestati dupa cum urmeaza:
1 pentru domeniul Constructii de Retele Electrice care va indeplini functia de Responsabil Tehnic cu Executia Lucrari Electrice.
1 pentru domeniul lucrari edilitare si de gospodarie comunala care va indeplini functia de Responsabil Tehnic cu Executia Lucrari Edilitare si de Gospodarie Comunala.1 pentru drumuri care va indeplinii functia de Responsabil Tehnic cu Executia Drumuri.
1 pentru lucrari de Constructii si amenajari hidrotehnice care va indeplinii functia de Responsabil Tehnic cu Executia Constructii Hidrotehnica.
1 pentru lucrari de Constructii civile care va indeplinii functia de Responsabil Tehnic cu Executia Constructii Civile.
Dovedirea indeplinirii nivelului privind RTE, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa: diplomele de absolvire a studiilor, atestate/autorizatii RTE pentru lucrari de retele electrice, respectiv lucrari edilitare si de gospodarie comunala, respectiv lucrari de drumuri, respectiv lucrari hidrotehnice, respectiv lucrari de Constructii Civile, Curriculum Vitae cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate/angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic, orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, acorduri de colaborare etc.) intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).
minim 1 topometrist cu experienta specifica de minim 2 ani in lucrari de topometrie care va indeplini functia de topometrist. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa: diplome de absolvire a studiilor, Curriculum Vitae cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate/angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic, orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, acorduri de colaborare etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).
minim 1 absolvent studii superioare, cu decizie de numire/dispozitia interna ca manager al sistemelor de managementul calitatii ? care va indeplini functia de manager calitate.
minim 1 absolvent studii superioare, cu decizie de numire/dispozitia interna ca manager al sistemelor de managementul mediului ? care va indeplini functia de manager mediu.
Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa: diplomele de studii superioare, CV, cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate/angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al op.ec., orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si op.ec.care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, acorduri de colaborare etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).
Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Utilaje necesare: - Minim 1 Automacara
- Minim 4 autobasculante- Minim 1 autobetoniera
- Minim 1 pompa beton
- Minim 1 Autocamion pentru transport materiale- minim 1 Autogreder
- minim 1 Pompa epuisment
- Minim 2 Sapatoare in spatii limitate (mini excavator)
- Minim 2 echipamente tip buldoexcavator.- Minim 1 Cilindru compactor terasamente (picior de oaie)
- Minim 1 Cilindru compactor lis
- minim 1 Repartizator finisor mixturi asfaltice
- minim 2 Echipamente vibrat beton
- minim o statie de betoane
- minim o statie de asfalt
Pentru utilajele solicitate se vor prezenta in mod obligatoriu, in fotocopie semnata si stampilata ?conform cu originalul?, acte de proprietate sau chirie sau leasing sau orice forma de punere la dispozitie.
Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Daca parti din contractul urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta solicita, la incheierea contractului cu ofertantul declarat castigator, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conditiile si cu respectarea prevederilor art.190 din OUG nr.34/2006, coroborat cu art. 11^1 din HG nr. 925/2006, prin Angajament ferm, incheiat in forma autentica.
Documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii in domeniul executiei lucrarilor de constructii civile, constructii retele edilitare de alimentare cu apa si canalizare, constructii drumuri si amenajare spatii verzi, ce fac obiectul contractului, conform ISO 9001 sau echivalent. Dovada implementarii standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent.
Documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului in domeniul executiei lucrarilor de constructii civile, constructii retele edilitare de alimentare cu apa si canalizare, constructii drumuri si amenajare spatii verzi, conform ISO 14001 sau echivalent. Dovada implementarii standardelor de protectie a mediului, conform ISO 14001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara: Punctajul pentru factorul de evaluare Pretul ofertat pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractuluise acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre Preturile ofertate pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractuluise acorda 80 de puncte;b) Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P= [pretul minim ofertat/ pretul ofertat (n)] x punctajul maxim alocat [80].
2.
Durata de garantie acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului
20%
Descriere: Componenta tehnica: Punctarea factorului de evaluare se face conform algoritmului: a) pentru cea mai mare durata de garantie acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului se acorda 20 puncte;b) pentru o durata de garantie acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului mai mica decat cea prevazuta la lit.a) punctajul se acorda astfel: P(n) = (durata de garantie(n)/durata de garantie maxima) x punctaj maxim alocat [20].Durata minima de garantie sub care ofertele vor fi considerate neconforme: 24 luni.Durata maxima de garantie peste care ofertele nu vor fi punctate suplimentar: 60 luni.Ofertantul va oferta durata de garantie acordata lucrarilor in luni.
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.02.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.02.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.02.2013 11:00
Locul: municipiul Slatina, strada Mihail Kogalniceanu nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR, Axa Prioritra 5-Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul de interventie 5.2 -Crearea, Dezvoltarea, Modernizarea infrastructurii de turism pentru valorificarea resurselor naturale si cresterii calitatii serviciilor turistice
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Data la care se va efectua echivalenta Garantiei de participare din lei in alta valuta este la data publicarii Anuntului de partticipare.Nu se accepta oferte alternative. Documentatia de atribuire se va descarca din sectiunea Documentatie si clarificari a anuntului de participare publicat in SEAP.Proiectul tehnic al investitiei se poate descarca si accesand pagina de internet: http: //www.primariaslatina.ro/transfer/proiect_tehnic_Club_Nautic_17-12-2012.zip.Toate ofertele, documentele de calificare, certificatele si formularele solicitate, precum si corespondenta dintre ofertant si Autoritatea contractanta vor fi redactate in mod obligatoriu in limba romana. Toate documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani sau straini, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati. Nerespectarea acestor conditii duce la descalificarea ofertantului aflat in culpa.In cazul in care comisia de evaluare a acordat acelasi punctaj pentru doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc, atunci autoritatea contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret, pentru respectarea principiului eficientei utilizarii fondurilor. Daca si preturile ofertate sunt egale, atunci autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara ce se va depune la registratura autoritatii contractante in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoanele vatamate pot sesiza Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic
Adresa postala: strada Mihail Kogalniceanu, nr.1, Slatina, judetul Olt, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230080, Romania, Tel. +40 249407004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.01.2013 10:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer