Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - AMENAJARE CURTE SEDIU DIRECTIA APELOR ARGES - VEDEA PITESTI


Anunt de participare numarul 26075/31.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE DIRECTIA APELOR ARGES VEDEA
Adresa postala: str.Calea Campulung , nr.6-8, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110 147, Romania, Punct(e) de contact: CIOBANU DUMITRU sau PANTAZI DUMITRU, Tel.0248208724-0740247830, In atentia: CIOBANU DUMITRU sau PANTAZI DUMITRU, Email: [email protected], Fax: 0248 208724, Adresa internet (URL): dumitru.ciobanu@agwater sau [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.agwater.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: GOSPODARIREA APELOR
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
AMENAJARE CURTE SEDIU DIRECTIA APELOR ARGES - VEDEA PITESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: In incinta Directiei Apelor Arges Vedea Pitesti.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile constau din: -amenajare curte incinta-organizare spatii verzi-alei-parcaje-constructie punct control poarta cu bariera si semnal firma-imprejmuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45223220-4 - Lucrari de baza (Rev.1)
45112000-5-Lucrari de excavare si de terasament (Rev.1)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Amenajare incinta curte, organizare spatii verzi, alei, parcaje, constructie punct control, poarta cu semnal, firma, imprejmuire, instalatii electrice.
Valoarea estimata fara TVA: intre 500, 000 si 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-gar.de participare este in valoare de 7.000 RON si se poate constitui astfel: scrisoare de gar.bancara-plata in numerar la casieria unitati-ordin de plata in contul RO06TREZ0465025XXX004393
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Obiectivul de investitii este finantat din Surse Proprii.Platile se vor efectua prin Trezoreria Statului Municipiul Pitesti.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociatie in participatiune
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate.
-declaratie privind eligibilitatea-declaratie privind neincadrarea in prevederile articolelor 180 si 181 din O.U.G.34/2006-declaratie privind calitatea de participant la procedura-certificat de inmatriculare (inclusiv certificatul constatator) emis de Oficiul Registrului Comertului-certificat de plata a impozitelor si taxelor catre Bugetul de Stat-certificat de plata a impozitelor si taxelor catre Bugetul Local-certificat de plata a contributiei pentru asigurarile sociale de stat-certificat de plata a contributiei la Fondul de Asigurari de Sanatate-certificat de pata a contributiei la fondul pentru plata Ajutorului de Somaj-documente privind certificarea societatii conform standardelor-informatii generale despre ofertant-documentele vor fi prezentate in original si in copie legalizata si valabile la data deschiderii.Lipsa unui document atrage dupa sine descalificarea candidatului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari-informatii generale ale operatorului economic-ultimul bilant economic aprobat si inregistrat(copie semnata si stampilata pe fiecare pagina)-fisa privind informatiile financiareexercitiu financiar pozitiv-Cifra medie de afaceri pe ultimii 3(trei)ani sa fie de cel putin 2(doua)ori mai mare decat valoarea totala a ofertei depuse.IN CAZUL OFERTANTILOR CARE FAC DOVADA FAPTULUI CA SUNT I.M.M. ACEST INDICATOR SE REDUCE LA JUMATATE-Solvabilitate patrimoniala>30%-Lichiditate generala>100%-Lipsa unui document atrage dupa sine descalificarea candidatului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de experienta similara a ofertantului: o lista a lucrarilor executate in ultimii 3(trei)ani (certificari de buna executie pentru 3)-informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentru executia lucrarilor
-efectivele medii anuale ale persoanelor angajate-declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice-certificat ISO 9001 in constructii si instalatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 98 RON
Conditii si modalitate de plata: -plata in numerar la casieria unitatii-ordin de plata in contul RO06TREZ0465025XXX004393 deschis la Trezoreria Mun.Pitesti.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2007 10:30
Locul: DIR.APELOR ARGES-VEDEA PITESTI STR.CALEA CAMPULUNG NR.6-8 MUN.PITESTI JUD.ARGES
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-la sedinta de deschidere vor participa membri comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, daca considera necesar aceasta, in baza prezentarii delegatiilor aferente.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
ConsiliulNationaldeSolutionareaContestatiilor
Adresa postala: : stradaStavropoleos- Nr. 06 - Sectorul3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 / 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 / 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DirectiaApelorArges VedeaPitesti Compartimentuljuridic contencios
Adresa postala: Str.Calea Campulung Nr.6-8 Mun.Pitesti Jud.Arges, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110147, Romania, Tel.0248208718, Email: [email protected], Fax: 0248208724, Adresa internet (URL): www.agwater.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2007 17:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer