Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajare de statii capat de linie pentru mijoacele de transport in comun-executie lucrari constructii si instalatii- cod SMIS 40004


Anunt de participare numarul 143468/01.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 268416550/128/124, In atentia: Marilena Petcu, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 268473001, Adresa internet (URL): http: //www.brasovcity.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare de statii capat de linie pentru mijoacele de transport in comun-executie lucrari constructii si instalatii- cod SMIS 40004
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Amenajarea a cinci statii capete linie pentru transportul public local Brasov -Lucrarile ce fac obiectul contractului sunt amplasate in Municipiul Brasov, Str. Brazilor, f.n., Str. Poienelor, f.n., Str. 13 Decembrie, f.n., B-dul Saturn, f.n. si Str. Harmanului, f.n.
Valoarea diverse si neprevazute este de 1, 976.426 lei fara TVA
Valoarea estimata este de 27.667.307 lei fara TVA
Valoare lucrari si instalatii= Valoare estimata- val.diverse si neprevazute=27.667.307-1.976.426= 25.690.881 lei fara TVA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45213311-6 - Lucrari de constructii de statii de autobuz (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Amenajarea a cinci statii capete linie pentru transportul public care sunt amplasatein urmatoarele locatii:
-Str. Brazilor, f.n.
-Str. Poienelor, f.n.
-Str. 13 Decembrie, f.n.
-B-dul Saturn, f.n.
-Str. Harmanului, f.n.
Valoarea diverse si neprevazute este de 1, 976.426 lei fara TVA
Valoarea estimata este de 27.667.307 lei fara TVA
Valoare lucrari si instalatii= Valoare estimata- val.diverse si neprevazute=27.667.307-1.976.426= 25.690.881 lei fara TVALucrarile ce se vor executa sunt cele prevazute in Proiectul Tehnicnr. 09/2011 intocmit de SC ? AIBA PROIECT? SRL, Brasov, anexat la caietul de sarciniin documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 27, 667, 307RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 513.800 LEI, (256.900 LEI pentru IMM-prin completarea Formularului din sectiunea Formulare). Modalitati de constituire acceptate, conform art.86 alin (1)si(5) din HG nr.925/2006? Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de minim 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si Decizia CNSC este de respingere, autoritatea contractanta va retine contestatorului/contestatorilor din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform art.278^1 litera c) din OUG nr.34/2006 actualizata(10.129, 08 lei).Pentru constituirea garantiei de participare data de echivalenta leu/alta valutacomunicat de BCR este data publicarii anuntului de participare in SEAP. 10% din valoarea contractului fara TVA(5% daca executantul face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii 346/2004 categoria IMM). Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare nerambursabila in cadrul POR 2007-2013, Axa prioritara 1buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completarea si prezentarea Formularului 1; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte si acest formular.- Declaratie privind eligibilitatea - completarea si prezentarea Formularului 1.a; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte si acest formular .- Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte si acest formular.- Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte si acest formular .- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completarea si prezentarea Formularului 2.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010 - completarea si prezentarea Formularului 3. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte si acest formular.Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: George Scripcaru PrimarLiliana Horga Director executiv adjunct Directia TehnicaLidia Bulgarea Sef Serviciu InvestitiiRamona Mandrea Serviciul InvestitiiIsabella Marasescu Sef Serviciu Achizitii Publice, Claudia Radu Sef Serviciu Financiar Contabilitate, Alice Dudu Serviciul Achizitii PubliceDana Rotbasan Serviciul ContabilitateValeria Mavrodin Sef Birou ContenciosAnda Maria Zamora Biroul ContenciosMarilena Petcu Serviciul Achizitii PubliceAnna Maria GodriServiciul Achizitii PubliceXenia Mihaileanu Serviciul Investitii prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- din care sa reiasa obiectul de activitate, cod CAEN corespondent obiectului contractului de achizitie, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei;Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate, a documentului Certificat constatator in original / copie legalizata.prezentarea documentelor care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 (daca este cazul - Formularul 4).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Persoane juridice/fizice straine: - prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie ca cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) este de minim 51.000.000 lei, fara TVA pentru a demonstra capacitatea financiara de sustinere a lucrarilor care vor fi executate. Valorile vor fi exprimate in lei si euro la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pt anul respectiv: 2010:1 euro=4, 2099 lei; 2011:1 euro=4, 2379 lei;2012 1 1euro = 4, 4560 lei; Conform art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004 , IMM-urile beneficiaza de o reducere de 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri , de garantia de participare si de garantia de buna executie.Operatorul va depune ce documente considera in sustinerea indeplinirii cerintei.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana , atunci aceasta are obligataia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm , incheiat in forma autentica , al persoanei respective , prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea Fisei de informatii generale-Formularul 5 din sectiunea Formulare. Operatorul va depune ce documente considera in sustinerea indeplinirii cerinteiPersoana care asigura sustinerea financiara va prezenta angajament de sustinere financiara se completeaza formularul 19, 20
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa demonstreze o experienta similara in ultimii 5 ani, in domeniul obiectului contractului prin prezentareacontracte/certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari , care sa confirme executarea unor lucrari similare de o valoare cumulata minima impusa de 25.000.000 lei fara T.V.A.
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, ( formular 6 din sectiunea
Formulare)
-Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;se prezinta formularul 8 din
sectiunea Formulare.
-Informatii referitoare la personalul de conducere (formular 9 din sectiuneaFormulare)
Lista cu personalul angajat de ofertant/de care ofertantul poate dispune in
derularea contractului:
-1 RTE -responsabil tehnic cu executia lucrarii , atestat in domeniul constructiilor civile si de drumuri, pe intreaga lucrare, in conformitate cu art. 14 din Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii; Cap. 4, art. 21 si art. 22 din HGR nr. 925/1995 pentru aprobarea Regulamentului de verificare si expertizare tehnica de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor; Ordinului nr. 777/2003 pentru aprobarea reglementarii tehnice? Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilorcu activitate in constructii?- 1 responsabil asigurarea calitatii AQ, - 1 responsabil in materie de securitate si sanatate
-5 Sefi de santier (inginer constructii civile), cate unul pentru fiecare amplasament- 5 persone autorizate ANRE pentru lucrari electrice-ingineri , cate unul pentru fiecare amplasament in conformitate cu Legea nr. 123/2012 a energiei electrice si a gazelor naturale, precum si a Ordinului ANRE nr. 11/2013 privind aprobarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilor
- 5 ingineri instalatii cate unul pentru fiecare amplasament-5 ingineri de drumuriSe vor prezenta copii ale documentelor de absolvire si/sau
pecializare/atestare/autorizare in domeniile impuse si se vor prezenta CVuri
ale personalului minim de specialitate.
Ofertantul are obligatia de a preciza partea/ partile din contract care sunt
indeplinite de subcontractanti si datele de recunoastere ale
subcontractantilor propusi. Inainte de semnarea contractului ofertantul
castigator va prezenta contractul/contractele incheiate cu
subcontractantul/subcontractantii nominalizati in oferta , in copie. Pe
parcursul derularii contractului ofertantul nu are dreptul de a inlocui
subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante,
iar eventuala inlocuire a subcontractantilor nu trebuie sa duca la modificarea
propunerii tehnice sau financiare.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si
profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana , atunci
aceasta are obligataia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin
prezentarea unui angajament ferm , incheiat in forma autentica , al
persoanei respective , prin care aceasta confirma faptul ca va pune la
dispozitie ofertantului resursele tehnice invocate.
Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului-completare Formular 7 din sectiunea Formulare.
-Respectarea standardelor de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria9000/echivalent, prezentarea certificatului certificatului SR EN ISO 9001 sauechivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari care sa confirme executarea unor lucrari similare de o valoare minima impusa de 25.000.000 lei fara T.V.A.Valorile vor fi exprimate in lei si euro la cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR.Se va completa formularul 6 din sectiunea FormulareSe va completa formularul 8 din sectiunea FormulareSe va completa formularul 9 din sectiunea FormulareSe va completa formularul 9a din sectiunea FormulareSe va completa Formularul 11 din Sectiunea Formulare.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala va prezenta angajament de sustinere financiara- se completeaza formularele 20, 21, 22, 23Completare Formular 7 din sectiunea formulare-prezentarea certificatului care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria9001/document echivalent, in copie. In cazul depunerii uneioferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta acestdocument.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2013 11:00
Locul: Primaria Municipiului Brasov, bdul Eroilor nr.8 Brasov, Sala Consiliului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare, observatori UCVAP, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programului Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 1 - , ,Sprijinirea dezvoltariidurabile a oraselor ? poli urbani de crestere?, Domeniul de interventie 1.1 ?Planuri integrate de dezvoltare urbana?, Sub-domeniul ?Poli de crestere?.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
Ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire (Formularul 58 + Anexa). Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte- inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea - conform art.11 alin.(4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.ATENTIE! - Ofertantul care uzeaza de declaratia pe propria raspundere conform art.11 alin. (4) din HG 925/2006, are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Documentele care compun oferta trebuie sa fie indosariate, lizibile, numerotate, semnate si stampilate si vor contine in mod obligatoriu un opis pt. fiecare dosar in care se va mentiona cu exactitate la ce pagina se regaseste fiecare document. Pentru deschiderea fisierelor postate in SEAP cu semnatura electronica, utilizati programul shellSAFE Verify - Utilitar gratuit cu care se poate verifica semnatura electronica si permite vizualizare documente semnate electronic. Pentru descarcarea utilitarului accesati: http: //www.certsign.ro/certsign/produse/sigurantadocumentelor/ shellsafe-verify
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Contencios al Primariei Municipiului Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5, ,Localitatea: Brasov, Cod postal: 50007, Romania, Tel. +40 268416550, Email: [email protected], Fax: +40 268473001
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.04.2013 14:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer