Licitatie Publica - Amenajare, decorare si mobilare sala Kiritescu
Anunt de participare numarul 95477/04.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: Dumitrescu Lucia, Tel.3070459, Email: [email protected], Fax: 3127152, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: Str. Lipscani, Nr. 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Iosefina Schirger, Tel.0213130410 int. 3035, Email: [email protected], Fax: 021.3127152
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: Str. Lipscani, Nr. 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Iosefina Schirger, Tel.0213130410 int. 3035, Email: [email protected], Fax: 021.3127152
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: Str. Lipscani, Nr. 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Registratura
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare, decorare si mobilare sala Kiritescu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile de executat sunt: lucrari de constructii; lucrari de instalatii, dotari cu echipamente; corpuri de iluminat; mobilier unicat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212350-4 - Cladiri de interes istoric sau arhitectural deosebit (Rev.2)
39153000-9-Mobilier pentru sali de conferinte (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 750, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
150 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 50.000 lei, Garantia de buna executie - 5% din valoarea fara TVA a lucrarilor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Platile se vor face lunar, in baza atasamentelor verificate si semnate de beneficiar, intocmite pentru cantitati real executate, din fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art. 181 din OUG 34/2006
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului; Autorizatie de functionare / altele echivalente din care sa rezulte ca domeniul de activitate a operatorului economic este efectuarea lucrarilor solicitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii 3 ani, Declaratii privind cifra de afaceri globala, pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ofertantii vor prezenta autorizatie inscrisa in registrul Ministerului Culturii de a executa lucrari in imobile cu statut de monument istoric, conform prevederilor legale, valabila pana la sfarsitul contractului licitat.
- Ofertantii trebuie sa prezinte atestari ISO 9001 si alte grupe de atestari privind agrementarea personalului de executie si control a calitatii lucrarilor licitate.- Se solicita ofertantilor lista cu lucrari similare executate si receptionate in ultimii 5 ani, din care cel putin una de minim 500.000 euro, cu recomandari;
- Prezentarea de mostre de materiale: parchet, lambriu; specificatii tehnice, fotografii
- Sustinerea unei probe practice demonstrative.
- Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si o carte de vizita a acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Caracteristici privind nivelul calitativ, tehnic si functional
30%
Descriere:
3.
Termen de executie mai mic de 150 de zile lucratoare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.03.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.03.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
40zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.03.2010 12:00
Locul: Str. Doamnei Nr 8, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in acest sens
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Planurile aferente caietului de sarcini sunt disponibile in format electronic, pe adresahttp: //www.bnr.ro/files/Licitatie_2010_02.rar
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Spaliul Independentei, 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei, Directia Juridica
Adresa postala: str. Doamnei, 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Tel.0213127174
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2010 15:30