Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - AMENAJARE DOMENIU SCHIABIL GUTAIUL DOAMNEI - CAVNIC


Anunt de participare numarul 80270/18.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL CAVNIC (PRIMARIA ORASULUI CAVNIC)
Adresa postala: STR. 22 DECEMBRIE, NR. 7, Localitatea: Cavnic, Cod postal: 435300, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN-CLAUDIU CIUBOTARU, Tel.0262-295046, 0262-295101, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0262-295046, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
AMENAJARE DOMENIU SCHIABIL GUTAIUL DOAMNEI - CAVNIC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Orasul Cavnic, judetul Maramures.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Amenajarea domeniului schiabil Gutaiul Doamnei Cavnic, se refera la urmatoarele: achizitionarea la cheie a unei instalatii de transport pe cablu tip telegondola debraiabila cu 8 locuri care sa deserveasca partiile din Gutaiul Doamnei, a unei instalatii de teleschi bi-post, si realizarea cladirilor anexa si proiectarea si amenajarea partiilor de schi care vor fi deservite de aceasta si va include urmatoarele:
- adaptarea proiectului instalatiei de transport pe cablu pentru TELEGONDOLA conform Studiului de Fezabilitate privind Amenajarea Domeniului Schiabil Cavnic GUTIIUL DOAMNEI, conform plansei care poate fi obtinuta de la Primaria orasului Cavnic si realizarea acesteia;
- adaptarea proiectului instalatiei de transport pe cablu pentru TELESCHI BI-POST conform Studiului de Fezabilitate privind Amenajarea Domeniului Schiabil Cavnic GUTIIUL DOAMNEI, conform plansei care poate fi obtinuta de la Primaria orasului Cavnic si realizarea acestuia;
- obtinerea avizelor necesare pentru obtinerea autorizatiei de punere in functiune a instalatiilor - autorizatie ISCIR
- achizitia echipamentelor
- operatiuni /lucrari de instalare si punere in functiune a instalatiilor de telegondola si teleschi;
- proiectarea si amenajarea partiilor de schi si a bretelelor de legatura din domeniul schiabil Gutaiul Doamnei, in lungime de circa 8200 m
- furnizarea a 3 masini de batut zapada
- proiectarea si amenajarea parcarii auto cu o capacitate de 168 locuri de parcare si a drumului de acces asfaltat.
Detalii suplimentare in documentatia atasata.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234250-3 - Lucrari de constructii de teleferice (Rev.2)
45236100-1-Lucrari de nivelare pentru diverse activitati sportive (Rev.2)
71220000-6-Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
79930000-2-Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Amenajarea domeniului schiabil Gutaiul Doamnei Cavnic, vizeaza urmatoarele: achizitionarea la cheie a unei instalatii de transport pe cablu tip telegondola debraiabila cu 8 locuri care sa deserveasca partiile din Gutaiul Doamnei, a unei instalatii de teleschi bi-post, si realizarea cladirilor anexa si proiectarea si amenajarea partiilor de schi care vor fi deservite de aceasta si va include urmatoarele:
- adaptarea proiectului instalatiei de transport pe cablu pentru TELEGONDOLA conform Studiului de Fezabilitate privind Amenajarea Domeniului Schiabil Cavnic GUTIIUL DOAMNEI, conform plansei care poate fi obtinuta de la Primaria orasului Cavnic si realizarea acesteia;
- adaptarea proiectului instalatiei de transport pe cablu pentru TELESCHI BI-POST conform Studiului de Fezabilitate privind Amenajarea Domeniului Schiabil Cavnic GUTIIUL DOAMNEI, conform plansei care poate fi obtinuta de la Primaria orasului Cavnic si realizarea acestuia;
- obtinerea avizelor necesare pentru obtinerea autorizatiei de punere in functiune a instalatiilor - autorizatie ISCIR si punerea in functiune a acestora - telegondola si teleschi.
- achizitia echipamentelor
- operatiuni /lucrari de instalare si punere in functiune a instalatiilor de telegondola si teleschi;
- proiectarea si amenajarea partiilor de schi si a bretelelor de legatura din domeniul schiabil Gutaiul Doamnei, in lungime de circa 8200 m
- furnizarea a 3 masini de batut zapada
- proiectarea si amenajarea parcarii auto cu o capacitate de 168 locuri de parcare si a drumului de acces asfaltat.
Detalii suplimentare in documentatia atasata.
Valoarea estimata fara TVA: intre 40, 000, 000 si 47, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 500.000 lei, prin scrisoare de garantie bancara si garantie de buna executie in valoare de 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare esalonata pe faze de executie a lucrarilor, respectiv a livrarii echipamentelor cu care vor fi dotate instalatiile in functie de sumele alocate de la bugetul de stat si de la bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului, certificat CUI, certificate privind plata impozitelor si taxelor fata de bugetul local si fata de bugetul de stat, actul constitutiv al societatii. Declaratii pe propia raspundere a adminsitratorului societatii ofertante privitoare la situatia obligatiilor fiscale fata de bugetele locale si de bugetul de stst. Pentru persoanele straine documente similare emise de autoritatile fiscale abilitate din tarile respective.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea in copie a bilantului legal inregistrat pe anii 2006, 2007, 2008, prezentare fisa de informatii generale, solvabilitate patrimoniala si lichiditate generala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va demonstra ca a inregistrat profit in ultimii 3 ani, ca are o cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani de 40.000.000 lei, solvabilitate patrimoniala - nivel minim 30% si lichiditate generala - nivel 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista de lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie, procese verbale la terminarea lucrarilor; prezentare fisa de informatii generale, declaratie privind utilajele, instalatiile echipamentele tehnice, declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, autorizare din partea producatorului pentru livrarea echipamentului si autorizare ISCIR pentru lucrarile de montaj.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada ca a indplinit un contract cu o valaore de 6.000.000 lei, insotita de proces verbal, de recomandare, contract . va face dovada ca are personal calificat pentru executia lucrarii si personal RT.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
termenul de punere in functiune
15%
Descriere:
3.
caracteristici tehnice si functionale
15%
Descriere:
4.
disponibilitatea de a se asigura echipamente si piese de schimb
5%
Descriere:
5.
masuri de protectia mediului
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.08.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2009 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2009 14:00
Locul: Sala de sedinte a Primariei orasului Cavnic, str. 22 Decembrie, nr. 7
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. STAVROPOLEOS, nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ NAPOCA
Adresa postala: PIATA STEFAN CEL MARE, nr. 1, Localitatea: CLUJ NAPOCA, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-504300, Email: [email protected], Fax: 0264-593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA ORASULUI CAVNIC
Adresa postala: str. 22 Decembrie, nr. 7, Localitatea: CAVNIC, Cod postal: 435300, Romania, Tel.0262-295046, Email: [email protected], Fax: 0262-295193
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2009 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer