Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajare domeniu schiabil, lac de acumulare si instalatie de transport pe cablu


Anunt de participare numarul 80806/24.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA TEHNICA, Isabella Marasescu, Tel.+40 268 472486, In atentia: Nechifor Mihaela, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 268 472486, Adresa internet (URL): http: //www.brasovcity.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare domeniu schiabil, lac de acumulare si instalatie de transport pe cablu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Brasov, Poiana Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Amenajare domeniu schiabil, lac de acumulare, instalatie de transport pe cablu
- corectari de panta, largirea curbelor, derocari, protectie taluzuri, - lucrari de stabilitate a terenului si de siguranta a schiorilor
- largirea acceselor si a evacuarilor in jurul statiilor instalatiilor existente
- lucrari de ocolire sau corectari a unor zone cu pante foarte mari si periculoase inclusiv pentru avansati- realizare de rigole pentru colectarea si evacuarea apelor pluviale
- prevederea de lucrari si elemente de siguranta in zonele periculoase ale partiilor
- realizarea unui lac de acumulare de apa cu debit suficient pentru alimentarea instalatiilor de zapada artificiala estimata a fi necesara intr-un sezon, cu dotarile aferente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212223-5 - Lucrari de constructii de complexe pentru sporturi de iarna (Rev.2)
45234200-8-Sisteme de transport pe cablu (Rev.2)
79930000-2-Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Amenajare domeniu schiabil, lac de acumulare, instalatie de transport
Valoarea estimata fara TVA: intre 20, 000, 000 si 30, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
A.C. va opta pentru achizitia de lucrari similare cf. art. 122 lit. j) din OUG34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: 600.000 euro sau 2.580.000 leigarantia de buna executie: 10 % din valoarea fara TVAa contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Ministerul Turismului si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a).Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea din care sa rezulte neincadrarea ofertantului in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G nr. 34/2006- Formular12A;b). Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.Gnr. 34/2006-Formular 12B;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Ofertantul trebuie sa prezinte bilant contabil pozitiv la data de 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente.
b) Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv X 100) nivelul minim impus: >30%
c) Lichiditate generala (Active circulante/datorii curente X 100) nivelul minim impus : >100%d) Cifra de afaceri
e) Asigurarea riscului profesional,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Proiectantul trebuie sa prezinte cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) de o valoare minima de 2.000.000 euro.Executantul trebuie sa prezinte cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) de o valoare minima de 40.000.000 euroe) Asigurarea riscului profesional, respectiv ofertantul are acces la, sau deja are, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace fianciare suficiente pentru a realiza cash-flow de executiea servicilor pentru 1 an in valoare de minim 1.000.000 euro, calculat la cursul de schimb valutar stabilit de B.N.R pentru data de 19.06.2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
V.4.1 - Fisa de informatii generaleV.4.2 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul 12 C
V.4.3- Lista principalelor lucrari similare , Formularul 12 F pentru executant. Se vor anexa si recomandari din partea beneficiarilor ;V.4.4 Lista principalelor servicii de proiectare , Formularul 12 E pentru proiectant.V.4.5 Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii. Se vor prezenta: a) Certificat SR EN- ISO 9001/2001 sau echivalent
b) Certificat SR EN -ISO 18001/2004 OHSAS sau echivalentc) Certificat SR EN -ISO 14001/2005 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Executantul trebuie sa prezinte: minim 2 lucrari in domeniul executie si amenajare partii de schi, minim 2 lucrari in domeniul executie instalatie de transport pe cablu siminim2 lucrari in domeniul executie zapada artificiala, lac de acumulare, statie captare, filtrare si pompare a izvoarelor , sau lucrari similare .Proiectantul trebuie sa prezinte: minim 2 proiecte in domeniul executie si amenajare domeniuschiabil, minim 2 proiecte in domeniul amplasari teleferice, minim 2 proiecte in domeniul concept de inzapezire generala, statii de captare, lacuri, inclusiv rezervor de apa sirminim o recomandare din partea unui beneficiar privind efectuarea de studii de dezvoltari de statiuni montane executate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.08.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.08.2009 10:00
Locul: Primaria Municipiului Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei, imputerniciti ofertantilor si reprezentanntii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
PLANUL GENERAL AL ZONEI SE VA RIDICA INMOD GRATUIT DE LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV - SERVICIUL INVESTITII.INTENTIA DE ACHIZITIE A PLANULUI MAI SUS MENTIONAT SE VA FACE LA TELEFON 0268/410037 CU MINIM 24 DE ORE INAINTE.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300846, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL, SECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: Str. Eroilor nr. 5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL CONTENCIOS DIN PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV
Adresa postala: Eroilor nr. 8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.416.550 int.149, Fax: 0268-473.001
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.06.2009 13:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer