Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Amenajare drum forestier Var", comuna Obreja, jud. Caras-Severin


Anunt de participare numarul 35255/08.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA OBREJA (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI OBREJA CARAS SEVERIN)
Adresa postala: Comuna Obreja, nr.164, jud.Caras Severin, Localitatea: Obreja, Cod postal: 327285, Romania, Punct(e) de contact: PETRU POP, Tel.0255534501, Email: [email protected], Fax: 0255534567
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Amenajare drum forestier Var", comuna Obreja, jud. Caras-Severin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: LOcalitatea Var, comuna Obreja, jud. caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de infrastructura si transport
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie de lucrari de infrastructura si transport conform caietului de sarcini si a listei de cantitati
Valoarea estimata fara TVA: 3, 084, 077RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 18.347, 19 RON; Garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform procedurilor aprobate prin Progarmul SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In caz de asociere se vor prezenta partile fiecarui asociat. In caz de subcontractare ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Durata executarii si finalizarii contractului este de 15.09.2008
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici trebuie sa detina: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluji; Autorizatie de functionare/altele echivalente. Statutul si contractul de societate, actele aditionale ale satutului de societate. Ofetantii/subcontractantii/partenerii trebuie sa fie firma inregistrata si specializata pentru executarea unor astfel de lucrari. Trebuie sa prezinte Certificatul de atestare profesionala eliberat de A.P.D.P.r
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anual pe ultimii trei ani sa fie cel putin egal cu valoarea contractului pe total in cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant. Profitul net conform ultimului bilant contabil anual avizat sa fie pozitiv. Bilanturile contabile pe ultimii trei ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lichiditatea generala conform ultimului bilant contabil anual avizat sa fie peste procentul de 100%. Solvabilitatea patrimoniala conform ultimului bilant contabil anual avizat sa fie peste procentul de 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru asocieri: cel putin un membru sa fi realizat cel putin trei lucrari similare si toti membrii impreuna sa fi executat cel putin trei contracte similare in ultumii 5 ani. Un singur ofertant- cel putin trei lucarai similare in ultimii 5 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul
70%
Descriere:
2.
Termenul de executie
10%
Descriere:
3.
Termenul de garantie al lucrarii
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.10.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 2000 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunere in numerar la casieria Autoritatii Contractante; Ordin de plata in contul Consiliului Local Obreja
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2007 12:00
Locul: La sediul Consiliului Local Obreja
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, expertii cooptati in comisie, ofertantii sau imputernicitii acestora, observatorii delegati de organele abilitate in conditiile art.33 alin.2 din HG. nr.925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul SAPARD, Masura 3.5- "Silvicultura"
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoles, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: Str. Tepes Voda, nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 3055, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele sun prevazute in OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Obreja
Adresa postala: Obreja, nr.164, Localitatea: Obreja, Cod postal: 327285, Romania, Tel.0255/534501, Email: [email protected], Fax: 0255/534567
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.10.2007 16:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer