Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - AMENAJARE DRUMURI DE PAMANT IN INTRAVILAN, COMUNA ALBESTI, JUDETUL CONSTANTA


Anunt de participare numarul 38679/07.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Albesti
Adresa postala: Str. Soseau Mangaliei, Nr.31, Localitatea: Albesti, Cod postal: 907020, Romania, Punct(e) de contact: Dana-Albena Duzinschi, Tel.0241736708, Email: [email protected], Fax: 0241736708
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
AMENAJARE DRUMURI DE PAMANT IN INTRAVILAN, COMUNA ALBESTI, JUDETUL CONSTANTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: INTRAVILANUL COMUNEI ALBESTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
AMENAJAREA DRUMURILOR EXISTENTE DIN INTRAVILANUL COMUNEI PRIN REALIZAREA SISTEMULUI RUTIER SI AL TRATAMENTULUI DUBLU BITUMINOS
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUNGIME DRUMURI DE AMENAJAT 9.810 ML
PODETE 16 BUC.
RIGOLE DALATE 3.802 ML.
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 900, 000 si 5, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE BANCARA DE PARTICIPARE LA LICITATIE 95.000 LEI, GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SUBPROGRAMUL PRIVIND PIETRUIREA, REABILITAREA SI/SAU ASFALTAREA DRUMURILOR - HG 577/1997
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE LEGALIZAT
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILTATEA, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181 DIN OUG 34/2006, DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA, CERTIFICAT DE INMATRICULARE, CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE ORC, CERTFICATE DE ATESTARE FISCALA PRIVIND OBLIGATIILE DE PLATA LA BUGETUL GENERAL CONSOLIDAT SI BUGETUL LOCAL.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII GENERALE PRIVIND CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI - MINIM 14.800.000 LEI, BILANTURI CONTABILE PE ULTIMII 3 ANI.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI REALIZATE IN ULTIMII 5 ANI, RECOMANDARI DIN PARTEA ALTOR BENEFICIARI VIZATE DE ISC, FISA EXPERIENTA SIMILARA, REALIZAREA UNUI CONTRACT SIMILAR CU VALOARE MINIMA DE 1.500.00 LEI INSOTIT DE RECOMANDARE VIZATA DE ISC, DECLARATII PRIVIND EFECTIVELE MEDII ANUALE ALE PERSONALULUI DE CONDUCERE, PERSONALUL TEHNIC DE SPECIALITATE, ECHIPAMENTELE SI UTILAJELE (SPECIFICE OBIECTULUI CONTRACTULUI), STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII, RESURSELOR UMANE SI MEDIULUI.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
80%
Descriere:
2.
DURATA DE EXECUTIE
15%
Descriere:
3.
PROGRAMUL CALITATII PROPUS PENTRU EXECUTIA LUCRARII
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.12.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: SOLICITARE SCRISA DIN PARTEA OPERATORILOR ECONOMICI SI ACHITAREA DOCUMENTATIEI CU OP SAU NUMERAR LA CASIERIA AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.12.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.12.2007 11:30
Locul: SEDIUL PRIMARIEI COMUNEI ALBESTI, JUDETUL CONSTANTA, STR. SOSEAUA MANGALIEI, NR. 31
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
JUDECATORIA MANGALIA
Adresa postala: STR. MIRCEA CEL BATRAN, NR. 4, Localitatea: MANGALIA, Cod postal: 917210, Romania, Tel.0241 755 567, Fax: 0241 755 567
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SECRETARUL COMUNEI ALBESTI, JUDETUL CONSTANTA
Adresa postala: STR. SOSEAUA MANGALIEI, NR. 31, Localitatea: ALBESTI, Cod postal: 907020, Romania, Tel.0241 736 878, Email: [email protected], Fax: 0241 736 708
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.11.2007 17:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer