Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - AMENAJARE DRUMURI FORESTIERE BOZOVICI, JUD. CARAS-SEVERIN; LUCRARE NOUA


Anunt de participare numarul 37193/25.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
comuna bozovici (primaria bozovici)
Adresa postala: str.mihai eminescu nr. 251B loc. bozovici jud. caras severin, Localitatea: Bozovici, Cod postal: 327040, Romania, Punct(e) de contact: lucian stefancu, Tel.0255242145, Email: [email protected], Fax: 0255242145
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
AMENAJARE DRUMURI FORESTIERE BOZOVICI, JUD. CARAS-SEVERIN; LUCRARE NOUA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: - SERVICIILE DE PROIECTARE LA SEDIUL OFERTANTULUI,
- LUCRARILE LA LOCURILE DENUMITE SOACEA, ZABAL SI BABINET
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- PROIECTAREA CONSTA IN INTOCMIRE DOCUMENTATII PENTRU OBTINERE AVIZE SI AUTORIZATII, PT, DE, LISTE DE CANTITATI, ASISTENTA TEHNICA PE PERIOADA MONTAJULUI,
- LUCRARILE CONSTAU IN REALIZAREA DE DRUMURI FORESTIERE CU LATIMEA DE 2, 75M DIN PIATRA SPARTA, RIGOLE, PODETE TUBULARE, STATII DE PETRECERE SI INTOARCERE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PROIECTUL SE PREDA IN CINCI EXEMPLARE,
EXECUTIA A TREI TRONSOANE DE DRUM LA LOCURILE SOACEA=4, 632KM, ZABAL=2, 184KM SI BABINET=1, 873KM
Valoarea estimata fara TVA: 3, 264, 332RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 05.12.2007 pana la 15.09.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- GARANTIA DE PARTICIPARE = 45.000 RON, - GARANTIA DE BUNA EXECUTIE = 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTARE PRIN PROGRAMUL SAPARD CU PLATA IN 5 TRANSE CONFORM SITUATIILOR DE LUCRARI SI CERINTELOR ADPRP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE DACA ESTE CAZUL SAU SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- DECLARATIE PRIVIND INCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 180 SI 181 DIN OUG 34/2006,
- STATUTUL SAU ACTUL CONSTITUTIV SAU ECHIVALENT,
- CERTIFICAT DE INREGISTRARE SI CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE ORC,
- DOVADA PLATII LA ZI A TAXELOR SI IMPOZITELOR CATRE BUGETUL DE STAT SI LOCAL,
- DECLARATIA CALITATII DE PARTICIPANT LA PROCEDURA
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANTURILE PE ULTIMII 3 ANI VIZATE DE MF,
- INFORMATII GENERALE SI IDENTIFICAREA FINANCIARA,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
PROFIT PE ULTIMUL AN FINANCIAR, - LICHIDITATE GENERALA PESTE 100%, - SOLVABILITATE PATRIMONIALA PESTE 30%, - CIFRA DE AFACERI MERIe PE ULTIMII 3 ANI SA FIE CEL PUTIN EGALA CU VALOAREA ESTIMATA A CONTRACTULUI,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- LISTA PRINCIPALELOR SERVICII SI LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 3 SI RESPECTIV 5 ANI CU PREZENTAREA IN ANEXA A CONTRACTELOR, PV RECEPTIE SI RECOMANDARI DE LA BENEFICIARI,
- LISTA UTILAJELOR DESTINATE REALIZARII CONTRACTULUI,
- LISTA CU PERSONALUL DESTINAT EXECUTIEI
- LISTA CU PERSONALUL DE SPECIALITATE (EXPERTI CHEIE)PENTRU SERVICII SI LUCRARI INSOTITA DE CV-URI, CARTI DE MUNCA, DIPLOME, ATESTATE,
- ATESTAREA ISO 9001 SI 14001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- MINIM 3 SERVICII SIMILARE EXECUTATE IN ULTIMII 3 ANI SAU 4 SERVICII SIMILARE IN CAZUL ASOCIERII DIN CARE MINIM 3 EXECUTATE DE UN ASOCIAT, - MINIM 3 LUCRARI SIMILARE EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI SAU 4 LUCRARI SIMILARE IN CAZUL ASOCIERII DIN CARE MINIM 3 EXECUTATE DE UN ASOCIAT, - UTILAJELE DESTINATE LUCRARII SA FIE MINIM CELE DIN EXTRASUL DE UTILAJE FORMULAR C8 DIN OFERTA FINANCIARA, - PERSONALUL DESTINAT LUCRARII VA FI MINIM CEL DIN EXTRASUL DE FORTA DE MUNCA FORMULAR C7 DIN OFERTA FINANCIARA, - PERSONALUL DE SPECIALITATE ATAT PENTRU SERVICII CAT SI PENTRU LUCRARI VA FI COMPUS DIN MINIM 2 EXPERTI CU MINIM 3 ANI EXPERIENTA SIMILARA SI UN COORDONATOR DE LUCRARI CU MINIM 5 ANI EXPERIENTA SIMILARA SI VA FI CEL PUTIN UN EXPERT INGINER CU SPECIALITATEA CFDP, - ATESTAREA ISO 9001 SI 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 550 RON
Conditii si modalitate de plata: PLATA IN NUMERAR LA CASIERIA PRIMARIEI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.11.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.11.2007 11:30
Locul: PRIMARIA COMUNEI BOZOVICI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- IMPUTERNICITUL OFERTANTILOR, - REPREZENTANT APDRP SI MF, - COMISIA DE EVALUARE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL SAPARD PRIN CONTRACTUL NR.C 3.50401/31100003/2007 INCHEIAT INTRE CONSILIUL LOCAL BOZOVICI SI APDRP
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. SEVASTOPOL NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV - TIMISOARA
Adresa postala: STR. TEPES VODA NR.2A, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300055, Romania, Fax: 0256498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la anuntarea ofertantului castigator
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI BOZOVICI
Adresa postala: str.mihai eminescu nr. 251B, Localitatea: BOZOVICI, Cod postal: 327040, Romania, Fax: 0255242145
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.10.2007 16:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer