Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajare drumuri forestiere comuna Buces


Anunt de participare numarul 113214/21.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BUCES (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BUCES HUNEDOARA)
Adresa postala:  comuna BUCES, str.Principala nr.79, jud. HD, Localitatea:  Buces, Cod postal:  335137, Romania, Punct(e) de contact:  TRAIAN ACHIM-MARCUS, Tel. 0254-684328, Email:  [email protected], Fax:  0254-684338, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare drumuri forestiere comuna Buces
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Buces
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare proiect tehnic, Caiete de sarcini, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea autorizatiei de construire, avizelor si acordurilor, Asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului si executie de lucrari pentru proiectul ?Amenajare drumuri forestiere comuna Buces?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire disponibila partial in SEAP si de la sediul autoritatii contractante
Valoarea estimata fara TVA: 5, 541, 992RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 100.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European Agricol pentru Dezvoltarea Rurala - FEADR Masura 125 si Bugetul Local .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere( daca este cazul)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 .Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in situatia prevazuta la art.180 si art.181 din OUG nr. 34/2006 )
Ofertantul va prezenta, Certificatul de atestare fiscala emis de DGFP si document privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificatul fiscal pentru persoanele juridice din Romania, Doc vor fi prez in orig sau copie legaliz, la care se va alatura traducerea autoriz si legaliz. in lb romana .
Prezentarea cazierului fiscal in original eliberat de DGFP si prezent. cazierului judiciar in original- Certificat Unic de Inregistrare (C.U.I.) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, semnata si stampilata- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor), in original sau copie legalizata.Ofertantul sa fie legal inregistrat.-Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa formularul anexa nr.11 - Informatii generale.Se vor prezenta pentru ultimii trei ani, respectiv 2007, 2008 si 2009 bilantul contabil insotit de contul de profit si pierderi, vizat si inregistrat la organele competente.Valoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de minim 10.400.000 lei. Scrisori de bonitate din partea bancilor (eliberate cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere a ofertei), in original sau copie legalizataDocumente prin care operatorul economic demonstreaza ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii: depozite bancare, linii de credit aprobate si neconsumate, confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de executie a lucrarilor pentru o perioada de 3 luni in suma de 740.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestatii de servicii in ultimii 3 ani; pentru pr. finalizate: fisa experienta similara, proces verbal receptie sau contract sau recomandareDecl privind lista principalelor lucrari exec in ultimii 5 ani; pentru pr. finalizate: fisa experienta similara, proces verbal receptie sau contract sau recomandareDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 aniDeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de proiectare si executie lucrari (alocate pt indeplinirea coresp a contr);.Prezentare Certificate ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Proiectare; ?Proiectare Drumuri: max 3 contracte in val totala de min 100.000 lei fara TVA; ?; ?Lucrari Drumuri: max 2 contracte in val totala de min 5.000.000 lei fara TVA; ?. Pentru serviciilede proiectare: -minim 5 experti cheie, astfel: 1 inginer specializarea drumuri si poduri cu vechime de minim 20 ani, care va fi responsabil de proiect;2 ingineri specializarea drumuri si poduri, cu o vechime de minim 10 ani;2 ingineri specializarea drumuri si poduri cu o vechime de minim 1an;Pentru executie lucrari: -Se va include in echipa de executie lucrari, min 5 experti cheie, personal angajat cu experientain executia de lucrari similare, astfel: Sef de santier - inginer constructii drumuri cu o vechime de minim 20 ani ;Loctiitor sef de santier ? inginer constructii drumuri cu o vechime de minim 5 ani ;2 ExpertiResponsabili Tehnic cu Executia ? in domeniul constructii drumuricu o vechime de minim 5 ani;Responsabil controlul calitatii ? in domeniul constructii drumuricu vechime de minim 4 ani;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
termen de executie a proiectului
30%
Descriere: termen de executie a proiectului
3.
componenta tehnica
30%
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5/06.12.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.12.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.01.2011 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici participanti la procedura
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR, Masura 125
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos, nr.6 , sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia? Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Str. I.C. Bratianu, Localitatea:  Alba -Iulia, Cod postal:  510118, Romania, Tel. 0258/810289, Fax:  0258/810289
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Buces
Adresa postala:  Str. Principala, nr.79, Localitatea:  Buces, Cod postal:  337135, Romania, Tel. 0254684328, Email:  [email protected], Fax:  0254684338, Adresa internet (URL):  www.buces.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.12.2010 09:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer