Licitatie Publica - Amenajare drumuri forestiere comuna Carasova, jud. Caras-Severin
Anunt de participare numarul 25772/31.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Carasova (Primaria)
Adresa postala: Strada Principala nr. 274, Localitatea: Carasova, Cod postal: 327065, Romania, Punct(e) de contact: Petru Bogdan, Tel.0255232000, Email: [email protected], Fax: 0255232406
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare drumuri forestiere comuna Carasova, jud. Caras-Severin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Carasova jud. Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Amenajare drumuri forestiere comuna Carasova, jud. Caras-Severin
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
un lot-executie lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 3, 098, 905RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa depuna o garantie de participare la licitatie in valoare de 45000 RON.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
In conformitate cu Programul SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici se pot asocia pentru depunerea unei oferte comune (art. 44 din OUG nr. 34). Daca subcontracteaza vor arata partile subcontractante si potentialii subcontractanti.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici trebuie sa detina: - pentru persoane juridice/fizice romane: Certificatul de inregistrare si Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, autorizatie de functionare/altele echivalente, Statutul si contractul de societate si actele aditionale la contractul de societate. - pentru persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani va fi de cel putin 9.000.000 RON . Profitul net contabil anual auditat trebuie sa fie pozitiv. Lichiditatea generala medie pe ultimii 3 ani sa fie mai mare de 100%. Solvabilitatea patrimoniala medie pe ultimii 3 ani sa fie mai mare de 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru societati mixte/consortii/asocieri trebuie cel putin un membru sa fi realizat cel putin 2 lucrari similare sau impreuna sa fi executat cel putin 3 lucrari similare in ultimii 5 ani. Pentru un ofertant, el trebuie sa fi realizat cel putin 3 lucrari similare in ultimii 5 ani. Echipamentul din dotare sa fie considerat ca satisfacator pentru a asigura implementarea proiectului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunere la casierie a costului documentatiei sau prin fila CEC avizata de banca.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2007 11:00
Locul: Sediul Consiliului Local Carasova, jud. Caras-Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant poate participa la deschiderea ofertelor, in baza art. 33, alin. 2 din H.G. NR. 925/2006.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin programul SAPARD, masura 3.5 - Silvicultura, submasura "Drumuri forestiere", in baza contractului de finantare C3.50401351100001 incheiat intre APDRP si Consiliul Local Carasova, jud. Caras-Severin.
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizata in data de 14.08.2007, ora 9, 00.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Carasova
Adresa postala: Str. Principala, nr.274, Localitatea: Carasova, Cod postal: 327065, Romania, Tel.0255-232000, Fax: 0255-232406
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2007 11:27