Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - AMENAJARE FALEZA TURISTICA IN MUNICIPIUL ORSOVA - ETAPA A II-A


Anunt de participare numarul 91595/28.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORSOVA
Adresa postala: bld. 1 Decembrie 1918, nr. 20, Localitatea: Orsova, Cod postal: 225200, Romania, Punct(e) de contact: comp. dezvoltare achizitii, Tel.0372765055, In atentia: emilia munteanu, Email: [email protected], Fax: 0252361337, Adresa internet (URL): www.primariaorsova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
AMENAJARE FALEZA TURISTICA IN MUNICIPIUL ORSOVA - ETAPA A II-A
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul orsova
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
amenajarea falezei turistice in partea de sud a orasului, pe malul golfului cerna.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45246500-8 - Lucrari de constructii de promenade (Rev.2)
45233253-7-Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform listelor de cantitati de lucrari din cadrul caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 678, 756RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare - de 20000 lei - se constituie conform art. 86 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri comunitare POR Axa 2 DMI 5.2-98%, buget local-2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
grupurile de operatori economici trebuie sa prezinte contractul/acordul de asociere cu obligatia de alegaliza contractul/acordul in cazul in care sunt declarati castigatori
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006
-certificate constatatoare privind neindeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local si de stat
-CUI si certificat constatator emis de Registrul Comertului
-persoane fizice/juridice straine-documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008)
-bilant contabil la data 31.12.2007 vizat/inregistrat de/la Directia Generala a Finantelor Publice, in copie
-bilant contabil la data 31.12.2008 vizat/inregistrat de/la Directia Generala a Finantelor Publice, in copie
-scrisori de bonitate din partea bancilor (eliberate cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere a ofertei), in original sau copie legalizata
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de 7.340.000 lei-operatorul economic demonstreaza ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii: depozite bancare, linii de credit aprobate si neconsumate, confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de executie a lucrarilor pentru o perioada de 3 luni
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
-experienta similara
-recomandare/Certificare din partea beneficiarului, in original sau copie legalizata
-informatii privin dotarea tehnica
-informatii privind personalul de specialitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima a experientei similare in ultimii 5 ani solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de cel putin 3678756 lei rezultata din suma contractelor finalizate.SR EN ISO 9001:2001 (2000)/SR EN ISO 14001:2005/OHSAS 18001:2004
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
35%
Descriere: Componenta financiara
2.
planul de organizare al executiei lucrarii
20%
Descriere:
3.
procedurile tehnice de executie a lucrarilor
20%
Descriere:
4.
planul ssm si psi pe perioada executiei lucrarilor
10%
Descriere:
5.
planul de mediu pe perioada executiei lucrarilor
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.12.2009 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.12.2009 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR Axa5 DMI 5.2
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. stravopoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: str. NICOLAE TITULESCU, nr. 4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251/418.568, Email: [email protected], Fax: 0251/415.600, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform oug 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul administratie publica locala, juridic, contencios adminstrativ al autoritatii contractante
Adresa postala: 1 decembrie 1918, 20, Localitatea: orsova, Cod postal: 225200, Romania, Tel.0372765056, Fax: 025236337
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.11.2009 16:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer