Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajare Imobil str. Mihai Viteazu nr. 39 pentru Biblioteca Municipala Sebes


Anunt de participare numarul 131355/01.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sebes
Adresa postala:  Sebes, Piata Primariei Nr 1 Jud. Alba, Localitatea:  Sebes, Cod postal:  515800, Romania, Punct(e) de contact:  Daniela Beches, Tel. 0258731004, Email:  [email protected];[email protected], Fax:  0258734187, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare Imobil str. Mihai Viteazunr. 39 pentru Biblioteca Municipala Sebes
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: str Mihai Viteazu nr. 39, Sebes
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor pentru obiectivul , , Amenajare imobil str Mihai Viteazu nr. 39 pentru Bibliotreca Municipala Sebes, in conf cu Proiectul tehnic nr. 115/2008 si a detaliilor ed executieaprobate prin HCL 160/2009
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia lucrarilor pentru obiectivul , , Amenajare imobil str Mihai Viteazu nr. 39 pentru Bibliotreca Municipala Sebes, in conf cu Proiectul tehnic nr. 115/2008 si a detaliilor ed executieaprobate prin HCL 160/2009
Valoarea estimata fara TVA: 1, 945, 630RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare in valoare de 38000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
imprumut intern si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
completarea si prezentarea Formular nr. 1 - ?Declaratie privind eligibilitatea?, Declaratie pe propria raspundere a ofertantului completata in conformitate cu Formular nr. 2, - , , Declaratia privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006?, Formular nr 2A- Declaratia privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006?, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor sii contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice); Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale.
Certificat constatator in detaliu emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se completeaza siFormular nr. 3 - , , Declaratia privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010).Cifra mediede afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de min 3.000.000 lei. Formular nr. 17 Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici (daca ecazul ) .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta , Formularul nr. 4L ?Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani? + Anexa 1 la Formularul nr. 4L.
Formlar 18, - Angajament privind sustinereatehnica si profesionala (daca este cazul), Formular 18 A- Angajament privind sustinerea pentru experienta similara, daca este cazul. Finalizarea in ultimii 5 aniaunul pana la douacontractede executie lucrari in domeniul similar cu obiectul contractului/contractelorcu valoare cumulata de minim 1.800.000 lei fara TVAFormularul 5 E ? Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani pentru cerinta experienta similara , Formular 5 L-Experienta similara pentru lucrariFormular6 -Declaratie privind efectivele mediianuale alepersonalui angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani. Anexa 1 la Formular 6- Declaratie privind personalul responsabil direct de indeplinirea contractului. Formular 9- Informatii privind partea din contract pe care operatoruleconomic intentioneaza sa o subcontracteze, Formular 10 ? Acord de asociere . Formular 19- Declaratie pe propria raspundere privind subcontractarea. Formular nr.23 ? certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Formular 19-Declaratie pe propria raspundere privind subcontractarea.
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune depersonalul responsabil minim solicitat pentru indeplinirea contractului: c) EXECUTIE1. un inginer in specialitatea CCIA coordonatorul lucrarii2. un inginer in specialitatea instalatii in constructii.3.Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul constructiei civile industriale si agroozootehnice4. Responsabil cu asigurarea calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
34453/30.09.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.11.2011 22:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.11.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
150zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.11.2011 12:00
Locul: Primaria Municipiului Sebes , cam 17, Sala Radu Stanca - Piata Primariei nr, 1 Sebes
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str Stavropoleos nr 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006 despre act al autoritatii contractante nelegal conform art 256/2 alin 1 lit b.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Contencuis Juridic si Administratie
Adresa postala:  Piata Primariei nr, 1, Localitatea:  Sebes, Cod postal:  515800, Romania, Tel. 0258/731004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.10.2011 16:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer