Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - AMENAJARE IN VEDEREA REDARII IN CIRCUITUL PRODUCTIV PE HALDA EXTERIOARA A CARIEREI HUSNICIOARA A SUPRAFETEI DE 40.67 HA


Anunt de participare (utilitati) numarul 24241/19.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: COD 210132, Romania, Punct(e) de contact: EUGEN DAVIDOIU, Tel.0253-212109, 0725531117, 0725531150, 0725531171, 0725531120, 0725531170, In atentia: Ing. Maria Davidoiu, [email protected], 0725/531161, Email: [email protected], Fax: 0253-222015, 216064, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
AMENAJARE IN VEDEREA REDARII IN CIRCUITUL PRODUCTIV PE HALDA EXTERIOARA A CARIEREI HUSNICIOARA A SUPRAFETEI DE 40.67 HA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: halda exterioara a carierei Husnicioara, judetul Mehedinti.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de modelare si nivelare pe o suprafata de 40.67 ha si lucrari de ameliorare a nisipurilor pe o suprafata de 40.67 ha
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45111291-4 - Lucrari de amenajare a terenului (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LISTELE DE CANTITATI DE LUCRARI SE GASESC IN CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 1, 087, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
75 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GAR PARTICIP=10.000 LEI, GAR DE BUNA EXEC=10% DIN VAL CONTRACT, PERIOADA DE GARANTIE DE BUNA EXECUTIE=48 LUNI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
MODALITATI LEGALE DE PLATA IN FUNCTIE DE DISPONIBILITATI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
IN CAZUL ASOCIERII MAI MULTOR OFERTANTI, ASOC VA FI LEGALIZ CU DESEMNAREA UNUI LIDER DE ASOCIATIE FARA OBLIGATIA CA PRIN ACEASTA ASOCIATIA SA DEVINA PERS JURIDICA.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATII PE PROPR RASPUNDERE SAU ALTE DOC ECHIVAL DIN CARE SA REZULTE CA OP EC NU SE AFLA IN SIT DE LA ART.180-181 DIN OUG 34/2006, CALITATE PARTICIPANT, CERTIFICAT CONSTATATOR (EMIS CU 30 DE ZILE INAINTEA LICITATIEI, CERTIFICAT DE INREGISTRARE, EMISE DE ORC, Atestare profesionala, valab la data licitatiei, ptr exec lucr de imbunatatiri funciare conf Ordin 239/2007 cap 5 si 6
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant fin-contab (31.12.2006)vizat si inregistrat de organele competente si scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare, cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 1.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SUBCONTRACT, INF GEN, EXP SIM: IN ULTIMII 5 ANI CEL MULT 3 CONTR IDENTICE/SIMILARE DE AMENAJARE TERENURI EXEC INTEGRAL (pt care exista cel putin recept la terminarea lucrarilor, admisa fara obiectiuni) CARE PRIN INSUMARE SA CUMULEZE PLAFONUL MINIM DE 540.000 LEI, RES UMANE+TEH, CERTIF SAU IN CURS DE CERTIF ISO 9001 PE CATEG LUCR LICITATE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
5411-36
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 40 RON
Conditii si modalitate de plata: FACTURA FISCALA DIRECT LA CASIERIA SNLO SA TG JIU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.08.2007 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.08.2007 12:00
Locul: SEDIUL SNLO SA TG JIU, str. Tudor Vladimirescu nr. 1-15, sala de licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici, care au depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: STR NICOLAE TITULESCU NR. 4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200136, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA SA TG-JIU - OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, nr. 1-15, Localitatea: TG JIU, Cod postal: 210132, Romania, Tel.0725/531118, Fax: 0253/222015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.07.2007 13:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer