Licitatie Publica - Amenajare intersectie str. Morii cu str. Bailor si str. Korosi Csoma Sandor
Anunt de participare numarul 26706/06.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC DE INTERES LOCAL ADMINISTRATIA PATRIMONIULUI LOCAL AIUD
Adresa postala: str. Tribun Tudoran, nr. 9, Localitatea: Aiud, Cod postal: 515200, Romania, Punct(e) de contact: MARIN STEFAN RODEAN, Tel.0258 861593, Email: [email protected], Fax: 0258 861593
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii de sustinere a administratiei publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare intersectie str. Morii cu str. Bailor si str. Korosi Csoma Sandor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Aiud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Incheierea contractului pentru executia lucrarilor de modernizare a intersectiei intre str. Morii cu str. Bailor si str. Korosi Csoma Sandor din municipiul Aiud
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia unor lucrari de modernizare drumuri, alei pietonale si zone verzi pe o suprafata totala de aproximativ 9050 mp
Valoarea estimata fara TVA: intre 800, 000 si 1, 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie 15 000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare asigurata din bugetul local pe baza unui credit intern
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea
-Certificat fiscal
-Certificat ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale
-Bilanturile contabile 2004, 2005, 2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cifra medie anuala de afaceri -minim 4000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani
-Informatii privind utilajele din dotare
-Informatii privind personalul
-Recomandari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Dovada incheierii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract pentru lucrari similare si a carui valoare este de minim 500000 lei-Minim 2 recomandari pentru lucrari similare executate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Ordin de platasau prin plata la caseria entitatii achizitoare
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2007 11:00
Locul: Primaria municipiului Aiud, str. Cuza Voda, nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, observatori, reprezentantii ofertantilor (max 2) pe baza de imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-3118095, Fax: 021-3118090
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba
Adresa postala: P-ta I.I.C. Bratianu, nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Maxim 10 zile de la primirea comunicarii raspunsului considerat nejustificat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Aiud-Birou Juridic
Adresa postala: str. Cuza Voda nr.1, jud. Alba, Localitatea: Aiud, Cod postal: 515200, Algeria, Tel.0258-861357, Fax: 0258-861280
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2007 13:48