Licitatie Publica - amenajare locuinte sociale in cladirea fostei unitati militare din municipiul Petrosani, str. Tudor Vladimirescu
Anunt de participare numarul 65324/01.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul Public Administrarea Domeniului Public si Privat Petrosani
Adresa postala: str. 1 Decembrie 1918, nr. 93, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332019, Romania, Punct(e) de contact: Ion Dobre, Tel.0254541220, Email: [email protected], Fax: 0254545903, Adresa internet (URL): www.petrosani.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: serviciu public de administrare a domeniului public si privat
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
amenajare locuinte sociale in cladirea fostei unitati militare din municipiul Petrosani, str. Tudor Vladimirescu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: str. Tudor Vladimirescu, municipiul Petrosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pentru amenajarea locintelor sociale se vor executa urmatoarele: lucrari de demolare, tamplarie, finisaje interioare, reparatii exterioare, retea exterioara apa rece, hidranti interiori, canalizare interioara, retea exterioara de canalizare, instalatii incalzire, inst. electrice, instalatii sanitare apa rece si apa calda.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45300000-0 - Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatile totale privind lucrarea ce se va executa sunt cuprinse in documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 3, 542, 376RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in valoare de 70000 lei si garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului de achizitie publica.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local al municipiului Petrosani si bugetul de stat prin Programul de finantare a constructiilor de locuinte sociale conform Legii nr.114/1996.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform legislatiei in vigoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru a evita excluderea dintr-o procedura de atribuire a contractului de achizitie publica, operatorul economic trebuie sa prezinte documente edificatoare:
-declaratie privind neincadrarea in sit. prevazute la art.181-formular 12 B
-declaratie privind eligibilitatea- formular 12A
-declaratie privind calitatea de participant la procedura-formular 12Cdocumente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica autorizata sau juridica:
-certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, valabil la data organizarii procedurii, in care sa se specifice codul CAEN pentru lucrarile avute in vedere pe specificul contractului,
- copii xerox privind actul constitutiv- statutul operatorului economic, certificat de inregistrare, - pentru persoane straine- operatorul economic va prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil sau extrase de bilant la data de 30.06.2008 inregistrat la ad-tia financiara si vizat contabil, din care sa rezulte o activitate profitabila, -declaratii privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani. Se solicita cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani-minim7.000.000 lei,
-ofertantii trebuie sa faca dovada ca si-au indeplinit obligatiile exigibile de plata, daca au contracte in derulare cu Primaria Petrosani, Consiliul local al municipiului Petrosani inclusiv redevente, chirii, etc(chitanta de plata a acestor datorii de la Serviciul Public Administrarea Domeniului Public si Privat) sau echivalent, valabila la data organizarii procedurii sau declaratie pe propria raspundere ca nu au asemenea contracte in derulare,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani-minim7.000.000 lei,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-operatorul economic va prezenta principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de cel putin 5 certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari pe specificul contractului(certificarile vor avea viza I.S.C. privind calitatea acestora) va contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Formularul completat cu min 5 contracte-formular nr.12F,
-operatorul economic va prezenta experienta similara. Datele privind experienta similara vor fi prezentate conf formular 12F. Nivelul min nec: incheierea si indeplinirea unui contract de lucrari de natura similara cu valoarea de 1.450.000 lei.
-operatorul economic va prezenta informatii privind studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, a responsabilului tehnic cu executia cat si acte doveditoare in acest sens( copii ale diplomelor de studii, autorizatiilor, certificatelor, etc). Nivel specific min gen: responsabil tehnic cu executia atestat pe categoriile de lucrari specificate(prezentare atestat), ing constructor, electrician, instalatori specializati in sisteme de canalizare, instalatii termice si sanitare, tamplar, finisaje in constructii, operatori utilaje). Op. ec. va prezenta documente justificative ca personalul este angajat conform legislatiei in vigoare cat si CV-uri. - formular 12I.-informatii privind proportia in care contractantul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora, datele de recunoastere ale subcontractantilor-formular 12G,
- masurile de protectie a mediului pe care op ec le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari , conform legislatiei in vigoare,
-o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari-formular 12H. Op ec va face dovada utilajelor de care dispune, in concordanta cu devizelestructuratepe categorii de lucrari.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivelul minim necesar: incheierea si indeplinirea unui contract de lucrari de natura similara cu valoarea de 1.450.000 lei.Nivel specific minim general: responsabil tehnic cu executia atestat pe categoriile de lucrari specificate(prezentare atestat), inginer constructor, electrician, instalatori specializati in sisteme de canalizare, instalatii termice si sanitare, tamplar, finisaje in constructii, operatori utilaje).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
70%
Descriere:
2.
DURATA DE EXECUTIE
15%
Descriere:
3.
GARANTIE LUCRARE
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.10.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Doc. de atrib. se va procura de la sediul autoritatii, str.1 Decembrie 1918, nr.93, S P A D P Psau prin orice modalitate de curierat, posta.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.10.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2008 09:30
Locul: PETROSANI, STR.1 DECEMBRIE 1918, NR.93, JUDETUL HUNEDOARA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii legali ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40213104641, Email: [email protected], Fax: +40213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform legislatiei in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul public administrarea domeniului public si privat
Adresa postala: str. 1 decembrie 1918, nr.93, Localitatea: petrosani, Cod postal: 332019, Romania, Tel.0254541221
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2008 13:58