Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajare locuri de parcare


Anunt de participare numarul 57066/30.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC
Adresa postala: P-TA CETATII NR.1, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530110, Romania, Punct(e) de contact: Nagy Erzsabet, Tel.0266-315120, Email: [email protected], Fax: 0266-371137
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare locuri de parcare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: in municipiul Miercurea-Ciuc
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Amenajare locuri de parcare in municipiul Miercurea-Ciuc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45223300-9 - Parcare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Amenajare locuri de parcare in municipiul Miercurea-Ciuc:
lot nr. 1.a) Amenajare parcare Aleea Avantului
lot nr. 1.b) Amenajare parcare Aleea Narciselor
lot nr. 2.)Amenajare parcare str. Bradului
Valoarea estimata fara TVA: 2, 662, 660RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
35000 lei ptr. ofertantii care depun oferta ptr. lot nr. 1, 5000 lei ptr. ofertantii care depun oferta ptr. lot nr.2, 40000 lei ptr. ofertantii care depun oferta ptr. ambele loturi
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Prin conventie semnata in cazul asocierii, legalizata inaintea semnarii contractului cu asociatii castigatori sau contract de subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;
- Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat la data depunerii ofertei;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului autorizatie de functionare;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Rezultatul exercitiilor financiare (bilant contabil pozitiv) pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra de afaceri minim 6.000.000, 00 lei pentru ofertantii care depun oferta ptr. lot nr. 1- cifra de afaceri minim 700.000, 00 lei pentru ofertantii care depun oferta ptr. lot nr. 2- cifra de afaceri minim 6.700.000, 00 lei pentru ofertantii care depun oferta ptr. ambele loturi
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani;
- Extras din dosarul calitatii privind sistemul de conducere ti asigurare a calitatii lucrarilor;
- certificatul de atestare ISO 9001, ISO 14001 si ISO 18001- declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic;
- declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cel putin un contract similar in valoare de 700.000, 00 lei in ultimii 5 ani ptr. ofertantii care depun oferta ptr. lot nr. 1- cel putin un contract similar in valoare de 85.000, 00 lei in ultimii 5 ani ptr. ofertantii care depun oferta ptr. lot nr. 2- cel putin un contract similar in valoare de 785.000, 00 lei in ultimii 5 ani ptr. ofertantii care depun oferta ptr. ambele loturi
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.07.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: La caseria autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.07.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.07.2008 12:00
Locul: La sediul primariei municipiului Miercurea-Ciuc, camera 102.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Administrator sau imputernicit din partea ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.csnc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Harghita
Adresa postala: str. Szasz Endre, nr 6, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530132, Romania, Tel.0266-110145
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primoria municipiul Miercurea-Ciuc
Adresa postala: P-ta Cetatii, nr. 1, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530110, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2008 15:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer