Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajare Parc Micro 21, aferent bl. R4-R7-Supermarket Selgros municipiul Galati


Anunt de participare numarul 103567/07.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Galati
Adresa postala:  Str. Domneasca nr.38, Biroul licitatii, Camera 34, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800008, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Licitatii, Tel. 0236307720, In atentia:  Manu Mariana, Email:  [email protected], Fax:  0236307720, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare Parc Micro 21, aferent bl. R4-R7-Supermarket Selgros municipiul Galati
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi
- lucrari de arhitectura peisagistica a terenurilor de joaca
- lucrari de retele apa si canalizare
-alei, drumuri, platforme
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112710-5 - Lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi (Rev.2)
45111291-4-Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
45112723-9-Lucrari de arhitectura peisagistica a terenurilor de joaca (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232450-1-Lucrari de constructii de drenaje (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Proiectului Tehnic atasat la prezentul anunt la sectiunea "Documentatie si clarificari", nu se accepta depunerea de oferte pe loturi
Valoarea estimata fara TVA: 2, 113, 938RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 20.000 lei Garantia de buna executie a contractului este in cuantum de 7% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract de finantare nr.620/N/02.06.2010 privind acordarea finantarii nerambursabile de catre Administratia Fondului de Mediu si cofinantare bugetul local (HCL nr. 75/2010)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta; Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (impozite, taxe si contributii de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat cat si pentru bugetul local) ? formulare tip emise de autoritatile competente, fara datorii restante la data deschiderii ofertelor, original sau copii legalizate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale pentru ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009).Bilantul contabil la 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009, vizate si inregistrate de catre organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2007, 2008 si 2009) trebuie sa fie: minim de 4.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Pentru fiecare contract mentionat in lista se vor atasa documente suport care vor contine obligatoriu date referitoare la: - beneficiarul contractului;
- tipul lucrarilor executate;
- perioada in care s-a realizat contractulOfertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in fiecare din urmatoarele domenii (toate domeniile de mai jos): - lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi
- lucrari de arhitectura peisagistica a terenurilor de joaca
- lucrari de retele apa si canalizare
-alei, drumuri, platforme
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii folosite pentru indeplinirea contractului- completare declaratieDeclaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii-Este obligatoriu ca in echipa de conducere a lucrarii sa fie numit un coordonator de lucrare ? inginer constructii civile, un responsabil tehnic cu executia (RTE), cu atestat valabil la data ofertarii , - inginer/tehnician silvic, specialisti floricultori si protectia mediuluiDocumente edificatoare: - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani- Pentru personalul tehnic responsabil cu executia, se vor prezenta copii dupa atestate valabile la zi;
- pentru inginer/tehnician silvic, specialisti floricultori si protectia mediului se vor prezenta diplome de studii/cerificate in domeniile solicitate. In cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, se vor prezenta contractele/conventiile de colaborare, precum si un angajament din partea acestora ca pe durata de executie a lucrarii isi vor desfasura activitatea pentru realizarea acestei lucrari;
- se solicita autorizare ISCIR pentru montare-demontare si instalare echipamente utilizate in domeniul activitatilor de agrement (pentru ofertant)- se solicita autorizatie ANRE pentru executie lucrari de retele electrice (pentru ofertant)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
se vor insuma maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim 2.000.000 lei care sa cuprinda toate categoriile de lucrari similare solicitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala prin licitatie electronica cu o runda de participare. Pentru a participa la faza finala de licitatie electronica ofertantii trebuie sa fie inscrisi in SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.07.2010 07:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.07.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 27.09.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.07.2010 11:00
Locul: sediul Primariei municipiului Galati din strada Domneasca nr.38
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contract de finantare nr.620/N/02.06.2010 privind acordarea finantarii nerambursabile de catre Administratia Fondului de Mediu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate descarca gratutit din sectiunea ?Documentatie si clarificari? a anuntului de participare publicat in SEAP. Mentionam ca toate raspunsurile la clarificarile solicitate, cat si alte modificari/completari ale documentatiei de atribuire vor fi publicate pe site-u www.e-licitatie.ro, in cadrul anuntului de participare, la sectiunea ?Documentatie si clarificari?.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala:  str. Brailei nr.153, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800367, Romania, Tel. 0236460027, Fax:  0236460027
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC sau, dupa caz, instanta judecatoreasca competenta in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Licitatii
Adresa postala:  strada Domneasca nr.38, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800008, Romania, Tel. 0236307720, Email:  [email protected], Fax:  0236307720, Adresa internet (URL):  www.primaria.galati.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.07.2010 12:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer