Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajare Parc Venus ( proiectare + executie )


Anunt de participare numarul 102283/18.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 1
Adresa postala:  BD. POLIGRAFIEI NR.4 , SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013705, Romania, Punct(e) de contact:  DL. DANIEL ANDRONIE, Tel. 0213193264, In atentia:  D-LUI DANIEL ANDRONIE, Email:  [email protected], Fax:  0213193264, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare Parc Venus ( proiectare + executie )
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Parc Venus - Sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Amenajare Parc Venus. Obiectivul este prezentat in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
71220000-6-Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Amenajare Parc Venus ( proiectare + executie )
Valoarea estimata fara TVA: 7, 080, 110RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie pentru participare in valoare de 141.500 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local - sector 1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate;declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 alin. ( 1 ) din OUG nr. 34/2006;certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridicie;certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice;certificat de cazier fiscal;certificat constatator eliberat de ORC;certificat de inmatriculare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil;cifra de afaceri;lichiditatea generala;obligatii contractuale in desfasurare, daca exista.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- bilantul contabil vizat si inregistrat de organele fiscala la data de 31.12.2007; 2008; 2009;
- cifra de afaceri medie pe anii 2007-2009 sa fie egala sau mai mare decat 14.000.000 ron;
- lichiditatea generala medie pe anii 2007-2009 sa fie egala sau mai mare de 100 %;
- obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari, daca exista.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara;resurse tehnice;resurse umane.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- incheierea si finalizarea in perioada 2005-2009 a unui contract al carui obiect a constat in executarea unor lucrari similare celor ce fac obiectul procedurii de atribuire, a carui valoaresa fie egala sau mai mare decat 6.500.000 ron ( fara T.V.A. );
- Resurse tehnice- in dotare: Utilaj multifunctional pt. activitati profesionale2Rulou compactor 1excavator1autobasculante( min. 5 to. ) 2Tractoare cu remorca4autocisterne( min. 4.000 l. )3Dispozitiv pt.forat gropi 1Utilaj sapat santuri pt.irigatii 1Tocator crengi1Echipament catarare= 2 seturi ( 2 buc. ) formate din : - Coarda statica- Carabine- Coltari- Casca protective- Hamuri sustinere- Opt rapelFierastrau mecanic tip drujba 4Fierastrau mecanic telescopic 2cosoare 4Motoprasitoare(motocultor) 2motocositoare 4Auto de transport persoane / materiale 10bormasini 3flexuri 3scule de gradinarit: Cosuri nuiele 100greble 30Sape 20Cazmale 20Mature exterior cu coada 50Lopeti 30Resurse umane- angajati in baza unui contract individual de munca: Ing.silvic 2Ing.horticol 2Ing.instalatii 1Architect urbanism1Arhitect peisagist 2Inginer mediu 1Ing.c-tii CQ cu autorizatie1Ing.c-tii RTE atestat valabil 2010 1Ing.sudor 1Responsabil cu supravegherea lucrarilor (RSL)- atestatISCIR 1Coordonator in materie de securitate si sanatate in munca 1Asfaltatori pavatori 4Peisagisti floricultori 10Cond.auto 6Lacatusi mecanici 2Sudori 2Dulgheri 2Alpinisti utilitari 2Drujbisti fasonatori mecanici 2Muncitori necalificati 10
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.08.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2010 11:00
Locul: Sediul ADP Sector 1 din B-dul Poligrafiei nr. 4 - Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A ACVONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 3104641, Email:  [email protected], Fax:  3104642, Adresa internet (URL):  wwwcnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala:  STR. INDEPENDENTEI NR. 5 SECTOR 4, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 3195180, Email:  [email protected], Fax:  3191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala:  B-DUL POLIGRAFIEI NR. 4 SECTOR 1, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  013705, Romania, Tel. 0720.200.672, Email:  [email protected], Fax:  3.19.32.64
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2010 13:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer