Licitatie Publica - Amenajare Parc Zona Uzinei, Timisoara
Anunt de participare numarul 56366/23.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0256-408453/408367, In atentia: D-nei Lavinia Alexandrescu, D-nei Cristina Scutariu, Email: [email protected], Fax: 0256-408477/0256-204177, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria municipiului Timisoara
Adresa postala: Bv.C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Centrul Consiliere Cetateni, camera 12, ghiseul 9 sau 10, Tel.0256-408300, Fax: 0256-408477
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare Parc Zona Uzinei, Timisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Timisoara, Parc Zona Uzinei.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de amenajare Parc zona Uzinei Timisoara, conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45111291-4 - Lucrari de amenajare a terenului (Rev.1)
45112700-2-Lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.1)
45215500-2-Toalete publice (Rev.1)
45232120-9-Lucrari de irigatie (Rev.1)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari de amenajare Parc zona Uzinei Timisoara, conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 968, 712.27RON
II.2.2) Optiuni
Da
autoritatea contractanta are dreptul de a aplica prevederile art. 122 lit.j) din OUG nr.34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 9.000lei; garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Oferta in comun: Nu se legaliz. asocierea.Sit. ec.-fin.si capac.teh.: se cumuleaza resursele membr.grup. Subcontr.: se poate subcontracta o parte din ctr.Se prezinta doc. de la pct. III.2.1 si III.2.3
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Declaratie pe propria raspundere - art.180 din OUG 34/2006.2 Declaratie pe proprie raspundere - art.181 din OUG 34/2006;
3 Certificat fiscal - obligatii la bugetul de stat (daca se solicita);4 Certificat fiscal - obligatii la bugetul local (daca se solicita);5 Certificat constatator O.R.C.;6 Informatii generale;Declaratia pe propria raspundere/declaratie autentificata in fata unui notar/a unei autoritati administrative/judiciare/unei asociatii profesionale cu competente in acest sens in cazul persoanelor straine.7 Acorduri de asociere ( daca este cazul).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani: 300.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Resurse umane
2. Dotari tehnice
3. Experienta similara
4. Informatii subcontractanti
5. Standarde de calitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. declaratie pe propria raspundere privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, lista nominala cu persoanele responsabile pt.indeplinire contract, CV pt. personal cu sarcini de raspundere, un inginer horticol-peisagist, cel putin 20 munictori din care: 5 peisagisti, 2 tamplari, 2 electricieni, 1zisar, 1 zugrav, 2 instalatori sanitari, 1 dulgher si 2 muncitori necalificati.2. Declaratie dotari, minim: bobcat, autocisterna, camion, masina de tocat crengi, masina de scos cioate, motocultivator, vibrocompactor, roabe, drujbe / se prezinta taloane, facturi, contracte inchiriere, conventii /documente justificative din care sa rezulte ca utilajele sunt disponibile pentru derularea contractului.3. lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, pentru unul din cazurile din lista recomandare vizata ISC, dovada indeplinirii si finalizarii in ultimii 5 ani a unui contract de valoare egala cu 400.000 lei cu prezentarea contractului, procese verbale la terminarea lucrarilor, recomandare, prezentarea obligatiilor contractuale in desfasurare.4. declaratie si lista subcontractanti, acorduri de subcontractare(daca este cazul.5. Copie certificat ISO 9001 pentru executie lucrari similare obiectului contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere:
2.
Durata de executie a lucrarii
10%
Descriere:
3.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii
25%
Descriere:
4.
Perioada de garantie a lucrarilor
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 40 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar ; virament/cont RO89TREZ62124510220XXXXX Municipiul Timisoara RO14756536. Orar pt casierie: 11:00-12:30, marti si joi si intre 15:00-17:00.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.07.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.07.2008 10:00
Locul: sediul Primariei Municipiului Timisoara, camera 229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara - sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256-494650, Fax: 0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta de catre contestator a actului invocat ca nelegal, la CNSC; in justitie conform Legii 554/2004; 10 zile de la comunicarea deciziei CNSC, la CNSC pentru Curtea de Apel Timisoara
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel.0256-408453/408367, Fax: 0256-408477, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.06.2008 12:57