Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Amenajare parcari pe bulevardul Decebal si strada Garii" din municipiul Baia Mare


Anunt de participare numarul 40888/21.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BAIA MARE
Adresa postala: Gheorghe Sincai 37, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0262/211001, In atentia: Carmen Zamfirescu, Email: [email protected], Fax: 0262/212171, Adresa internet (URL): www.baiamarecity.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Amenajare parcari pe bulevardul Decebal si strada Garii" din municipiul Baia Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Baia Mare, b-dul Decebal si str. Garii.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Amenajare parcari pe b-dul Decebal si str. Garii din municipiul Baia Mare, judetul Maramures.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Suprafata zonei studiate 90.000 m.p.- Suprafata totala amenajata5.800 m.p.- Numar total parcari14 bucati- Numar total locuri de parcare237 locuri- Borduri1.840 m.l.- Refacere zone verzi200 m.p.- Refacere trotuare230 m.p.
Valoarea estimata fara TVA: intre 500, 000 si 525, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 1500 lei.Garantia de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2007, cu modificarile si completarile ulterioare; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in a carui raza teritoriala isi desfasoara activitatea persoana juridica, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, din care sa reiasa ca societatea are in obiectul de activitate cod CAEN 4523: constructii de autostrazi, drumuri, aerodroame si baze sportive, valabil la data deschiderii ofertelor original sau copie legalizata; Certificat unic de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie copie;Certificat de atestare profesionala eliberat de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania, din care sa rezulte faptul ca ofertantul are calitatea de ANTREPRENOR la lucrari de drumuri, valabil la data deschiderii ofertelor copie legalizata.
Pentru persoane juridice straine: documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca societatea are in obiectul de activitate efectuarea de lucrari constructii de autostrazi, drumuri, aerodroame si baze sportive sau similare acestora.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri anuala pe ultimii 3 ani.
Declaratie bancara corespunzatoare, din care sa reiasa urmatorii indicatori economici: - Lichiditatea generala medie in ultimii 3 ani sa fie mai mare de 100% si cu tendinta de crestere;
- Solvabilitatea patrimoniala medie pe ultimii 3 ani sa fie mai mare de 30% si cu tendinta de crestere.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima impusa de autoritatea contractanta, este ca cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani sa aiba o valoare egala sau mai mare de 1.500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Experienta similara; Recomandari din partea altor beneficiari; Declaratie privind lista principalelor lucrari de reparatii si/sau modernizare strazi/drumuri din ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati; Declaratie referitoare la asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, etc.), a acelor echipamentele tehnice (instalatii, utilaje, mijloace fixe, etc.) care sunt strict necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari; Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii; Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor; Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani; Declaratie care contine informatii privind masurile de protectie a muncii pe care operatorul economic le va aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari, in conformitate cu legile aflate in vigoare; Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare; Declaratie care contine informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Realizarea in ultimii 5 (cinci) ani a cel putin unui contract similar (domeniul de activitate aferent obiectului contractului lucrari de reparatii si/sau modernizare strazi/drumuri), din care sa reiasa ca valoarea acestuia este egala sau mai mare de 350.000 lei.Cel putin 3 (trei) recomandari in original, pentru lucrari de reparatii si/sau modernizare strazi/drumuri, care sa contina numar de inregistrare, data, contractul la care face referire, numele in clar al persoanelor care semneaza, semnaturile si stampila unitatii; Recomandarile aferente lucrarilor executate pentru beneficiari/ clienti din Romania trebuie sa fie vizate de Inspectoratul de Stat in Constructii.Ofertantul trebuie sa detina in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, obligatoriu, cel putin urmatoarele utilaje si instalatii: - motocompresor;
- compactor;
- mai mecanic;
- perie mecanica;
- instalatie de preparare a mixturilor asfaltice autorizata;
- repartizator finisor mixturi asfalice;
- masina de taiat rosturi;
- excavator;
- buldozer;
- freza asfalt/ beton de ciment;
- autogreder;
- autogudronator.In cazul in care ofertantul nu detine in dotare proprie instalatie de preparare mixturi asfaltice, acesta va prezenta, obligatoriu, acte de asociere, colaborare sau subcontracte cu societati care detin o astfel de instalatie de preparare a mixturilor asfaltice, autorizata.Se solicita documente care atesta certificarea sistemului calitatii de catre un organism acreditat, sau orice alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii bazat pe seriile de standarde europene relevante. In cazul in care acestea sunt emise de organisme straine, trebuie insotite de traducere legalizata in limba romana.Se solicita Programul calitatii, care concretizeaza sistemul de asigurare si de conducere a calitatii la particularitatile lucrarii ce face obiectul ofertei, avizat de specialisti sau de organisme abilitate in acest sens.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
198/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.02.2008 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin virament bancar in contul: RO93 TREZ 4362 4510 220X XXXX Trezoreria Baia Mare sau in numerar la caseria Primariei municipiului Baia Mare.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.02.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.02.2008 11:00
Locul: Primaria municipiului Baia Mare, str. Gh. Sincai nr. 37.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate obtine de laadresa: Primaria municipiului Baia Mare, str. Gheorghe Sincai nr. 37, etaj IV camera 38, tel. 0262-211001 int. 154, tel/fax 0262-212171 - Serviciul Achizitii Publice.Informatii tehnice privind Caietul de Sarcini si detalii de specialitate se pot obtine de la Serviciul Administrare Drumuri, Siguranta Circulatiei, tel. 0262-211001 int. 133, 143.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor C.N.S.C.
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4 (021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Instanta de Contencios Administrativ si Fiscal de pe langa Tribunalul Judetean Maramures
Adresa postala: B-dul Republicii nr. 2A, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430264, Romania, Tel.+4 (0262) 218.235, Fax: +4 (0262) 218.209
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta, in conditiile O.U.G. nr. 34/2006, modificata si completata prin OUG 94/2007, de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.12.2007 13:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer