Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajare Parcul Lunca Jiului (Pt + executie)


Anunt de participare numarul 57431/03.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliu Local al Municipiului Craiova
Adresa postala: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: sabina dumitru, Tel.0251/415907 0722382962, In atentia: Sabina Dumitru, Email: [email protected], Fax: 0251/415907, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.primariacraiova.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare Parcul Lunca Jiului (Pt + executie)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Craiova, Parcul Lunca Jiului.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare
Proiectarea consta in : elaborarea proiectului tehnic et.II si detaliile de executie, elaborarea PAC, elaborarea documentatiei pentru obtinerea avizelor si acordurilor necesare conform Certificatului de Urbanism, se va intocmi un set complet de documentatie tip , ,as-built realizata pe baza inregistrarilor facute pe parcursul executiei si revizuita/verificata de catre beneficiar prin dirigintele de santier, ce va fi predata investitorului asa cum se precizeaza in caietul de sarcini.
Executie: Amenajare Parcul Lunca Jiului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112700-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.1)
28824000-4-Mobilier urban (Rev.1)
29835000-1-Echipament pentru parcuri si terenuri de joaca (Rev.1)
36410000-8-Echipament pentru sporturi in aer liber (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Elaborare PT et. II + PAC + DE-Executie "Amenajare Parcul Lunca Jiului": amenajari peisagistice si amenajari zone functionale.
Valoarea estimata fara TVA: 34, 973, 710RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conform art 122 din OUG 34/2006, valoarea contractului poate fi suplimentata.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 350000 lei, garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Consiliului Local al municipiului Craiova.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, declaratie privind calitatea de participant la procedura, pentru persoane juridice/fizice romane: certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului. Pentru persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , traduse in limba romana de traducator autorizat.(Detalii in fisa de date a achizitiei).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil cu viza Administratiei Finantelor Publice locale, declaratie privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, lichiditatea generala si solvabilitate patrimoniala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivelul minim al cifrei de afaceri medie anuala: 109800000 lei, 30102810, 14 Euro. Lichiditatea generala: min. 100% Solvabilitate patrimoniala: min. 50%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, obligatii contractuale in desfasurare, Experienta similara, recomandare pentru lucrarile similare, istoricul litigiilor, Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii, Declaratie privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, Informatiiprivind masurile de protectia a mediului, Informatii privind conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii ocupationale pentru proiectant si executant, Informatii privind subcontractantii, Ofertantul va prezenta, documente emise de organisme acreditate care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii, pentru proiectare si executie. (Detalii in fisa de date a achizitiei).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 5 ani a cel putin unui contract de lucrari similare cu o valoare egala sau mai mare decat: - pentru proiectare 226000 lei, 61960, 25 Euro;
- pentru executie 10700000 lei, 2933516, 11 Euro;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret oferta (proiectare+executie)
60%
Descriere:
2.
Modul de intocmire a dosarului de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor adaptat pentru lucrarea de fata
5%
Descriere:
3.
Modul de raspuns al proiectului tehnic fata de cerintele beneficiarului din caietul de sarcini
5%
Descriere:
4.
Termenul de executie
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
99
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin solicitare scrisa la Serviciul Achizitii Publice, str. A. I. Cuza nr. 1, cam. 112, tel/fax: 0251/415907.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2008 11:00
Locul: Primaria Municipiului Craiova, strada A. I. Cuza nr. 7, Sala mica de sedinte.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de catre ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Bd. Nicolae Titulescu nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251/418568, Fax: 0251/415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Craiova - Directia Juridica, Asistenta de Specialitate si Contencios Administrativ
Adresa postala: str. A. I. Cuza nr. 1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Tel.0251/416235, Fax: 0251/411561
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2008 12:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer