Licitatie Publica - Amenajare pavilion administrativ Consiliul Judetean Arad, str. Corneliu Coposu, f.n.
Anunt de participare numarul 8677/03.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala: ARAD, BULEVARDUL REVOLUTIEI, NR. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: NADIA RALUCA LUCACI, Tel.0257281600, In atentia: Ing. Marian Olariu, Email: [email protected], Fax: 0257212188, 0257281305
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare pavilion administrativ Consiliul Judetean Arad, str. Corneliu Coposu, f.n.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Arad, str. Corneliu Coposu, f.n.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de reamenajare si finisarea unui corp de cladire existent, caracteristici tehnice din fisa de date - construirea unui corp de cladire nou, amplasat in partea dreapta a constructiei existente, caracteristici tehnice din fisa de date
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari de reamenajare si finisarea unui corp de cladire existent - construirea unui corp de cladire nou, amplasat in partea dreapta a constructiei existente
Valoarea estimata fara TVA: 2, 028, 337.82EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
22 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantia de participare = 100.000 RON, - garantiei de buna executie este de 5% din valoarea totala a contractului de lucrari fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- buget propriu si alte surse atrase conform prevederilor legale,
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare: cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 22.000.000 lei (6.317.293 Euro). -In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular si fiecare subcontractant care executa mai mult decat 10% din valoarea contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani. -Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat -Lista personalului responsabil cheie care va fi angajat in cadrul contractului, etc in conformitate cu fisa de date si caietul de sarcini.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-obligativitatea realizarii de catre ofertant a cel putin unui contract de lucrari similare in valoare de minim 2.300.000 lei (660.444 euro). -ofertantii trebuie sa aibe un responsabil tehnic cu executia lucrarilor si un responsabil tehnic cu calitatea lucrarilor atestati
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere:
2.
Durata de executie
15%
Descriere:
3.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
nr.crt.1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: prin virament in contul RO13TREZ0215006XXX006670, Trezoreria municipiului Arad, sau prin scrisoare de garantie bancara
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.05.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.05.2007 10:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele prezente la licitatie vor prezenta copii de pe actele de identitate si imputerniciri din partea firmelor ofertante pe care le reprezinta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Arad
Adresa postala: Bd. Vasile Milea nr. 2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310131, Romania, Tel.0257/250114; 0257/228908, Fax: 0257/251700
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Arad - Directia Tehnica - investitii, Serviciul Administrarea Domeniului Public si Privat;
Adresa postala: bd. Revolutiei , nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Tel.0257281600, Fax: 0257212188
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2007 12:49