Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajare poduri si podete in localitatile Voinesti, Obarseni si Obarseni-Lingurari, comuna Voinesti, judetul Vaslui


Anunt de participare numarul 37126/25.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNAVOINESTI (CONSILIUL LOCAL VOINESTI)
Adresa postala: COMUNA VOINESTI, JUDETUL VASLUI, Localitatea: Voinesti, Cod postal: 737595, Romania, Punct(e) de contact: IONEL CRISTINEL MURARU, Tel.0235/347316, Email: [email protected], Fax: 0235/347410
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare poduri si podete in localitatile Voinesti, Obarseni si Obarseni-Lingurari, comuna Voinesti, judetul Vaslui
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Voinesti, judetul Vaslui, Romania.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de executie pentru amenajari de poduri si podete, in localitatile Voinesti, Obarseni si Obarseni-Lingurari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221100-3 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini si listelor de cantitati de lucrari.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 330, 171RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 15000 lei; Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget. Plata cu OP.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006;Certificat constatatoar privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat;Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale;Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului;Certificat de inregistrare emis de CCI/ORC;Certificat de inregistrare in scopuri de TVA; Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-pentru persoane juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Copii ale bilanturilor contabile pe anii 2005 si 2006, vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare de 6.000.000 lei (RON), sau pe perioada de la infiintare, daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani. Lichiditatea generala mai mare sau egala cu 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Experienta similara. Recomandare din partea beneficiarului lucrarii prezentate ca similara.Procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic.Contracte de inchiriere utilaje daca este cazul. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. Declaratie privind asigurarea cu personal responsabil direct de indeplinirea contractului de lucrari.Curriculum vitae pentru seful de santier.Curriculum vitae si copia atestatului pentru responsabilul tehnic.Curriculum vitae si copia autorizatiei pentru controlorul calitatii.Contracte sau conventii de colaborare cu personalul de specialitate care nu sunt angajati ai permanenti ai ofertantului daca este cazul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii 5 ani cel putin a unui contract al carui obiect a fost executia unor lucrari similare (poduri si podete) ca natura si complexitate cu lucrarile supuse licitatiei. Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje instalatii, echipamente tehnice strict necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul trebuie sa dispuna de personal de conducere a executiei (sef de santier) cu pregatire si vechime in specialitate de minimum 5 ani si avand calitatea de conducator a minimum o lucrare similara, executata si pusa in functiune. Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin un responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul lucrarii supuse licitatiei.Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin un controlor calitate autorizat in domeniul lucrarii supuse licitatiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 350 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata la casierie sau in contul RO46TREZ65721340250XXXXX deschis la Trezoreria Barlad. Cod fiscal 3602779.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.11.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.11.2007 13:00
Locul: Primaria comunei Voinesti, judetul Vaslui.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Str. Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0235260600, Email: [email protected], Fax: 0235255907
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Voinesti
Adresa postala: Localitatea Voinesti, comuna Voinesti, judetul Vaslui, Localitatea: Voinesti, Cod postal: 737595, Romania, Tel.0235347316, Email: [email protected], Fax: 0235347441
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.10.2007 13:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer