Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajare sala interioara spectacole TEATRU EXCELSIOR


Anunt de participare numarul 110895/05.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala:  SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060042, Romania, Punct(e) de contact:  DANIELA MINCU, Tel. 021.305.55.30, Email:  [email protected], Fax:  021.305.55.87, Adresa internet (URL):  www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare sala interioara spectacole TEATRU EXCELSIOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Amenajare sala interioara spectacole TEATRU EXCELSIOR- lucrari de reparatii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Amenajare sala interioara spectacole TEATRU EXCELSIOR- lucrari de reparatii
Valoarea estimata fara TVA: 3, 719, 627RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare: 37000 lei (virament bancar/instrument de garantare emis de o soc. bancara sau de asig. de buna executie de 10% din val. contract (instrument garantare/retineri succesive)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local, plata OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
in cf. cu art. 44 alin.2 din OUG 34/2006, in cazul in care o oferta comuna este declarata castigatoare se va solicita ca asocierea sa fie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind eligibilitatea privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataCertificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generaleInformatii privind situatia economica pentru ultimii 3 aniObligatii contractuale in desfasurare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Suma rezultatelor exercitiilor financiare pentru ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie pozitiva.Cifra medie de afaceri sa fie minim 7.000.000 lei, pentru ultimii 3 ani.Prezentarea sub forma unui tabel a obligatiilor contractuale in desfasurare, daca exista, care va cuprinde in mod obligatoriu data semnarii contractului, beneficiarul (cu datele de contact), val. contractului si procentul executat pana la data depunerii ofertei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta generalaExperienta similaraResurse umaneResurse tehniceInformatii privind subcontractantiiStandarde de asigurarea calitatiiStandarde de protectia mediuluiInformatii privind masurile de securitate si sanatate ocupationalaInformatii privind protectia muncii
Informatii privind dotarile specifice
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte min de calif: Ofertantul va face dovada ca a realizat in ultimii 5ani(06-09)cel putin2contr de lucrari in domeniul constuctiilor de teatre, in valoare totala de cel putin 3700000lei.Cerinte min pentru expertii cheie propusi pentru realizarea contractului de executie: ?Sef punct de lucru, cu exp in lucr de ctii civ si industriale, ?Responsabil tehnic cu executia-atestat MDRL(constructii, instalatii, echipamente, etc..), ?ResponsabilC.Q.-atestatISC, ?Specialist autorizat- instalatii electrice- atestat specific, ?Specialist autorizat- instalatii termoventilatii- atestat specific, ?Responsabil cu aprovizionareaIn vederea indeplinirii cerintelor minime de calificare ofertantul va completa formularele7si7a, va prezenta acte doveditoare, valabile la momentul deschiderii ofertelor.Pentru toti expertii cheie se vor anexa: ?CV- uri si(a)copii dp ctrl de munca, si/sau(b)acte aditionale la contractile de munca, si/sau(c) angajamente de participare care sa demonstreze disponibilitatea de implicare in echipa Ofertantului propusa pentru executia contractului, vechimea in domeniul de activitate, ?Dupa caz, copii dupa certificarile/ atestarile mentionate mai sus.Toate ctrl indiv de mca si actele aditionale la contractele de mca prezentate trebuie vizate de ITM.Documentele depuse de catre persoanele juridice straine vor fi traduse in limba romana si se vor prezenta in copie legalizata.Ofertantul trebuie sa completeze o Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, care sa fie in conformitate cu F10 din Sectiunea Formulare, insotita si de acordurile de subcontractare. Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru care sunt atestati/autorizati, respectiv proiectare si/sau executie.Ofertantii trebuie sa prezinte documentele emise de organisme independente nationale sau internationale care ateste urmatoarelor certificari SR EN ISO9001:2008, EN-ISO-14001:2005, OHSAS 18001:2008, SA 8000:2008 sau echivalent, in copie conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor.Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la echipamentele specifice lucrarilor de ctii montaj.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.11.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.11.2010 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 41, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021 319.51.80, Fax:  021 319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE INCEPAND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA, IN CONDITIILE OUG 34/2006, DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE CONSIDERAT NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Achizitii
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, et.10, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060042, Romania, Tel. 021 305 55 30, Email:  [email protected], Fax:  021 305 55 87, Adresa internet (URL):  www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2010 09:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer