Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajare sectie imagistica si reorganizare mansarda la obiectivul Spitalul Clinic Sfanta Maria corp A


Anunt de participare numarul 78539/27.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA FONDULUI IMOBILIAR AL UNITATILOR SANITARE PUBLICE SECTOR 1
Adresa postala: BULEVARDUL POLIGRAFIEI NR 4 SECTOR 1 BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014820, Romania, Punct(e) de contact: Manea Ionut, Tel.021 3193250;021 3193251, In atentia: Manea Ionut, Email: [email protected], Fax: 021 3193252, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administrare fond imobiliar
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare sectie imagistica si reorganizare mansarda la obiectivul Spitalul Clinic Sfanta Maria corp A
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Spitalul Clinic Sfanta Maria Bdul.Ion Mihalache, nr 37-39, sector 1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari de investitii -Amenajare sectie imagistica si reorganizare mansarda la obiectivul Spitalul Clinic Sfanta Maria - corp A
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215140-0 - Lucrari de constructii de unitati spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Documentatiei de Atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 9, 240, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantia de participare-prin scrisoare de garantie bancara, care se prezinta in original, in cuantumul de 184.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor (in original sau copie legalizata)Certificat de inregistrare (copie stampilata de societate)Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata(certificat emis de Administratia Finantelor Publice, certificat emis de D.I.T.L. in original sau copie legalizata), in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor;pentru persoane juridice straine: documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, documentele vor fi prezentate obligatoriu in limba romana, in traducere legalizata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilanturi contabile, vizate si inregistrate de organele competente-Fisa de informatii generale: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3(trei)ani (2006, 2007 si 2008)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- la data de 31.12.2006; 31.12.2007 si 31.12.2008- (copie legalizata);
- minim 27.500.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-cerinta obligatorie: Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, -cerinta obligatorie: Declaratie cu privire la efectivele medii anuale ale personalului-cerinta obligatorie: Declaratie cu privire la utilajele si echipamentele disponibile pentru executarea contractului-cerinta obligatorie: Fisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica-cerinta obligatorie: Declaratie privind partea/partile din contract indeplinite de subcontractanti; Daca nu exista subcontractanti se da o declaratie in acest sens
-cerinta obligatorie: Indeplinirea in ultimii 5 ani de catre ofertant a cel mult doua contracte similare de executie de lucrari de constructii civile si instalatii la unitati sanitare-cerinta obligatorie: Sa aiba implementat si certificat Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001:2001 pentru lucrari de constructii civile, sau echivalentul lui(este obligatorie prezentarea certificatului)-cerinta obligatorie: Sa aiba implementat standardul de management de mediu ISO 14001:2005 pentru lucrari de constructii civile, sau echivalentul lui(este obligatorie prezentarea certficatului).
-cerinta obligatorie: Sa aiba implementat standardul privind managementul sanatatii si securitatii ocupatonale OHSAS 18001:2008 pentru lucrari de constructii civile, sau echivalentul lui(este obligatorie prezentarea certificatului).
-cerinta obligatorie: Sa aiba implementat standardul privind managementul responsabilitatii sociale SA 8000:2001, pentru lucrari de constructii civile sau echivalentul lui(este obligatorie prezentarea certificatului).-cerinta obligatorie: Executantulinstalatiei medicale sa prezinte sistemul de management al calitatii pentru dispozitive medicaleISO 13485:2004 (este obligatorie prezentarea certificatului).
-cerinta obligatorie: Declaratie CE pentru echipamente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- contract similar de executie de lucrari de constructii civile si instalatii la unitati sanitare - in valoare de 5.500.000 RON (exclusiv TVA)cumulata din maxim doua contracte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 200
Nu este limitat numarul de candidati selectati pentru etapa a doua a procedurii.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.06.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.06.2009 11:00
Locul: La sediul AFIUSP -Sector 1, Bdul Poligrafiei, nr. 4, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti - Sectia de Contencios Administrativ
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termen de recurs 5 zile de la luarea la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AFIUSP - Sector 1 - Biroul Juridic
Adresa postala: Bd. Poligrafiei, nr.4, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014820, Romania, Tel.0213193251, Fax: 0213193252
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2009 11:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer