Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajare sediu primarie Itcani-Cinematograf Arta


Anunt de participare la concursul de solutii numarul 187/16.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA/ENTITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Suceava
Adresa postala:  B-dul 1 Mai, nr. 5A, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720224, Romania, Punct(e) de contact:  Luminita Chiru, Tel. 0230-212696, interior 167, Email:  [email protected], Fax:  0230-520593, Adresa internet (URL):  www.primariasv.ro
I.2)
Tipul autoritatii contractante si activitate (activitati) principala (principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Sectiunea II: OBIECTUL CONCURSULUI/DESCRIEREA PROIECTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita concursului/proiectului de autoritatea contractanta/entitatea contractanta
Amenajare sediu primarie Itcani-Cinematograf Arta
II.1.2) Descriere succinta
Extinderea si reamenajare cinematografului Arta din cartierul Itcani-municipiul Suceava, pentru sediu primarie cu pastrarea functiunii de cinematografie.
II.1.3) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Criterii de selectie a participantilor
Formular 12A, Formular 12B, certificate de plata a taxelor si impozitelor, declaratie privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/2006, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, date generale despre ofertant, lista prestarilor de servicii din ultimii 3 ani, cel putinun contract de proiectare de cel putin 200.000 lei fara TVA, cel putin un arhitect si cel putin un inginer constructor specializare constructii civile, lista cu subcontractanti, ISO 9001.
III.2) Participarea este rezervata pentru o anumita profesie
Nu
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Tip de concurs
Licitatie deschisa
IV.2) Numele participantilor deja selectati
IV.3) Factori de evaluare a proiectelor
rezolvarea functionala coerenta 550 puncte -integrarea in sit 250 puncte - valoarea estimata a investitiei realizate ca urmare a solutiei propus 200puncte Total :1000 puncte
IV.4) Informatii administrative
IV.4.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta/entitatea contractanta
IV.4.2) Conditii de obtinere a documentatiei contractuale si a documentatiei suplimentare
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru obtinerea de documente
Data: 04.02.2011 Ora: 16:00
Documente de plata
Nu
Conditii si modalitate de plata
IV.4.3) Termen limita pentru depunerea proiectelor sau a cererilor de participare
Data: 10.02.2011 Ora: 10:00
IV.4.4) Data expedierii invitatiilor de participare candidatilor selectati
IV.4.5) Limba sau limbile in care pot fi redactate proiectele sau cererile de participare
Romana
IV.5) Recompense si juriu
IV.5.1) Se vor acorda una sau mai multe prime
Da
Numarul si valoarea primelor care urmeaza sa fie acordate
Premiul I : contractul de proiectare "Amenajare sediu primarie ? Cinematograf Arta ", faza SF+DTAC+PT+documentatie pentru avize + DE si a expertizei tehnice, verificari proiect, studii topo-geo.Premiul II :1400 RONPremiul III: 800 RON
IV.5.2) Detalii privind platile catre toti participantii
IV.5.3) Contracte atribuite in urma concursului: Contractele de servicii atribuite in urma concursului vor trebui sa fie atribuite castigatorului sau unuia dintre castigatorii concursului
Da
IV.5.4) Decizia juriului este obligatorie pentru autoritatea contractanta/entitatea contractanta
Da
IV.5.5) Numele membrilor juriului selectati
1. Mihail Jitariuc, Director Directia Patrimoniu
2. Sorin Pentilescu, arhitect
3. Constantin Rabiniuc Mocanu, arhitect
4. Mircea Viorel, inginer proiectant constructor
5. Cerasela Prelipcean, director Directia Urbanism
6. Camelia Damian, sef Serviciu Patrimoniu
7. Paul Iftimie, sef Serviciu contencios-administrativ
8. Chiru Luminita, consilier Compartimentul achizitii publice
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Concursul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Alte informatii
Documentatia de concurs se obtine gratuit de la Compartimentul achizitii publice, Primaria municipiului Suceava, din B-dul 1 Mai, nr. 5A, pe baza de solicitare scrisa din partea operatorilor economici. Castigatorului concursului, respectiv detinatorului premiului I, i se va atribui contractul de proiectare "Amenajare sediu primarie-cinematograf Arta"-faza SF+DTAC+PT+documentatie pentru avize + DE si a expertizei tehnice, verificari proiect, studii topo-geo, prin procedura de atribuire negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare, conf. art. 122, lit. h) din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
16.12.2010 10:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer