Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajare Sediu Serviciu Pasapoarte, Serviciu inmatriculari auto, permise de conducere...


Anunt de intentie numarul 2427/13.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETUL MARAMURES
Adresa postala: STR. GHEORGHE SINCAI NR. 46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: TRAIAN TITU FODOR, Tel.0262215001, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0262214825, Adresa internet (URL): www.prefecturamaramures.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETUL MARAMURES
Adresa postala: STR. GHEORGHE SINCAI NR. 46, Localitatea: BAIA MARE, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE ACHIM, SUBPREFECT, Tel.0262212354, Fax: 0262214825
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Amenajare Sediu Serviciu Pasapoarte, Serviciu inmatriculari auto, permise de conducere...
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Str. Scolii, nr.1, Municipiul Baia Mare, Jud. Maramures
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Extindere constructie cu 230 mp; lucrari de amenajare interioara si exterioara pe suprafata desfasurata existenta si extinsa a constructiei; realizarea instalatiilor si utilitatilor aferente imobilului
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 000, 000 si 7, 000, 000RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 20.02.2007
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 01.05.2007
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2007
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Situatia existenta a imobilului: Regim de inaltime: S+P+1E; Suprafata construita S.c= 1033 mp; Arie totala desfasurata 3100 mp. Structura de rezistenta: fundatii izolate beton armat, fundatii continue, stalpi B.A. si pereti din caramida, acoperis-planseu terasa;
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: http: //www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: http: //www.mmediu.ro/
Protectia muncii si conditii de munca: http: //www.mmssf.ro/
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
09.02.2007 12:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer