Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajare Sediu Serviciu Pasapoarte, Serviciu inmatriculari auto, permise de conducere...


Anunt de participare numarul 3152/26.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETUL MARAMURES
Adresa postala: STR. GHEORGHE SINCAI NR. 46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: TRAIAN TITU FODOR, Tel.0262215001, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0262213241, Adresa internet (URL): www.prefecturamaramures.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Institutia Prefectului - judetul Maramures
Adresa postala: Str. Gh. Sincai, nr.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Achim, Subprefect, Tel.0262212354, Fax: 0262214825, Adresa internet (URL): www.prefecturamaramures.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC Architel SRL
Adresa postala: B-dul Unirii, Nr. 6/8, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430242, Romania, Punct(e) de contact: Arh. Petru Rosca, director tehnic, Tel.0262-226866, Fax: 0262-226861
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Institutia Prefectului - judetul Maramures
Adresa postala: Str. Gh. Sincai, nr.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel.0262215001, In atentia: dna. Rita Costea, referent, Adresa internet (URL): www.prefecturamaramures.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare Sediu Serviciu Pasapoarte, Serviciu inmatriculari auto, permise de conducere...
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Imobil, Str. Scolii, nr.1, Municipiul Baia Mare, Jud. Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extindere constructie cu 230 mp; Lucrari de amenajare interioara si exterioara pe suprafata desfasurata existenta si extinsa a constructiei ; Realizarea instalatiilor si utilitatilor aferente imobilului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Categoriile de lucrari si cantitatile sunt specificate in Caietul de sarcini si in Listele cu cantitatile de lucrari Formularul C5 din Sectiunea IV-Formulare
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 000, 000 si 5, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 50.000 RON; Garantia de buna executie: 8% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, virament
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea: prezentare formulare din Sectiunea IV si Cazier judiciar Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: completare formulare din Sectiunea IV si depunerea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale precum si contributia pentru asigurarile socialePersoane juridice/fizice romane: certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; autorizatia de functionarePersoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (se vor prezenta cele 3 bilanturi complete, in copie, inregistrate la organele competente)Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani din activitatea de constructii montajDeclaratia bancara privind asigurarea riscului profesional
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lichiditate generala (active circulante /datorii curente x 100): minim 100%, conform Bilantului la 31.12.2006 Solvabilitate patrimoniala (capital propriu /total pasiv x 100): minim 30%, conform Bilantului contabil la 31.12.2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani si certificarile de buna executie. Informatii privind: - personalul tehnic de specialitate si de conducere de care dispune- efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani- echipamentele tehnice de care dispune operatorul- subcontractarea
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 940 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata contravalorii documentatiei se face in numerar la sediul S.C. Architel SRL Baia Mare
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.03.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.03.2007 10:00
Locul: Sediul Institutiei Prefectului Maramures, camera 105
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent, prin reprezentantii sai, la deschiderea ofertelor, avand asupra sa procura sau imputernicirea pentru participare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, Nr.38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213118090, Fax: 0213118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-59.61.10 centrala, Email: [email protected], Fax: 0264-59.38.66
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In comformitate cu Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, art. 272 si 277
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutia Prefectului - judetul Maramures, Directia pentru verificarea legalitatii actelor, a aplicarii actelor normative si contenciosul administrativ
Adresa postala: Str. Gh. Sincai, nr.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Tel.0262215001 interior 187
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2007 09:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer