Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - AMENAJARE SI CONSOLIDARE IMOBIL STR.DORNEI NR.1 CORP A SI C BISTRITA


Anunt de participare numarul 35749/12.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Liceul de Arte Plastice "Corneliu Baba"
Adresa postala: Bulevardul Independentei 3-5, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420170, Romania, Punct(e) de contact: Macedon Retegan, Tel.0263234910, Email: [email protected], Fax: 0263234910, Adresa internet (URL): http: //corneliubaba.licee.edu.ro/
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
AMENAJARE SI CONSOLIDARE IMOBIL STR.DORNEI NR.1 CORP A SI C BISTRITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: BISTRITA STR.DORNEI NR.1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
AMENAJARE SI CONSOLIDARE IMOBIL STR.DORNEI NR.1 CORP A SI C BISTRITA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM FISEI DE DATE
Valoarea estimata fara TVA: 6, 844, 706RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
23 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE35000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
oferta comuna declarata castigatoare/asociatie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 , Cerinta obligatorie : Certificatul constatator privind indeplinirea obligatilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat in original sau copie conforma cu originalul la data 30.08.2007
Cerinta obligatorie : Certificatul constatator privind indeplinirea obligatilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale in original sau copie conforma cu originalul la data 30.08.2007, : Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe Langa Tribunalul teritorial,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Copii ale bilantului contabil si a contului de profit si pierderi si din ultimii 3 ani(2004, 2005, 2006) vizate si inregistrate de organele competente si/sau dupa caz rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale, edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
2.Cerinte minime pentru urmatorii indicatori:
-lichiditate generala (active circulante/ datorii curente x 100)-peste procentul de 100%
-solvabilitate patrimoniala (capital propriu capital/total pasiv x 100-peste procentul de 30%.
-media anuala a cifrei de afaceri pe ultimi trei ani este mai mare sau egala cu2000000 lei Formularul B2.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie (formular 12I) care contine informatii privind numarul mediu in ultimele 12 luni al personalului angajat, 2.Declaratie (formularul 12H) privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari3. Declaratie (Formularul 12F) privind lista principalelor lucrari executate in ultimi 5 ani experienta similara ;
Documente care atesta certificarea sistemului de management al calitatii conform standardului ISO-9001/2001 siPlanul calitatii pe lucrare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.11.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: CAIETUL DE SARCINI SE GASESC IN FORMAT ELECTRONIC LA SEDIUL LICEULUI DE ARTE PLASTICE "CORNELIU BABA", B-DUL INDEPENDENTEI 3-5, CONTABILITATE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2007 13:00
Locul: BISTRITA, LICEUL DE ARTE PLASTICE"CORNELIU BABA" B-DUL INDEPENDENTEI 3-5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOREXPERTI EXTERNI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213199528/123211, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL BISTRITA NASAUD
Adresa postala: STR.ALBA IULIA NR.1, Localitatea: BISTRITA, Cod postal: 420178, Romania, Tel.0263/361058
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CF.LEGISLATIEI IN VIGOARE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC CONTENCIOS DIN CADRUL PRIMARIEI MUNICIPIULUI BISTRITA
Adresa postala: PIATA CENTRALA NR.2, Localitatea: BISTRITA, Cod postal: 420040, Romania, Tel.0263/223923
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.10.2007 09:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer