Licitatie Publica - Amenajare si dotare cu echip specifice pt imbunatatirea capac si calit sist de interventie in sit de urgenta si pt acordarea asist medicale de urgenta si a primului ajutor calificat la Centrul Jud pt Manag Sit de Urgenta
Anunt de intentie numarul 16162/09.10.2009
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN HUNEDOARA
Adresa postala: Deva, str. 1Decembrie 1918, nr.28, jud.Hunedoara, Localitatea: Deva, Cod postal: 330005, Romania, Punct(e) de contact: VIOREL ROTAR, Tel.0254/213383, Email: [email protected], Fax: 0254/230030, Adresa internet (URL): www.cjhunedoara.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Amenajare si dotare cu echip specifice pt imbunatatirea capac si calit sist de interventie in sit de urgenta si pt acordarea asist medicale de urgenta si a primului ajutor calificat la Centrul Jud pt Manag Sit de Urgenta
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Municipiul Deva, jud.Hunedoara
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Constructii, utilaje, echipamente tehnologice speciale in vederea realiz.unui Centru de manag.pentru sit.de urgenta care sa asigure cetatenilor un ajutor operativ in sit.de urgenta care pot interveni.
Valoarea estimata fara TVA: 34, 500, 000RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
35100000-5-Echipament de urgenta si de siguranta (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 20.10.2009
Durata: 36 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Nu este cazul
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plati partiale pe baza facturilor si situatiilor de lucrari
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro, www.protectia-muncii-psi.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
07.10.2009 15:21