Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajare si echipare parcuri si terenuri de joaca proiectare si executie


Anunt de participare numarul 78325/27.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BOTOSANI
Adresa postala: str. Piata Revolutiei nr.1, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN-REMUS DRAGHICI, Tel.0231530143 int.103/0231515142, Email: [email protected], Fax: 0231515142/0231531595, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare si echipare parcuri si terenuri de joaca proiectare si executie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 000, 000 si 7, 800, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea, montarea, instalarea si executia de parcuri si terenuri de joaca.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45255400-3 - Lucrari de montaj (Rev.2)
43325000-7-Echipament pentru parcuri si terenuri de joaca (Rev.2)
45212140-9-Instalatie de recreere (Rev.2)
71220000-6-Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini atasat anuntului de participare.
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 000, 000 si 7, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 78760 lei-numai sub forma de scrisoare de garantie bancara.Primaria Botosani CUI 3372882, cont de trezorerie RO20TREZ1165006XXX000266, Trezoreria Botosani.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere - legalizata daca oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea la art.181, certificat privind plata taxelor si impozitelor locale si la bugetul de stat, Certificatul de inregistrare/echivalent, Certificat constatator ORC, Certificat de cazier fiscal DGFP, Certificat de atestare privind taxa datorata Fondului de mediu. Persoane juridice/fizice straine-documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in tara de rezidenta(tradus si legalizat).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, bilantul contabil pe ultimul an (2008), declaratie privind C.A., solvabilitate patrimoniala, lichiditate generala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii generale, bilantul contabil pe ultimul an (2008), C.A.pe ultimii 3 ani minim 7.900.000 lei; solvabilitate patrimoniala in raport cu ultimul bilant(2008) minim 50%; lichiditate generala in raport cu ultimul bilant(2008) minim 110%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Lista principale produse furnizate/executie in ultimii 3/5 ani, 2 Obligatii contractuale in desfasurare, 3 Istoricul litigiilor, 4 Experienta similara. Indeplinirea si finalizarea unui contract de furnizare/executie de 1.000.000 lei fara TVA. si cel putin 2 contracte proiectare, din care unul de minim 25.000 lei, 5 Recomandare pentru fiecare contract - experienta similara, 6 Informatii referitoare la personalul tehnic de care dispune minim: 1 arhitect specializarea arhitectura peisagistica, 1 inginer specialitatea constructii, 1 sudor autorizat ISCIR, 2 lacatusi mecanici, 4 operatori polimeri, 7 Autorizare ISCIR pentru echipamente, 8 Mostre ale produselor precum si etichete pentru echipamente conform ISCIR, 9 Resurse tehnice minim: generator curent 2 buc. motocultor 1 buc. placa vibranta 1 buc autoutilitara basculanta 3, 5 t 1 buc. incarcator frontal 1 buc aflate in dotarea sa/inchiriate, 10 Asigurari de raspundere civila a producatorului si a prestatorului de servicii, 11 Lista cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora.Certificare a sistemului de management al calitatii aplicat la lucrare copie certificata sau alte documente echivalente.Dosar de prezentare a sistemului de management de calitate. Certificare a sistemului de management de mediu aplicat la lucrare copie certificata sau alte documente echivalente. Certificare a sistemului de management de securitate si sanatate in munca, aplicat la lucrare copie certificata sau alte documente echivalente.Declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.Informatii detaliate: ww.inspectmun.ro
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1 Lista principale produse furnizate/executie in ultimii 3/5 ani, 2 Obligatii contractuale in desfasurare, 3 Istoricul litigiilor, 4 Experienta similara. Indeplinirea si finalizarea unui contract de furnizare/executie de 1.000.000 lei fara TVA. si cel putin 2 contracte proiectare, din care unul de minim 25.000 lei, 5 Recomandare pentru fiecare contract - experienta similara, 6 Informatii referitoare la personalul tehnic de care dispune minim: 1 arhitect specializarea arhitectura peisagistica, 1 inginer specialitatea constructii, 1 sudor autorizat ISCIR, 2 lacatusi mecanici, 4 operatori polimeri, 7 Autorizare ISCIR pentru echipamente, 8 Mostre ale produselor precum si etichete pentru echipamente conform ISCIR, 9 Resurse tehnice minim: generator curent 2 buc. motocultor 1 buc. placa vibranta 1 buc autoutilitara basculanta 3, 5 t 1 buc. incarcator frontal 1 buc aflate in dotarea sa/inchiriate, 10 Asigurari de raspundere civila a producatorului si a prestatorului de servicii, 11 Lista cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora.Certificare a sistemului de management al calitatii aplicat la lucrare copie certificata sau alte documente echivalente.Dosar de prezentare a sistemului de management de calitate. Certificare a sistemului de management de mediu aplicat la lucrare copie certificata sau alte documente echivalente. Certificare a sistemului de management de securitate si sanatate in munca, aplicat la lucrare copie certificata sau alte documente echivalente.Declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.Informatii detaliate: ww.inspectmun.ro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret oferta
80%
Descriere:
2.
termen de garantie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.07.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.07.2009 11:00
Locul: Sala de sedinte a Consiliului Local din Sediul Primariei Botosani.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant va fi reprezentat de o singura persoana cu un singur insotitor si vor avea imputernicire si copie dupa actul de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Certificare a sistemului de management al calitatii aplicat la lucrare copie certificata sau alte documente echivalente. Dosar de prezentare a sistemului de management de calitate.Certificare a sistemului de management de mediu aplicat la lucrare copie certificata sau alte documente echivalente. Certificare a sistemului de management de securitate si sanatate in munca, aplicat la lucrare copie certificata sau alte documente echivalente. Declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.Informatii detaliate: www.inspectmun.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3 , Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): w.w.w.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.62, Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230/216.321, Fax: 0230/215.383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Primariei municipiului Botosani
Adresa postala: Adresa postala: str. Postei nr.9 , Botosani, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710273, Romania, Tel.0231/511.712, Fax: 0321/531.595, Adresa internet (URL): primariabt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2009 13:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer