Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - AMENAJARE SI EXTINDERE CLADIRE CAMIN CULTURAL PENTRU SEDIU ADMINISTRATIV AL ORASULUI POPESTI-LEORDENI.


Anunt de participare numarul 70011/16.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Popesti - Leordeni
Adresa postala: Popesti-Leordeni, Piata Sfanta Maria, nr. 1, judetul Ilfov, Localitatea: Popesti-Leordeni, Cod postal: 077160, Romania, Punct(e) de contact: Ana Gheorghe, Tel.021/361.40.23, Email: [email protected], Fax: 021/361.40.25, Adresa internet (URL): Popesti-Leordeni, Piata Sfanta Maria, nr. 1, judetul Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
AMENAJARE SI EXTINDERE CLADIRE CAMIN CULTURAL PENTRU SEDIU ADMINISTRATIV AL ORASULUI POPESTI-LEORDENI.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Soseaua Oltenitei, nr. 64, oras Popesti Leordeni, judetul Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de consolidare, structura, arhitectura, instalatii electrice, instalatii termice, instalatii sanitare, etc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de consolidare, structura, arhitectura, instalatii electrice, instalatii termice, instalatii sanitare, etc.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 16.03.2009 pana la 16.11.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantiade participare este in cuantum de 40.000 lei.a) garantia de buna executie va fi in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face din bugetul local sau alte fonduri legal constituite la acesta.Plata se va face pe situatii de lucrari.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Forma juridica pe care trebuie sa o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul este conform art.44 din O.G./2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Criterii de calificare/selectie privind situatia personala a operatorilor economici care atrage dupa sine excluderea acestora din urma, precum si informatiile/documentele prin acestia dovedesc faptul ca nu se incadreaza in cazurile ce justifica excluderea. Vor trebui sa fie prezentate urmatoarele:
Declaratie privind eligibilitatea (original).
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (original).
Certificat de inregistrare al societatii (copie legalizata). certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelorlocale si alte venituri ale bugetului local (original sau copie legalizata)
a) Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului FinantelorPublice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante. Certificatul trebuie sa fie in termenul de valabilitate la datadeschiderii ofertelor (original sau copie legalizata).
Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului de pe langa tribunalul competentteritorial. Certificatul trebuie sa fie in termenul de valabilitate la data de deschideriiofertelorsi sa fie prezentat in original (sau copie legalizata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri global ape ultimii 3 (trei)ani. Ofertantii trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007), egala sau mai mare de: 7.000.000 lei, echivalent a 1.943.095 euro, la cursul de schimb valutar afisat de BNR valabil in data de 15.06.2008:1 EURO = 3, 6025 lei);
Bilantul contabil la 31.12.2007 vizat si inregistrat la organele competente;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate din ultimii 5 ani (original), Ofertantul trebuie sa facadovada ca a finalizat in ultimii 5 aniun contractde lucrari de naturasimilara; Un contract de lucrari de constructiia carui valoare sa fie de minimum700.000 lei fara TVA, echivalent a194.310 euro ( la cursul de schimb valutar afisat de BNR valabil in data de 15.06.2008:1 EURO = 3, 6025 LEI);
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor deconducere in ultimii 3 ani;
Fisa de experienta similara, conform fisei de date de achizitie;Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii, conform fisei de date de achizitie ;Declaratie privind echipamentele tehnice si utilaje (original), conform fisei de date de
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
Durata de executie
10%
Descriere:
3.
Perioada de garantie oferita
5%
Descriere:
4.
Pl calit propus pt exec lucr
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.01.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 600 RON
Conditii si modalitate de plata: In urma unei solic scrise, operat li se va com conf legii data la care sa se prez pt ridic doc de atrib. Plata se face la casieria primariei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.01.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.01.2009 10:00
Locul: Primaria orasului Popesti Leordeni, Piata Sfanta Maria, nr. 1, judetul Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprez imput ai ofert Fiec pers care part la desch ofert va prez deleg (imput soc ofert), prec si o copie a act de ident Din partea unui ofert pot part max 2 pers la sed de desch
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(021) 310.46.41, Fax: (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala: Piata Sfanta Maria, nr. 1, Localitatea: Popesti Leordeni, Cod postal: 077160, Romania, Tel.021/361.40.23, Email: [email protected], Fax: 021/361.40.25, Adresa internet (URL): www.ppl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.12.2008 15:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer