Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajare si intretinere de spatii verzi; toaletari si elagaj


Anunt de participare numarul 134551/05.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2
Adresa postala: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023254, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA NEGRU, Tel. +4 0212527789, Email: [email protected], [email protected], Fax: +4 0212527977, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare si intretinere de spatii verzi; toaletari si elagaj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sectorul 2 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 8, 040, 452 si 96, 348, 860RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent se va incheia imediat dupa semnarea acordului cadru valabil pana la sfarsitul anului calendaristic, celelalte se vor incheia in functie de necesitati si punerea la dispozitie a fondurilor bugetare
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1 - Acord cadru servicii amenajare si intretinere de spatii verzi sectorul 2 Bucuresti
Valoarea estimata fara TVA cel mai mare contract subsecvent 22004323 lei
Cantitatile minime si maxime se regasesc in ANEXA 2 la Formularul de oferta
Lot 2 - Acord cadru servicii toaletari si elagaj arbori si arbusti sectorul 2 Bucuresti
Valoarea estimata fara TVA cel mai mare contract subsecvent 2082900 lei
Cantitatile minime si maxime se regasesc in ANEXA 2 la Formularul de oferta
Conform art. 66 lit. e) din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, cantitatile minime si maxime pe care autoritatea contractanta le stabileste initial in documentatia de atribuire, si ulterior in acordul-cadru, reprezinta estimari ale unor cantitati care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru, si nu cantitatile exacte care vor fi achizitionate, acestea din urma putand fi mai mici, egale, sau mai mari raportat la cele estimate, in functie de necesitatile efective ale promitentului-achizitor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77310000-6 - Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
77211300-5-Servicii de defrisare (Rev.2)
77211500-7-Servicii de elagaj (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 - Amenajare si intretinere de spatii verzi
Valoarea estimata fara TVA: intre7347129 lei si 88017293 lei
Valoarea estimata fara TVA cel mai mare contract subsecvent 22004323 lei
Lot 2 - Servicii toaletari si elagaj arbori si arbusti
Valoarea estimata fara TVA: intre 693323 lei si 8331567 lei
Valoarea estimata fara TVA cel mai mare contract subsecvent 2082900 lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 8, 040, 452 si 96, 348, 860RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1- 300.000 lei; lot 2-30.000 lei se poate constitui prin: OP, scrisoare de garantie bancara (Model nr.1)sau instrument de garantare emis in conditiile legii, cu valabilitate 90 zile calendaristice, egala cu perioada de valabilitatea a ofertei., de la data depunerii ofertelor.Contul in care se depune garantia de participare: in contul deschis la Trezoreria Sector 2, nr. RO53TREZ7025006XXX000200. Viramentul bancar trebuie confirmat de catre bancaemitenta, pana la data deschiderii ofertelor. Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata, va fi respinsa incadrul sedintei de deschidere conform art. 33 alin 3 din HG 925/2006 actualizata.. In masura in care un ofertant inainteaza o contestatie, iar C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va aplica prevederile art. 278^1 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si va retine contestatorului suma de 9760, 43 lei lot 1 si 5862, 89 lei lot 2. Garantia de buna executie este de 5% sau 2, 5% (pt IMM) din valoarea contractului fara tva si se va constitui prin: -scrisoare de garantie bancara (Model nr.2);
-instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari;
-retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale prin deschidere cont la Trezoreria Sector 2.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, - Formularul nr. 1Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, - Formularul nr. 1Nota: 1. Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani (art. 180 din OUG nr. 34/2006).-Cazier judiciar pentru administratorul/ administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza documentele din cadrul ofertei. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana imputernicita, se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si pentru administratorul/administratorii care a/au imputernicit aceasta persoana. -Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde este aplicabil).Nota: 1.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Prezentarea in original, in copie certificata de ofertant ?Conform cu originalul?, cu semnatura si stampila, sau copie legalizata pentru persoanele juridice romane si valabile la data deschiderii ofertelorDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile la art. 181 din OUG nr. 34/2006, Formularul nr. 2.Nota: 1. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura pentru atribuirea acordului cadru orice ofertant care se afla in oricare dintre situatiile mentionate la art. 181 din OUG nr. 34/2006.2. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Prezentarea in original, in copie certificata de ofertant ?Conform cu originalul?, cu semnatura si stampila, sau copie legalizata pentru persoanele juridice romane, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele: -Certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat consolidat eliberat pentru ultima luna incheiata din punct de vedere al exercitiului financiar de catre Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat;
- Certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre Bugetul Local eliberat de Primarii- Directia taxe si impozite locale.In cazul existentei sediilor secundare si punctelor de lucru, operatorii economici au obligatia de a prezenta certificate eliberate de Autoritatile publice locale pe teritoriul carora isi desfasoara activitatea (sediul principal, sediile secundare, punctele de lucru).Se pot prezenta in original, in copie certificata de ofertant ?Conform cu originalul?, cu semnatura si stampila, sau copie legalizata pentru persoanele juridice romane, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular nr.3 - Declaratie de propria raspundere privind calitatea de participant la procedura, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314 / 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta.- Formular nr. 3.aDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile la art. 69^1 din OUG 34/2006- Formularul nr. 4.Membrii ai comisiei de evaluare sunt: Cioaba Alexandru;Buturca Mihai; Negru Daniela;Guse Lucia; Barsan Mihai; Membrii de rezerva: Ion Vasile;Croitoru Nicolae;Paraschiv Paraschiva;Lica Raducanu Elena;
Operatorii economici participanti la procedura beneficiaza de prevederile legii nr.346/2004 modif si compl. - completare Formular 6 Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va atasa Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie certificata de ofertant ?Conform cu originalul?, cu semnatura si stampila, valabil la data deschiderii ofertei, din care sa rezulte datele cele mai importante, dupa cum urmeaza: - denumirea operatorului economic si datele de identificare;
- codul unic de inregistrare;
- sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);
- structura actionariatului;
- numele persoanelor imputernicite sa reprezinte operatorul economic;
- domeniul de activitate principal;
- domeniile de activitate secundare;
- situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: a)Cifra medie de afaceri globa a ofertantului pe anii 2011/2010, 2009 si 2008 trebuie sa fie mai mare sau egala cu: lot1:40000000 lei, (9185899, 64 euro)(1 euro = 4, 3545lei(09.03.2012), curs B.N.R.;lot 2:4000000 lei, (918589, 96 euro).Prezentarea de oferte pentru ambele loturi are ca efect cumularea cifrei de afaceri(lot1+2= 44000000 lei/10104489, 6 euro)Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010/2011) Valorile vor fi exprimate in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1euro = 3, 68lei, Anul 2009:1euro=4, 23 lei Anul 2010:1 euro=4, 20lei, Anul 2011:1 euro=4, 23lei.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective, in care s-a facut inregistrarea, si va specifica ratele utilizate in oferta depusa. b)In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Obligatii contractuale in desfasurare - daca exista
Dotarea cu utilaje
Angajamente de sustinere
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Experienta similara: lot 1: prezentareaunui (1) singur contract de prestari servicii avand ca obiect servicii similare ca cele supuse procedurii(lot 1 amenajare si intretinere zone verzi), a carui valoare sa fie deminim 20.000.000 lei fara TVA, echivalent a 4.592.949, 82euro (1 euro = 4, 3545 lei din 09.03.2012, curs B.N.R.)lot 2: prezentareaunui (1) singur contract de prestari servicii avand ca obiect servicii similare ca cele supuse procedurii (lot 2 toaletari si defrisari), a caruivaloare sa fie de minim 2.000.000 lei fara TVA, echivalent a 459.294, 98 euro (1 euro = 4, 3545 lei din 09.03.2012, curs B.N.R.)
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Sustinere tehnica
Subcontractanti ? daca este cazul Informatii privind subcontractantii Asociati ? daca este cazul Informatii privind asociatii
Informatii privind capacitatea profesionala
Cerinta minima obligatorie prezentarea un pre/contract de depozitare la o groapa de gunoi, a materialelor nereutilizate, rezultate in procesul tehnologic
Certificat - ISO 9001 sau echivalent
Certificat - ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2012 10:00
Locul: ADP Sector2, Sos.Electronicii , nr.44, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor, comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In caz de oferte egale se va solicita reofertarea in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ADP Sector2
Adresa postala: Sos.Electronicii , nr.44, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023254, Romania, Tel. +40 212527789, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 212527977
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2012 12:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer