Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajare si intretinere spatii verzi in Municipiul Arad


Anunt de participare numarul 93916/09.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ARAD
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN HATEGAN, Tel.0257281850, 0257270098, In atentia: d-nei Irimia Rodica, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0257253842, 0257270098, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: B-dul Revolutiei, nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Edilitar, Tel.0257/281850 int. 132, In atentia: d-nei Irimia Rodica, Fax: 0257/284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: B-dul Revolutiei, nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Edilitar, Tel.0257/281850 int. 132, In atentia: d-nei Irimia Rodica, Fax: 0257/284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: B-dul Revolutiei, nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Relatii cu Publicul, Tel.0257/281850 int. 103, In atentia: d-nei irimia Rodica, Fax: 0257/284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare si intretinere spatii verzi in Municipiul Arad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Municipiul Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Amenajare si intretinere spatii verzi in Municipiul Arad in obiectivele II, III si IV din Municipiul Arad
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77310000-6 - Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 588, 235 si 17, 647, 059RON
II.2.2) Optiuni
Da
in conformitate cu art. 122 lit. j din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 10.000 lei pt fiecare lot in parte, iar garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract in parte
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea- Formular 12A
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181-Formular 12B
- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si de stat: care sa ateste ca firma ofertanta nuinregistreazadatorii sau acestea sunt reesalonate , valabile la data depunerii ofertelor sau orice alte formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie legalizata), valabil la datadeschiderii ofertelor, din care sa reiasa faptul ca ofertantul are ca obiect de activitate prestarea de servicii ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie.-Copia certificatuluide inregistrareemis de Oficiul Registrul Comertului sau orice alt document echivalent.
-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoanajuridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundereprin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru deschiderea pe teritoriul Romaniei a unui cont de Trezorerie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privindsituatia economico-financiara
- Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Se va prezenta bilantul contabilla data de 31.12.2008 sau orice alte documente echivalente din tara in care ofertantulisi are sediul din care sa reiasa cifra de afaceri.Demonstrarea ca ofertantul are acces la/sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a asigura prestarea serviciilor pentru o perioada de 6 luni adica 400.000 lei-Se va completaFisa de informatii generale conform formular B 2.Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani financiari 2006, 2007, 2008rezultata din activitatii similarecu cele ale contractului ce urmeaza sa fie atribuit, certificata de un auditor autorizat, trebuie sa fie de cel putin 1.000.000 lei pentru fiecare lot/obiectiv.Aceasta conditie este eliminatorie pentru toti ofertantii care nu se incadreaza in cifra de afaceri solicitata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelorserviciiin ultimii 3 ani- 2 recomandari din partea beneficiarilordeserviciisimilare.Informatii privind dotarile specifice: Ofertantul trebuie sa aiba in proprietate, comodat, sau sa aiba la dispozitia sa printr-un contract deinchiriere utilajele necesarepentru prestarea serviciului dupa cum urmeaza :
- Moto-cositoare4 buc.
- Moto-ferastraie pentru taiere la inaltime2 buc.
- Autocamion 1 buc.
- Autoscara telescopica20-30m 1 buc sicontract de colaborare cu unalpinist utilitar- Suflanta de frunze3 buc- Aparat de tuns gard viu 2 buc
-Freza pentru mobilizat sol2 buc
-Motocultor cu agregate1 buc-Autostropitoare1 buc-Tractorcu remorca1buc-Utilaj de adunat hartii siresturi de crengi1 buc-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, conform formular 12I;
-Declaratie pe propria raspundere referitoare la capabilitatea ofertantului de a dispune de personal specializat, responsabil direct pentru indeplinirea corespunzatoare a contractelor de servicii. Ofertantul trebuie sa dispuna de minim: a)1ing.horticultor sau inginer cu specializarea peisagist; Se va anexa CV, acte doveditoare ale competentelor in domeniu(diplome de specialitate/autorizari), scurt memoriu de prezentare a lucrarilor realizatesi copii contract de munca ;b)20 muncitori pentru fiecare lot ( obiectiv)din care minim: 5 muncitori peisagisti( 2 ani vechime), 5 cosasi si 10 muncitori necalificati.
Se vor prezenta copii contracte de munca sau tabel cu persoanele solicitate si declaratie pe proprie raspundere pentru fiecare persoana ca este disponibila pentru desfasurarea activitatii ce face obiectul procedurii.
-Contracte in derulare- Standarde de asigurarea calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Seva completaformularul 12E Se va prezenta dovada prestarii de servicii similarecu cele ce urmeaza a fi atribuit de 500.000 leipe lot/obiectiv.se va completa formularul 12H inclusiv datele solicitate in anexaPentru a dovedi existenta utilajelor se vor prezenta certificate de inmatriculare/facturi de achizitie/contracte de inchiriere/contracte de comodat/ de leasing.Utilajele solicitate sunt aferente pentruun lot.Ofertantii vor completa Formularul IOfertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru prestarea de servicii similare, cu cele ale contractului ce urmeaza a fi atribuit, conform ISO 9001/2001 pentru activitatea de amenajare si intretinere spatii verzi se vor prezenta copii legalizate dupa certificate( ofertantul va avea asupra lui si originalul)sau alte certificate similareeliberate de autoritatile competente in tara in care ofertantul este rezident.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
15
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.03.2010 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.03.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.03.2010 10:00
Locul: Primaria Municipiului Arad, Cam 12- Serviciul Edilitar
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
De la sediul Primariei Municipiului Arad, b-dul Revolutiei, nr. 75.- Serviciul Edilitar si de pe www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: Pta Tepes Voda nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256 498054, Fax: 0256 498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Arad, Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: B-dul Revolutiei, nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Tel.0257/281850, int. 134, Fax: 0257/284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.02.2010 16:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer