Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajare si modernizare centru de cercetare


Anunt de participare numarul 116162/01.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU METALE NEFEROASE SI RARE-IMNR
Adresa postala:  Bdul Biruintei nr.102, Localitatea:  Pantelimon, Cod postal:  077145, Romania, Punct(e) de contact:  Ciprian Vulpe, Tel. 0213522046, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0213522048, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut national de Cercetare-Dezvoltare
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare si modernizare centru de cercetare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: INCDMNR-IMNR, Bd. Biruintei nr. 102, Pantelimon, Jud. ILFOV
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INCDMNR-IMNR, intentioneaza sa amenajeze si sa modernizeze o hala existenta, in care vafunctiona "Centru de cercetare pentru studiul si intensificarea proceselor metalurgice la presiuni si temperaturi ridicate". Hala supusa modernizarii este realizata in anii 1973-1974 si a fost destinata initial pentru amplasarea unor utilaje destinate obtinerii de metale greu fuzibile. Lucrarile de amenajare si modernizre vor fi realizate in baza proiectului tehnic si a detaliilor de executie care vor fi intocmite in cadrul prezentului contract de achizitie publica. Tot in cadrul contractului vor fi realizate si "Expertiza constructiei" si documentatiile pentru obtinerea avizelor si acordurilor atat pentru lucrarile de executie cat si pentru cele de desfiintare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
71242000-6-Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul contractului de achizitie publica precum si cantitatea lucrarilor si serviciilor sunt in conformitate cu Caietul de sarcini, care face parte integranta din Documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 682, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
In conditiile art. 122, lit j) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 6 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in suma de 20.000 lei . Garantia de buna executie a contractului este in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POS CCE, Axa prioritara 2, Operatiunea 2.2.1.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Formularul B1;
Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Formularul B2;
Declaratie privin calitatea de participant la procedura - Formularul B3;
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul B7;
Certificat de atestare fiscala precum ca ofertantul nu are obligatii de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv a contributiei pentru asigurarile sociale de stat;
Certificat de atestare fiscala precum ca ofertantul nu are obligatii de plata a impozitelor si taxelor locale;
Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului;
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa dovedeasca forma de inregistrare, eliberat cu maxim 30 de zile inainte de termenul de depunere al ofertelor;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale - Formularul B4;
Bilanturile contabile pe anii 2007, 2008, 2009, impreuna cu conturile de profit si pierderi aferente, inregistrate la organul competent;
Bilantul contabil la 30.06.2010, inregistrat la organul competent.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii cu experienta similara - Formularul B5;
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere pentru ultimii 3 ani - Formularul B6;
CV-urile personalului de conducere si a personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In cazul serviciilor de proiectare (proiect tehnic, detalii de executie, expertiza constructie etc), se vor prezenta maxim trei contracte finalizate in ultimii 3 ani cu valoarea minima a contractului de 75.000 lei fara TVA.In cazul executiei de lucrari se va prezenta cel putin un contract avand ca obiect lucrari de reparatii capitale pentru constructii industriale sau civile cu valoarea minima de 1.100.000 lei fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.03.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.03.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.03.2011 10:30
Locul: INCDMNR-IMNR, Bd. Biruintei nr. 102, Pantelimon, jud. ILFOV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii candidatilor, reprezentantii autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS CCE, Axa prioritara 2 - Competitivitate prin Cercetare, Dezvoltare Tehnologica si Inovare, OP 2.2.1. "Dezvoltarea infrastructurii C-D existente si crearea de noi infrastructuri C-D" (laboratoare, centre de cercetare)
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, a actului considerat nelegal, conform art. 256^2, alin 1, lit b) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.02.2011 13:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer