Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajare si modernizare gradina Zoologica Rm. Valcea


Anunt de participare numarul 73989/23.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Adresa postala: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Punct(e) de contact: LIVIU MIFTODE, Tel.0250731016 int.130, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0250731843, Adresa internet (URL): www.primariavl.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare si modernizare gradina Zoologica Rm. Valcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Gradina Zoologica Rm. Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Amenajarea si modernizarea spatiilor pentru animalele existente in gradina zoologica, refacere retea de apa si electricitate, amenajarea unui loc de joaca pentru copii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Amenajarea si modernizarea spatiilor pentru animalele existente in gradina zoologica, refacere retea de apa si electricitate, amenajarea unui loc de joaca pentru copii
Valoarea estimata fara TVA: 4, 153, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 49000 lei si garantia de buna executie este de 5% din valoare contractului fara tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat 75% si bugetul local 25%; Plata se face cu OP la 30 de zile de la facturare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181;3. Formulare de plata a taxelor si impozitelor valabile la data deschiderii ofertelor, astfel:
- D.G.F.P.: plata taxelor si impozitelor catre bugetul consolidat al statului (original sau copie legalizata).
- D.I.T.L.: plata taxelor si impozitelor locale (original sau copie legalizata).
1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - copie legalizata.
2. Statutul societatii sau actul constitutive- copie legalizata.
3. Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie / Autorizatie de functionare copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil;Cerinta minima : se solicita bilantul contabil al firmei la data de 31.12.2008;
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani;Solvabilitate patrimoniala;Lichiditate generala;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani -8.300.000lei fara TVA.Solvabilitate patrimoniala;(capital propriu/total pasiv x 100)Cerinta minima : > 30Lichiditate generala;(Active circulante/datorii curente x 100)Cerinta minima : > 100
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie : Lista principale lucrariin ultimii 5ani
- Experienta similaraCerinta obligatorie :
-Se va prezenta dotarea privind echipamentele tehnice, utilajele si instalatiile din dotarea executantului care se vor utiliza pentru indeplinirea contractului;
Cerinta obligatorie: -Ofertantul va face dovada ca are echipamentele tehnice , utilajele si instalatiile pt. executia lucrarii;
-Informatii privind personalul tehnic de specialitate si asigurare a calitatii;
Cerinta obligatorie: -Ofertantul va prezenza personalul si calificarea acestuia care va conduce, coordona si executalucrarea;
-Personalul prevazut pt. realizarea lucrarii trebuie sa fie suficient ca numar si corespunzator ca structura , astfel incat lucrarea sa fie realizata in bune conditii;
-In conformitate cu art.34, alin.(2) din O.U.G. 34/2006, ofertantul are obligatia de a lua toate masurile privind conditiile de munca si protectia muncii prin respectarea legislatiei in vigoare;Participantul va tine cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii prin prezentarea unei declaratii pe propria raspundere;Dovada atestarii personalului pentru executie lucrari - copie legalizata.
Certificat SR EN ISO 9001:2001 sau echivalent copie legalizata.
Certificat SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent copie legalizata.
Certificat SR OHSAS 18001:2008sau echivalent. copie legalizata.
Informatii privind subcontractantii daca este cazul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: 2 contracte de executie lucrarifinalizate care sa cuprinda toate categoriile de lucrari supuse achizitiei , a caror valoare cumulata sa fiede 1.224.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.04.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2009 10:00
Locul: Rm. Valcea, Str. G-ral praporgescu, Nr. 14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cu imputernicire scrisa din partea ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Proiectul tehnic nu poate fi pus in sist. electronic, deoarece plansele de executie de format A2-A3, sunt pliate in 4 bibliorafturi.Orice ofertatnt poate intra in posesia doc. dupa ce a inaintat o solicitare scrisa cu max 4 zile de la primirea acesteia.Documentatia este gratuita si se ridica de la sediul autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL PITESTI- Sectia contencios administrativ
Adresa postala: CURTEA DE APEL PITESTI- Sectia contencios administrativstr. Victoriei nr. 22 Pitesti-Arges, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248624940, Fax: 0248211800
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 038084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC CONTENCIOS AL PRIMARIEI MUNICIPIULUI RM. VALCEA
Adresa postala: BIROUL JURIDIC CONTENCIOS AL PRIMARIEI MUNICIPIULUI RM. VALCEAStr. G-ral Praporgescu, Nr. 14, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240595, Romania, Tel.0250731016, Fax: 0250731843
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2009 12:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer