Licitatie Publica - Amenajare si modernizare scoala generala "Liviu Rebreanu "Dragomiresti
Anunt de participare numarul 52290/14.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL DRAGOMIRESTI (PRIMARIA ORASULUI DRAGOMIRESTI)
Adresa postala: Dragomirestinr. 1086, Localitatea: Dragomiresti, Cod postal: 437140, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Zubascu, Tel.0262-337333, Email: [email protected], Fax: 0262-337361
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare si modernizare scoala generala "Liviu Rebreanu "Dragomiresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Dragomiresti, str. 1 Decembrie 1918, nr. 1087, jud. Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
supraetajarea aripii sud-estice de la corpul A
- supraetajarea aripii nord-vestice de la corpul A
- modificarea sarpantei, conform noi geometrii si realizarea invelitorii noi cu sistem tip Lindab
- realizarea de copertine , peste intrari si peste terasa de langa sala de sedinte
- realizare rampa de acces pentru handicapati la corpul A si corpul B
- realizarea cladirii centralei termice, ca o constructie parter alipit de corpul B
- realizarea canalului tehnic pentru conducte de instalatii termicesi apa
- realizarea de covor asfaltic nou la terenul de sport
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214000-0 - Lucrari de constructii de institutii de invatamant si centre de cercetare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
supraetajarea aripii sud-estice de la corpul A
- supraetajarea aripii nord-vestice de la corpul A
- modificarea sarpantei, conform noi geometrii si realizarea invelitorii noi cu sistem tip Lindab
- realizarea de copertine , peste intrari si peste terasa de langa sala de sedinte
- realizare rampa de acces pentru handicapati la corpul A si corpul B
- realizarea cladirii centralei termice, ca o constructie parter alipit de corpul B
- realizarea canalului tehnic pentru conducte de instalatii termicesi apa
- realizarea de covor asfaltic nou la terenul de sport
Valoarea estimata fara TVA: 1, 813, 573RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantia de participare este in valoare de 20.000 lei-garantia de buna executiein cuantum de 10 %din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea lucrarilor se va face din fonduri bugetare, plata se va executa cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere autentificat notarial la data atribuirii contractului de achizitie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G.34-2006.Fisa de informatii generale.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Informatii privind obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari. Certificat constatator emis de ORC.Certificate de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie. Act Constitutiv al ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
Capacitatea economico-financiara
a)Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani va fi de cel putin 2 ori valoarea ofertei prezentate (pe total in cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant);
b)Profitului net din exploatare conform ultimului bilant contabil anual auditat trebuie sa fie pozitiv;
c)Lichiditatea generala medie conform ultimului bilant contabil anual auditat sa fie mai mare de 100%;
d)Solvabilitatea patrimoniala conform ultimului bilant contabil anual auditat sa fie mai mare de 30%;
Documente solicitate:
Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani (auditate daca este cazul);
Scrisoare de bonitate bancara;
Bonitatea financiara (solvabilitatea patrimoniala si lichiditatea generala la ultimul bilant auditat );
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul de stat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii pentru ofertanti:
Capacitatea tehnicaa)In cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor trebuie ca cel putin un membru sa fi realizat cel putin 2 lucrari similare si toti membrii impreuna sa fi executat cel putin 3 lucrari similare in ultimii 3 ani, iar liderul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sa fi realizat si finalizat cel putin 1 lucrare de aceeasi natura complexitate si valoare cu oferta depusa;
b)Daca este un singur ofertant acesta trebuie sa fi realizat cel putin 3 lucrari similare in ultimii 3 ani, din care a realizat si finalizat cel putin 1 lucrare de aceeasi natura complexitate si valoare cu oferta depusac)Echipamentul din dotare si destinat executiei lucrarilor sa fie considerat ca suficient si satisfacator pentru a asigura implementarea proiectului in perioada de timp programata;
d)Sistemul(le) propus(e) de management a calitatii pentru asigurarea succesului deplin al lucrarilor sa fie conform(e) standardelor SR EN ISO sau echivalent, sau daca nu este astfel certificat, este necesar ca documentele principale ale sistemului propus de asigurare a calitatii sa fie avizate de catre specialisti sau organisme agreate de Ministerul Lucrarilor Publice si Amenajarii Teritoriului sau certificate de catre un organism de acreditare abilitat. Documentul de certificare privin managementul calitatii trebuie sa fie in termenul de valabilitate pe perioada de implementare a proiectului.
Capacitatea profesionalaa)Toate persoanele cu functii de conducere implicate in executia lucrarilor (responsabilul tehnic cu executie, responsabilul CQ) trebuie sa aiba cel putin 3 ani experienta in lucrari de constructii si sa probeze calificarile necesare prin diplome, CV-uri, copii carti de munca.
b)Personalul destinat executiei lucrarii trebuie sa fie astfel dimensionat incat sa asigure implementarea proiectului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.06.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 700 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria Primariei orasului Dragomiresti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.06.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.06.2008 14:00
Locul: Sediul Primariei Dragomiresti, str. 1 Decembrie 1918 , nr 151
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare, reprezentantii legali ai ofertantilor, consilieri locali
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos, nr. 6 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Email: [email protected] , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Dragomiresti
Adresa postala: Localitatea Dragomiresti, str. 1 Decembrie 1918, nr. 151, Localitatea: Dragomiresti, Cod postal: 437140, Romania, Tel.0262337333, Email: [email protected], Fax: 0262337361
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2008 09:34