Licitatie Publica - AMENAJARE SI REABILITAREA CALEA LUI TRAIAN
Anunt de participare numarul 50717/23.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Adresa postala: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Punct(e) de contact: LIVIU MIFTODE, Tel.0250731016 int.130, Email: [email protected], Fax: 0250731843, Adresa internet (URL): www.primariavl.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
AMENAJARE SI REABILITAREA CALEA LUI TRAIAN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: rM. VALCEA-CALEA LUI TRAIAN
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
A. TROTUARE
- Desfacere borduri- Decapare strat existent pavele , asfalt, etc.
- Strangerea materialului in gramezi- Transport material inafara zonei de lucru
- Montare pavele pe strat de nisip
- Delimitare spatii verzi cu borduri mici 10x15cm
- Montare borduri mari 20x25 cm spre partea carosabila
- Montare gardulete de protectie ( in intersectii, in zona trecerilor de pietoni, etc.)
- montaj trepte acces din betonB. CAROSABIL- frezare strat asfalt existent pe o grosime medie de 2 cm
- curatarea si amorsarea stratului-suport
- amorsarea se executa uniform, prin stropire mecanizata cu emulsie bituminoasa cationica cu rupere rapida
- turnarea stratului de uzura din beton asfaltic- BA 16, in grosime medie de 5 cm
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232250-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
45233222-1-Lucrari de pavare (Rev.1)
45233223-8-Lucrari de reinnoire a imbracamintei soselelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform tema de proiectare
Valoarea estimata fara TVA: 17, 368, 832RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se opteaza pentru achizitia de noi servicii si lucrari similare in procent de pana la 5%
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 80.000 LEI prin scrisoare de garantie bancara sau ordin de plata in contul Autoritatii Contractante RO23TREZ6715006XXX000140, trezoreria Rm. Valcea
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local; Plata se va face prin Ordin de plata in 14 zile de la emiterea facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea ofertantilor in scopul indeplinirii contractului, dar fara obligatia de a constitui o noua persoana juridica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Eligibilitatea, Informatii generale ofertant, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Formulare tip de plata a taxelor si impozitelor (D.G.F.P.S. si D.I.T.L.) - Persoane juridice/fizice romane(Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Autorizatie de functionare/altele echivalente, Statutul societatii, Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie - Persoane juridice /fizice straine (Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Raportare economico-financiara vizata de DGFPS, Valabil la data de 31.12.2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: 800.000 leiSolvabilitate patrimoniala ; Cerinta minima : > 30Lichiditate generala; Cerinta minima : > 100
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale lucrari in ultimii 5 ani
Lista principale prestari servicii in ultimii 3 ani
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
trei contracte de lucrari finalizatea caror valoare cumulata sa fie de 1.000.000 lei2 contracte de prestari servicii finalizate a caror valoare cumulata sa fie de 100.000lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.05.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: casieria Primariei de luni pana joi intre orele 8-11 si 13-15, vinerea intre 8-11 sau cont RO39TREZ67121330250XXXXX, trezoreria Rm. Valcea.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2008 11:00
Locul: Primaria mun. Rm. Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cu imputerniciri scrise si acte de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Prezentul anunt anuleaza anuntul de participare nr. 48698/04.04.2008
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL PITESTI-Sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: str. Victoriei, nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248/624940, Fax: 0248/211800
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleus , nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC CONTENCIOS AL PRIMARIEI MUNICIPIULUI RM. VALCEA
Adresa postala: STR. G-RAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea: RM. VALCEA, Cod postal: 240182, Romania, Tel.0250731016, Fax: 0250731843
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2008 11:45