Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajare spatii publice Piata Mica nr.25


Anunt de participare numarul 59064/18.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sibiu - Consiliul Local
Adresa postala: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550178, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Bica, Tel.0723555802, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.sibiu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare spatii publice Piata Mica nr.25
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Piata Mica nr.25
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare a imobilului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 356, 298RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garanti de participare: 35.400 leiGarantia de buna executie: 10%din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea notariala a asocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din O.G. 34/2006
Se vor prezenta documente care sa ateste (certificate eliberate de autoritatile competente) care sa ateste plata impozitelor si taxelor (la zi) la bugetul de stat si bugetul local.
Certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata.
VI.2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
Cerinta obligatorie: a. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, valabil la data deschiderii ofertei.
Se va prezenta in original sau copie legalizata.
b. Autorizatie emisa de Ministerul Culturii si Cultelor, pentru proiectarea, verificarea proiectului tehnic si executia lucrarilor de consolidare si restaurare a monumentelor istorice grupa B, conf. art. 24, alin. (4), din Legea nr. 422/18.07.2001.
Se va prezenta copie legalizata.
Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul la 31.12.2007 (vizat de DirectiaGenerala a Finantelor Publice);
balanta de verificare la 30.06.2008;
Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu princip. lucrari executate in ultimii 5 ani.Inf. privind exp.sim. in ultimii 5 ani.
Rec. din partea a cel putin 2 beneficiariRec. trebuie sa precizeze urmatoarele:
- modul de indeplinire a oblig. ctr. pe parcursul derularii ctr.;
- daca au fost inregistrate neconf. care au condus la ref. partiale / totale de lucrari;
- cazuri de accidente tehnice din cauza nerespectarii param. de calitate.
Rec.vizate de ISC.Doc. emise de catre org. acred. care confirma certif. sistemului calit.
ofertantul sa aiba implementat sist. de management ISO 9001:2000 sau echiv.
sa detina certif. emise de org. independente care atesta respectarea standardelor de protectei a mediului ISO 140001:2004 sau echiv.
Resurse tehnice.decl. care contine inf. privind dotarile specifice si echipam. tehnic, mijloacele fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea ctr.
Se vor asigura acele echipamente si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea ctr.
Resurse umane:
Decl. care contine inf. privind nr. mediu, in ultimi 3 ani, ale pers. angajat, asig. cu pers. de specialitate, autorizat cf. legii, nr. si pregatirea cadrelor de conducere, precum si pers. responsabile direct de indeplinirea ctr.(numele, functia, atrib.) .Decl. va fi insotita de C.V.-urile pers. direct responsabile cu indeplinirea ctr., semnate de pers. in cauza.Resurse umane - pers. cheie
Pozitie Nr. minim
Resp. Tehnic cu Executia 1
Resp.C.Q 1
Specialist atestat M.C.C., cf. art. 24, alin. 4, din L 422/18.07.20011
- pt. proiectare (inclusiv DDE)1
- pt. verificare proiect1
- pt. executie1
Pers. tehnic de specialitate 15
Ofertantul va preciza nr. de verificatori de proiecte cu care colaboreaza in mod curent si va prezenta extrase din ctr. de angajare sau colaborare, cu acestia, inregistrate oficial.
Oblig. contractuale, in desf., fata de alti beneficiari
Daca este cazul se va completa formularul cu subcontractantii si specializarea acestora, insotit de acord. de subcontractare sau ctr. de subcontractare.
Subcontractantii trebuie sa prezinte: Inf. generale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.08.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin ordin de plata in contul RO58TREZ57621360250XXXXX -Trezoreria Sibiu, cod fiscal 4270740 sau direct la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.08.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.08.2008 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, et.2, camera 213 - sala de presa
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Investitii
Adresa postala: Sr. Samuel Brukenthal, nr.2, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550178, Romania, Tel.0269/208880, Email: [email protected], Fax: 0269/*208813
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.07.2008 10:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer