Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajare spatii si restructurare functionala Servicii de informatica si metrologie


Anunt de participare numarul 59102/21.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGISTRUL AUTO ROMAN - R.A.
Adresa postala: CALEA GRIVITEI NUMARUL 391A SECTOR 1 BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010719, Romania, Punct(e) de contact: ION DUMITRESCU, Tel.021.318.17.40, In atentia: Serviciului Investitii si Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: 021.318.17.40, Adresa internet (URL): www.rarom.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.rarom.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare spatii si restructurare functionala Servicii de informatica si metrologie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bucuresti, Calea Grivitei nr. 391A, sector 1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea de lucrari pentru amenajarea de spatii si restructurarea din punct de vedere functional a acestora, in vederea utilizarii de catre departamentele informatica si metrologie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45213250-0 - Lucrari de constructii de cladiri industriale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 8, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
150000
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind calitatea de participant
-declaratie privind eligibilitatea
-declaratie privind indeplinirea obligatiilor (neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181)
-certificat de atestare fiscala ANAF
-certificat fiscal privind taxele si impozitele locale
-certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului
-cazier fiscal
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-verificare interdictie bancara (din care sa rezulte eventuale incindente de plata si faptul ca ofertantul nu se afla in interdictie bancara)
-bilantul contabil la data de 31.12.2007 vizat si inregistrat la organele competente-informatii privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (fisa de informatii generale)//// cifra de afaceri medie minima obligatorie: 20000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani (formular-tabel)
-min. 3 recomandari din partea a 3 beneficiari distincti, din care una de la un beneficiar cu care s-a executat un contract similar de min. 2400000 (fara TVA); se va prezenta PV receptie la terminarea lucrarilor din acest contract;
-asigurarea calitatii: certificat ISO 9001:2000 sau echivalent;
-informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii (conform formular); se vor prezenta CV-urile persoanelor raspunzatoare de derularea contractului si ale resp. tehnic, resp. cu executia cu atestat ISC, resp. control tehnic calitate in constructii cu atestat ISC, resp. securitate si sanatate in munca, cadrul tehnic cu atributii PSI;
-informatii privind subcontractantii (completare formular);
-se va preciza modul in care se preconizeaza protejarea mediului in timpul executiei lucrarilor de c-tii montaj si dupa terminarea lor, precum si sanatatea oamenilor conform legislatiei in vigoare;
-informatii privind echipamentele si utilajele folosite pentru executia lucrarilor (in proprietate sau inchiriate), dotare laboratoare sau contracte cu laboratoare pt. verificarea probelor de materiale utilizate;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
Durata de executie
10%
Descriere:
3.
Programul calitatii propus: verificari, control si incercari-pe specialitati: cate 2 puncte pe fiecare specialitate (arh., rezist., instal.termo, hidro, electrice) 2x5 =10pc
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.08.2008 16:30
Documente de plata: DA
Pretul: 790 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la casieria unitatii RAR Bucuresti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.08.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.08.2008 11:30
Locul: Bucuresti, Calea Grivitei nr. 319A, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei evaluare si imputernicitii op. ec.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.319.16.74
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RAR-RA
Adresa postala: Calea Grivitei nr. 391 A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010719, Romania, Tel.021.202.70.70, Email: [email protected], Fax: 021.319.74.33
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.07.2008 12:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer